Ålesund - Lillestrøm SK
Collapse
X
-
Kommentar
-
Hvis hatten er svært tåpelig, som du sier, har du nok ingenting å frykte. Og dersom hatten mot formodning skulle være litt under nivået vi krever, kan du komme langt med vilje og pågangsmot. Mitt råd er: Prøv!
THK 08 ser forøvrig ut til å bli merkbart flere enn i Molde: Garantert tosifra, kanskje oppunder 20. Særdeles gledelig utvikling!
Hvis noen vil være med, men ikke har tåpelig hodeplagg tilgjengelig, er det mulig jeg har noen til utlån. PM meg innen halv seks i morra tidlig i så fall.Kommentar
-
Takk til Macho på forhånd for utlån av Tåpelig Hodeplagg. Vinteren skal brukes til å hamstre Tåpelige Hodeplagg slik at jeg kan være med fra starten om THK 09 skulle bli en realitet.
Lenge leve THK 08!Mvh Ronnie "The Runner"
LSK for alltid
Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!Kommentar
-
Skulle ut å kjøpe et nytt tåpelig hodeplagg i dag, men har liggi dau hele dagen pga. fyllesjuken fra helvete. Heldigvis har jeg et hodeplagg jeg skal bruke, men jeg regner med å bli slått pent av Macho-Morten sitt plagg, hva nå enn det er han drasser med seg denne gangen.Iron Maiden's gonna get you.Kommentar
-
Macho-Morten kommer definitivt til å stille med et hodeplagg så tåpelig at det grenser til det absurde, men debutant-Rønnern kommer også til å imponere voldsomt. Det hodeplagget han skal låne er ytterst, ytterst tåpelig. Ytterst!Kommentar
-
Haha! Dette gleder jeg meg til å se! Tror jeg kommer til å virke veldig normal imorra i forhold til dere, tydeligvis.
I løpet av vinteren skal det handles inn mange tåpelige hodeplagg, kjenner jeg.Iron Maiden's gonna get you.Kommentar
-
Kommentar
-
Skulle ønske flere av kanarijentene tok til vettet og joiner baris-kanarisNB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.
Mvh
Mr.JordbakkeKommentar
-
Om noen kjører selv, og tilfeldigvis kjører forbi brumunddal(jeg aner ikke om det ligger på veien til ålesund) så må vedkomende ta kontakt. Jeg legger gjerne i litt bensinpenger! Send en sms eller ring meg på 97467989
Igjen mods, beklager trippelposting. Men dette er viktig!!!"Alltid blodsprengt"!
Fong/Macho
Even NordlienKommentar
-
Amen to that!!
Kim
----------------
Tåpelig Hodeplagg KanarisKim
Styremedlem KFLKommentar
-
Jeg stiller neste år med marge parykk ( The simpsons)
Kommentar
-
Alt under ett så var stemninen i dag mer en bra nok, selv når vi ligger under 3-0 ljomer det bra, godt jobbet av mange, dessverre er det noen som hadde fått litt mange øl på bussen opp..Håkon Henriksen
-
Nestleder/Kasserer Kanari-Fansen Lillestrøm
-
ALT FOR FUGLAKommentar
-
Jeg så langt flere klovner på banen i dag enn jeg så idrettsutøvere. Det som ble prestert i Aalesund i dag er helt klart sirkus, og ikke fotball.
Slik sett var tåpelige hodeplagg passende for anledningen. Eneste gangen jeg trakk på smilebåndet i dag var når det ble zoomet inn på Rønnern.Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadalKommentar
-
jeg var ikke med til Ålesund så jeg satte meg ned i sofaen for å se på matchen. Jeg så på matchen med dama som ikke vet hva offside er. Plutselig spør hun meg; hvorfor har de som heier på lsk sånne hatter på seg. Da satt jeg grandisen i halsen. Jeg klarer ikke å sette ord på hvor flau jeg blir på deres vegne som drar på kamp med de utrolig teite hattene. Hva er poenget med de fjollete hattene? Er det liksom gøy? Eller er det nok en fylleting kfl har satt i gang? I mine øyne er dere en gjeng med klovner som driter ut alle de andre som står rundt dere
Ellers var stemningen grei fra tv-skjermen syntes jegUFC 05!Kommentar
Kommentar