Ålesund - Lillestrøm SK
Collapse
X
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Bra dere er seriøse Skjønner at det er mye forksjellige meninger her, og jeg har sagt min mening. Skjønner at andre har sine meninger. Slutt for min del hvertfall på å diskutere måten man støtter klubben, selvom det kalles THK, baris-kanaris, ultras osv...Kommentar
-
Ikke meningen å bryte inn i denne spennende diskusjonen, men her kommer en 2 minutters film fra gårsdagen:
http://www.youtube.com/watch?v=eYUj1JyRgBs
Som vanlig bra filmKommentar
-
Downs syndrom-Fredrik Winsnes er vel verre enn Riise? Eller hva med pedo-sangen vi engang sang til Ronny Whestad? Det er den desidert verste. Sønn av ei hore er mildt i forhold til hva Bøfler og Kanaris har lira av seg opp gjennom åra...
PetterKommentar
-
PS: Regner med at gårsdagens klovnerier var fordi vi var sikra og til seriestart neste år så er det ingen THK å se på tribunen.Kommentar
-
Samme pedosang runget vel på Brann Stadion i serieåpninga 99 mot Helstad. Samme pedosang som også er blitt sunget av apeberget mot Diallo blant annet. Enig med Petter, vi må ikke bli skinnhellige, KFL er ikke mors beste barn.Mvh Ronnie "The Runner"
LSK for alltid
Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!Kommentar
-
Hatten til Rønnern er faen meg den tåpeligste hatten jeg har sett noen gang. Lo så jeg grein da han hoppa rundt med den jævla jokerhatten sammen med masse mongiser i dustehatter da dere ble filma tidlig i matchen. Jeg har sansen for THPK!Lauken er vår venn!Kommentar
-
Takk til alle som bidro til en overraskende god dag på tribunen i går. Tåpelige eller ikke, vi var bra i går! Ser på Stormens forum at de er ekstatiske over hva de fikk til, men jeg hørte dem ikke i det hele tatt. (Muligens fordi pilsen førte til en midlertidig "inner-ear infection", men likevel.)Kommentar
-
Ikke meningen å bryte inn i denne spennende diskusjonen, men her kommer en 2 minutters film fra gårsdagen:
http://www.youtube.com/watch?v=eYUj1JyRgBs
Rønnern på lyrics? Den som har laget, får cred herfra.Kommentar
-
Den ble spontanlaget på veien til Aalesund og nei ikke noe jeg har noe med. Jeg er altfor streit til å lage sånne stygge sanger Teksten ble et kompromiss mellom bakberget og forberget (på bussen).Mvh Ronnie "The Runner"
LSK for alltid
Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!Kommentar
-
Konge tur! Hadde det drit kult!
Takk til Baris-Kanaris og THK for kjempe innsats!!!!Lillestrøm SK i mitt hjerte!!Kommentar
-
Kongetur!!! Nye og mer seriøse undergrupper dukker opp hver gang vi drar på tur Klarer nesten ikke å vente på å få reise på tur med den gjengen der igjen... klarte bare 21 av 30 matcher i år, men satser på full pott neste år***Større baller enn vett***Kommentar
-
Kommentar
-
Noen blir flau av folk med tåpelige hodeplagg, Jeg derimot, blir flau over gutter med rosa piquet på kanarifeltet.CustodesI med og motgangKommentar
Kommentar