hvis du blir flau over folk i rosa piquet har du et seriøst problem... Jeg blir mer flau av folk som skal stikke nesegrevet sitt borti andres saker til enhver tid, og føler de er bedre mennesker fordi de følger alle regler blindt og gjør og kler seg som alle andre... fysj!
Ålesund - Lillestrøm SK
Collapse
X
-
-
Synes du det er gøy å ha på et tåpelig hodeplagg, synes du at du ser deilig ut i rosa piquet eller sitter spreedoen godt og trangt så slå deg så gjerne løs.Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
-
Herregud, la denna diskusjonen være død ang plagggene da.. Er det mulig? La folk gå i hva de vil, det er deres valg. Når det er sagt, skulle jeg ønske at folk kjøpte flere LSK-effekter for et penere felt, visuelt sett. Da er vi inne på pris-diskusjonen på effekter igjen veldig fort, noe jeg vil unngå her. Bare trekker frem som et eksempel. Dette er dog kun et ønske, og jeg nekter ikke noen i å gå i hva de vil.. Det er visse personer her som ikke kan fordra hva andre går i, da har det blitt et problem..Kommentar
-
hvis du blir flau over folk i rosa piquet har du et seriøst problem... Jeg blir mer flau av folk som skal stikke nesegrevet sitt borti andres saker til enhver tid, og føler de er bedre mennesker fordi de følger alle regler blindt og gjør og kler seg som alle andre... fysj!Kim
Styremedlem KFLKommentar
-
la oss alle holde hender og vandre sammen til paradis..... blæh... nei faan heller. gidder ikke å holde igjen hva jeg mener og føler. Taper ingenting på å være uenige med noen... mennesket har alltid vært uenige med andre mennesker. sånn skal det være... ingen her inne som blir uvenner på grunn av litt sunn diskusjon***Større baller enn vett***Kommentar
-
Syvende generasjons Lillestrømling. LSK er i blodet.
Anders, Tidligere styremedlem KFLKommentar
-
Syvende generasjons Lillestrømling. LSK er i blodet.
-
Kommentar
-
Jaja, samme det.Last edited by Xavi; 04.11.2008, 23:34.Syvende generasjons Lillestrømling. LSK er i blodet.
-
Til skeptikerne våre - se hvor draget Rønnern fikk da han tok på seg et tåpelig hodeplagg!
Tåpelige hodeplagg - for sleske menn. Og sklier!Kommentar
-
Er det bare meg som synes Karoline var en veldig søt jente? øhh.. Ripoff ja , selvsagt!Tankegangen til AS Norge: Det skal kvoteres inn. Man skal ikke velge de beste kandidatene. Man skal velge inn de små og svake sånn at de også kan få noe å glede seg overKommentar
-
Sender vi en kopi av alle sangene våre til Stormen og plagiathaugen eller har dem inside-folk? ;-)Last edited by Rovfugl; 05.04.2009, 18:49.Kommentar
-
Blar igjennom og sorterer bildene fra KKs to utreisende fotografer.
Kvaliteten på tåpelige hodeplagg er av verdensklasse, som Semb ville sagt!Kommentar
-
Bildemengde
Kamp : 100
Tribune : 40
Buss : 520
Gled deg til "STEFAN NÅ SKAL JEG GI DEG ÅRETS BORTTURBILDE" RønnernKommentar
Kommentar