Ålesund - Lillestrøm SK
Collapse
X
-
Kommentar
-
Ålesund, Norges beste supportere. For en vits. Har aldri i mitt liv trodd at 10.000 supportere kunne være så stille.
Vet ikke hvor mange vi var i går, ca. 300 kanskje, men det var et kontinuerlig trøkk i 2x45 min og jeg hørte ikke en dritt fra den andre sida hvor "stormen" sto bortsett i fra ved de tre scoringene.
Stormen: bra tifo, latterlig opplegg med forsanger i oransje dress. Passer bedre på en håndballkamp.Kommentar
-
Du var imponerende tåpelig og de mer erfarne THKerne nikket anerkjennende til ditt hodeplagg. Bra jobba.
Kudos også til alle som valgte å knyte skjerfet rundt hodet. Dette var en kamp med klovneri av høy klasse. Litt ansiktsmaling så hadde vi pissa på Stormen på det området også!Mvh Ronnie "The Runner"
LSK for alltid
Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!Kommentar
-
Men selvsagt, det viktigste er at man støtter gutta 100 %UFC 05!Kommentar
-
THpK har vel vært representert på nesten alle bortekamper i år så er det som teller. Men en spøk er bare god i doser.Kommentar
-
Ikke dra alle over en kam da kosegutten. Selv om Dandy mener en ting er ikke det nødvendigvis den samme meninga alle andre har.Si yo fuera Maradona saldría en mondovision,
para gritarle a la FIFA:
¡Que ellos son el gran ladrón!Kommentar
-
Ronny var så tåpelig både gjennom busstur og kamp at jeg fikk gledestårer i øyekroken. Tåpelige tårer!- Selv om Vålerenga tilbyr meg ti millioner, ville jeg ikke tatt jobben. Ryktet er viktig for meg. Det er ikke en sjanse for at jeg går til dem.
Stuart Baxter har forstått det.Kommentar
-
Men han hadde sagt det på forhånd at han skulel det og jeg håper det var første og siste gang, ihvertfall som capo.Kommentar
-
-
-
http://bildr.no/image/281273.jpeg
UFC prøvde seg på sin andre "koreo" i går. Vendbare 2stangs gikk som planlagt, men de vendbare bannerne fikk vi dessverre ikke brukt ettersom dette krasjet med FuglaTifo sitt arrangemente (stripes).Ultras Felt C LillestrømKommentar
-
Ålesund, Norges beste supportere. For en vits. Har aldri i mitt liv trodd at 10.000 supportere kunne være så stille.
Vet ikke hvor mange vi var i går, ca. 300 kanskje, men det var et kontinuerlig trøkk i 2x45 min og jeg hørte ikke en dritt fra den andre sida hvor "stormen" sto bortsett i fra ved de tre scoringene.
.
Etter å ha sett TV2-sporten nå i kveld, er jeg jævlig glad for at jeg ikke hørte drittslenginga fra stormen. Har bare et ord for den gjengen: rasshøl.Kommentar
-
Jeg er med!Mvh Ronnie "The Runner"
LSK for alltid
Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!Kommentar
-
Kommentar
Kommentar