2009-sesongen: KFLs største satsing på flagg?
Collapse
X
-
Foran hjemmekampen mot enga, lag et ordentlig skriv med hva som gjelder på kfl feltet som legges ut på kfl.no samt deles ut oppå trappene ved feltet.
Her skal det tas med synging,klapping,hopping,tifo og flagging.
Tfio delen legges selvsagt ikke ut på nettet
I tillegg må capo mane opp til flagging!
Det er en uting at det klages på flagging på en supportertribune.
Evt gjør om de 5-6-7 nederste radene til flaggefelt så kan flaggehatera stå øverstKommentar
-
Sorry, men satt på vip i går... Derifra la jeg merke til mye rart...
Felt C hopper, og b hopper... med på A er det bare noen få som hopper...
Lite flagging generelt på hele tribunen. men var et flagg øverst på Felt C og noe "fiske" flaggig i JK.
Men mere flagg... kan ikke forsangere ta et flagg inni mellom å prøve og få med resen av feltet også? I mit hodet burde da det hjelpe litt men vet ikke i praksis jeg?KnutHSolbergKommentar
-
En ting jeg lurer på, er hvorfor gidder de folka som ikke bidrar med synging, klapping eller flagging og ha sesongkort på feltet? Må jo være bedre for alle hvis "dau kjøttet" kjøper sesongkort et annet sted. Ser at det så og si er umulig å tvinge folk til å bidra, men noe bør gjøres.Kommentar
-
Det er sikkert flere grunner, jeg kommer på tre uten å tenke:- Det er billigst der.
- Det er det eneste alternativet hvis man vil stå på kamp.
- Man er garantert å ikke få motstandersupportere i nærheten.
Kommentar
-
anbefaler at siden det også er "derby" neste hjemme kamp så sett ut en del passe store flagg over hele tribunen.
Og gjør som Tony sier at man opp til flagging og bruk av 2-stangs osv.
Du må bli litt sinna Rønnern
litt overdrevet men dere tar poenget:
UFC ~ Gulsvarte Brødre
Kommentar
-
Jeg var på Stadio Olimpico di Roma i helgen - og i Curva Sud går flaggene non-stop. Selv på 4-1 til Juve er det ikke snakk om å legge dem ned. Det ser vanvittig ut gjennom hele matchen og jeg vet etter å ha hørt med J.A.Riise at spillerne legger merke til det visuelle. Faktisk er det en gruppe i Curva Nord nær bortesupporterne som er enda verre. Et helt felt med hvert sitt flagg som aldri legges ned. Jeg klarer ikke poengtere hvor bra flagging er for livet på stadion.
Infoskriv og sånt er vel og bra, men det spørs om "haterne" blir noe mer positivt innstilg av den grunn. Derfor synes jeg at alle som her sier de støtter flagging tar opp et flagg og gir full faen. Jeg kan være enig i at det er muligens en litt hard start å kjøre full pinne fra første stund -det må vel kjøres inn som alt annet, men det bør alltid være noen flagg i lufta et sted på feltet. En stående tribune skal støtte klubben. Spillerne får mer igjen av å se flaggene vaie konstant enn å se et helt felt med armene i kors.- Curva Sud Lillestrøm -
Kommentar
-
Når jeg drar på Åråsen(hver hjemmekamp) så er det aldri noen tvil om hvor jeg skal stå. Det eneste som gjelder er Feltet! Og jeg må si at jeg bryr meg om det som skjer på banen også. Men hovedprioriteten min har alltid vært og støtte fugla på best mulig måte.
Om dette innebærer at jeg ikke får sett 100% av kampen hele tiden grunnet f.eks flagging, så ofrer jeg mer enn gjerne disse få prosentene jeg mister.
Om man ikke tåler å miste ett sekund av kampen for å bidra til stemningen og atmosfæren rundt kampen, så er det bare å sette seg ned en annen plass? Det var mange 1000 seter og velge mellom i sist kamp.
Massiv flagging ser meget pent ut, men jeg er helt enig med de som mener at man kan unngå flagging ved farlige frispark og straffer bl.a. Men all dødtiden utenom dette kan fint brukes til flagging, og jeg vil selv flagge i neste hjemmekamp mot Enga, og håper flere følger på.
-AndersenKommentar
-
Bra flagging mot Start Flere som har kommentert at det så bra ut med mer eller mindre konstant noen flagg i lufta under kampen.
Sjøl er jeg så sliten etter 2 x 45 min med flagging at jeg ikke vet jeg skal gjøre av meg.UFC ~ Gulsvarte Brødre
Kommentar
-
Styremedlem 2016Kommentar
-
Sånn ja. Nå begynner det å ligne noe!
Lørdag førstkommende fra kl 12 inviterer FuglaTifo alle kanarifans til å stikke innom lokalet på Åråsen og få sitt eget flagg til 16. mai-matchen.
Vi skal ikke bare høres bedre, men flagge mer. Flagging under oppvarming, ved innmarsj, ved avspark, hjørnespark og ballespark!
Se for deg Riise jogger ned til cornerflagget foran feltet, vi går pasient, skriker, brøler, og ørtibørti-tohundreogførti flagg stikkes opp i været og sprayer vinden gul og svart.
Går det ikke enda en faen i spillera da, så veit ikke jeg. Men det gjentas, gjentas, og gjentas til vi har vinni og kan stikke en paraply i drinken.
Kom og lag ditt eget flagg på lokalet lørdag!
Kan du veien til feltet, kan du veien til lokalet..Vidar Evje
Kommentar
-
Skal innrømme at jeg synes det er enklere å flagge når det er god plass rundt enn på et fullsatt felt. Brukbart fornøyd med egen innsats i Bergen (tostangs) og 2. omgang i cupen. Eksamen nærmer seg - i hvert fall hvis jeg får tak i et lite flagg lørdag!Vidar Evje
Kommentar
-
Jævlig bra med masse flagg i dag! Da flagginga var på det meste så det drit kult ut. Det er ikke mye som ser bedre ute enn så mange flagg som på starten av kampen.
Flagginga rundt forsangerfeltet var jo helt konge, holdt ut hele kampen.
Håper dette fortsetter.Kommentar
-
Jeg telte 9 aktive flagg under kampen.Kommentar
-
Petter Ø - Kreativ Kanaris
http://www.youtube.com/kreativkanaris Subscribe,rate and appreciate
Støtt Fugla-Tifo med 30 kroner - Send KANARI TIFO til 2401Kommentar
Kommentar