2009-sesongen: KFLs største satsing på flagg?
Collapse
X
-
De som ikke skreller av seg buksa og tar seg en hogst når tribunevideoen kommer ut, de eier verken følelser eller libido. Satan så fett det var i dag!Kommentar
-
LYN away, pleier nesten alltid å være bra flagging. Men kan være lurt å sette ut masse flagg utover hele feltet. Både store og små.
Så pusher vi som faen og satser på at vi kan få samme effekt som i Drammen bare med skikkelig flagg istedet for tifo flaggene.
Kan bli rimelig pent visuelt
Ble vannblemme etter 3x 45 min flagging sist så satser på det samme nå.UFC ~ Gulsvarte Brødre
Kommentar
-
Bra med flagging rundt klumpen idag! Syns det blir vel mye flagg på lite område så det blir vanskelig å flagge ordentlig, bør kanskje spre det litt mer utover?
Men ellers veldig bra til alle som flagget!Kim
Styremedlem KFLKommentar
-
Jeg flagget for første gang i dag, og ble rimelig hekta. Det er gøy med flagg!Don't waste today regretting yesterday instead of making a memory for tomorrow.
http://www.lovefool.orgKommentar
-
-
Ikke bare er d bra for d visuelle at flagginga kommer seg, idag vare faktisk fryktelig svalt og godt med litt flaggsvaing i tropevarmen..så takk til alle som flagga som gærninger .. prøver sjøl å være ivrig med skjerfet hvertfall!FUGLA TIL VI DØR!Kommentar
-
en liten stemningsrapport fra Tyrkia:
Så kampen på en liten restaurant i Mamuthlar, og signalet forsvant etter 1 omgang. Dårlig lyd på TVn, dog vi hørte bare KFL. Brast seff ut i KFL sanger som noen tyrkere prøvde å henge seg på! makan!
Visuelt BRA! kjempekult med masse flagg hver gang de sveipes over KFL. LYN? usynlige, hvis man ikke nevner de tåpelige banneret de har i cola svingen da.
edit: posta denne litt feil, sånn går det i ferie-modus. en mod får gi meg rødt og flytte innleggetKanarifugla flyr høyt i år!Kommentar
-
Det er bedre å væra døv enn vålenga.Kommentar
-
Kommentar
-
Tror du har misforstått greia med feltet jeg. Feltet står for ultimat støtte for laget visuelt og lydmessig. Liker du det ikke kan du enten finne deg en plass lengre opp på feltet eller så blir du nok nødt til å finne deg ett passende sted på sittan. Flagging har kommet for å bli.Det er bedre å væra døv enn vålenga.Kommentar
Kommentar