Siden det er stille og rolig nå velger jeg å utfordre meg selv til å gi 100kr så fort jeg blir edru og banken åpner. Sender utfordringen videre til GrusomB.
Den store tifoutfordringen vinteren 08/09
Collapse
X
-
-
Jeg har ventet uttålmodig på å bli utfordret helt siden tråden kom opp og siden Percy gjør den feilen ved å utforbdre en som har blitt utfordret så utestenger jeg han og gir han rødt kort for dette og benytter sjanse på sette inn 133.7kr.. Jeg sender utfordringen videre til heidarTankegangen til AS Norge: Det skal kvoteres inn. Man skal ikke velge de beste kandidatene. Man skal velge inn de små og svake sånn at de også kan få noe å glede seg overKommentar
-
Takk for utfordringen. Det var hyggelig.
1337 baht blir overført KFL-tifo i løpet av helgen.
Utfordringen går videre til et annet medlem, Paddayas store,
men allikevel lille mann, sønn av selveste Mr Lee: --- OKB.
1000 Baht.
FrodethaiFrode Johansen
styremedlem KFLKommentar
-
Kommentar
-
OKB har av en eller annen grunn ikke svart på utfordringen, derfor tar jeg å utfordrer ei annen Thailandsfarer med 1000 baht, nemlig KVITRE.
1000 baht Kvitre...Er du med??
FrodethaiFrode Johansen
styremedlem KFLKommentar
-
Klart jeg er med! Overfører 1000 baht før helgen..
Utfordrer Lillestrøm kirke til å tømme kollektbøssa for et passende beløp!Kommentar
-
Dårlig med baht i kollektbøssa, men jeg skraper sammen 300 kr og sender utfordringen forhåpningsfullt videre til Leeds og RSP som kan melde om store overskudd i klubbkassa.Kommentar
-
Sender pinnen videre til.. tja.. skal vi se.. hvem har ikke blitt utfordret...
Vi tar mannen med det lange brukernavnet. Henrik Håkonsen, evt Håkon Henriksen.Kommentar
-
Jeg har ventet uttålmodig på å bli utfordret helt siden tråden kom opp og siden Percy gjør den feilen ved å utforbdre en som har blitt utfordret så utestenger jeg han og gir han rødt kort for dette og benytter sjanse på sette inn 133.7kr.. Jeg sender utfordringen videre til heidarTankegangen til AS Norge: Det skal kvoteres inn. Man skal ikke velge de beste kandidatene. Man skal velge inn de små og svake sånn at de også kan få noe å glede seg overKommentar
-
Uday, Slokvik, Hareide, Erland Johnsen, Kriseneber. Benny har hatt rett i hele år. Tipper jeg fyrer av noen fakturaer til LSK og NFF for glimrende utført konsulentarbeid. De må bare lære seg å reagere raskere på mine råd.
Mens jeg venter på millionlønninger oversendes følgende beskjedne beløp til TIFO-gjengen:
* 99,9 kroner som et tupp i ræva til Herr 99,9% og resten av 99,9% community
* 30,1 kroner for glimrende scrolltekst-tifo, mot søpla
* 35 kroner (cm) som en hyllest til Jan Halvor
* 35 kroner for å feire Hareides avgang
Det burde bli 200,- spenn totalt. Valuta for pengene forventes.
Ettersom ach allerede er utfordret og i karantene, så blir videresending en no-brainer. Den går til en som har gjort et skikkelig comeback i dag, legenden:
Roy Vaadal!Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadalKommentar
-
-
Kommentar
-
-
Hell i uhell, så er ach tilbake.
Utfordringen er din. Regner med TIFO-poesi.Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadalKommentar
-
Skal ut en kveldstur nå. Men setter over en timeslønn på lørdag.
233.50 kr.. Setter inn neste torsdag.
Sender videre til Fugl1120, den grenseløse!
Hvis han har betalt så sender jeg til brukeren Beckham!Lenge leve Fedrelandets LSK..!
Wehrman= den blødende..Kommentar
-
Skal vi prøve å dra i gang denne igjen? Så langt har vi samlet inn ca. 12 000 kroner. Utfordringen stoppet hos Seb.R, men andre må gjerne plukke opp hansken.Kommentar
Kommentar