Den store tifoutfordringen vinteren 08/09
Collapse
X
-
Nå har det stoppa helt opp her. Fikk lønn i dag og setter inn tilsvarende beløp som sist (KR LEE,T) Kjører en åpen utfordring om å gi et nytt bidrag ved deres neste lønning.Last edited by Kjell.T.Ring; 13.02.2009, 20:28.Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
-
Kommentar
-
Hvis du ikke har fått erstattet sekken som ble ødelagt av barteblusserne, Seb.R, bør du i det minste få gjort det.Kommentar
-
Det er jeg enig i. Jeg har flyttet tommelen opp fra tifodoneringsinnlegget til dette-har-du-fortjent-å-bruke-på-fotoutstyr. Bildene er et veldig viktig bidrag til KFL, og det bør være nok av andre som kan gi til tifo.
Hvis du ikke har fått erstattet sekken som ble ødelagt av barteblusserne, Seb.R, bør du i det minste få gjort det.
Det får isåfall bli opp til styret å bestemme.
Premieringa til NSA lyder som følgende:
Premiering:
Premien for beste bilde går til supporterklubben.Kommentar
-
Etter at staten har fått sitt, veiavgiften, satt jeg igjen med kr 137,41. Tar en bånski av kontoen og overfør det til tifo gruppa.03.08.08 på felt F skjedde det for første, andre og tredje gang!
Nei til NFF!Kommentar
-
Utfordrer herved meg selv til å gi en slant til tifo 2009.
Utfordringen tar jeg glatt, 200 duggfriske tifokroner overføres i kveld.
En generell utfordring videre til alle som ikke finner nicket sitt i #1 i denne tråd.Kommentar
Kommentar