Diskusjonstråd "den store tifoutfordringen vinteren 08/09
Collapse
X
-
Kommentar
-
-
Petter Ø - Kreativ Kanaris
http://www.youtube.com/kreativkanaris Subscribe,rate and appreciate
Støtt Fugla-Tifo med 30 kroner - Send KANARI TIFO til 2401Kommentar
-
Jeg vil gjerne gjør det men er ikke jeg som betaler telefon regninga hvordan få satt inn penger? har ikke kort.
Noen som har en eksakt sum på hvor mye som er satt inn(sikkert noen som sier at de har, men ikke har gjort det)?KnutHSolbergKommentar
-
Kontonr er: 6201 05 41919. Det beløpet du ønsker å bidra med. PS: Husk å merke innbetalingen med TIFOUTFORDINGKommentar
-
KnutHSolbergKommentar
-
Kommentar
-
Bare betal med fax eller personsøker du. Propantelefonen ved ditt lokale korpulentkontor kan også benyttes.Stolt programleder av Kanari-fansen Radio!
Episodene ligger på iTunes og kfl.noKommentar
-
"Alltid blodsprengt"!
Fong/Macho
Even NordlienKommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Tifoutfordringen er en god og morsom idé, men er fryktelig sårbar for at det stopper opp ved at f.eks. den som blir utfordret er på ferie, tatt seg sesongfripause fra forumet eller - må gud forby - ikke ønsker å gi.
En mulig løsning er at et visst ansvar "pålegges" den som sender utfordringen videre: Etter et par dager uten respons må en ny person utfordres i stedet.
Går det et par uker uten suksess foreslår jeg at det heller/i tillegg opprettes en tifooppfordring, så kan vi heller få en skrytetråd hvor folk kan brife med hvilke enorme summer de har satt inn.
(Siden jeg har en pragmatisk tilnærming til de fleste ting utfordrer jeg moderatorene til det samme i spesielle tilfeller som dette: Tifoutfordringstråden burde vært sticky på hovedforumet for å gi det hele litt mer status.)Vidar Evje
Kommentar
Kommentar