Hva med en ny oppdatering - hvor mye har vi kommet opp i...?
Diskusjonstråd "den store tifoutfordringen vinteren 08/09
Collapse
X
-
-
Kommentar
-
Det her er en tråd som fortjener skryt!
Bra initiativ, og tydeligvis er folk villig til å gi penger. Tviler på at dere hadde fått inn like mye med en lapp som deles ut på feltet eller hva som helst.. De lappene hadde flydd rundt overalt, og lite penger hadde kommet inn (tror jeg da).
Det her er ett genialt initiativ! Får håpe dere får noen bra tifoer ut av penga daDumt å endre bakgrunnsbilde på pcen til moderator tror jeg...
JA, det er det
*Hoho er en skapfugl*Kommentar
-
Jeg tror heller ikke at vi ikke hadde fått inn like mye med bøsser, men etter hva jeg har hørt om de beløpene som blir samlet inn så er det ganske imponerende hver kamp, men lapper har en tendens til å flyte rundt på tribunen. En annen fordel med slike utfordringer er at man er "nødt" til å gi for å ikke tape ansikt slik at man sikkert klarer å dra med seg et par nye.
Jon! Jeg vet du leser dette! Så nå å gi litt penger til tifo til neste år!Tankegangen til AS Norge: Det skal kvoteres inn. Man skal ikke velge de beste kandidatene. Man skal velge inn de små og svake sånn at de også kan få noe å glede seg overKommentar
-
Irving, jeg foreslår at du gir stafettpinnen videre til en annen eksil-kanari, som sjelden/aldri får gitt til innsamlinger på Martins/Åråsen/turer.Støtt FuglaTifo! Sett inn valgfritt beløp på kontonummer 6201 05 41919. Merk med tifostøtte.Kommentar
-
sender pinnen videre til den personen som var så feig å sette seg på VIP-Tribunen under kampen her i Tromsø PGA dårlig vær! du skjemmes som faen og setter inn hele lønna di fordi du ikke stod ute i drittværet sammen med oss og støtta Fugla! og du bor i tillegg her :-) Kris!Kommentar
-
For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!Kommentar
-
Kommentar
-
Bergen Ultras Kanaris har bidratt med 50%.. Vi mangler en person for å komme opp til 100%. Bergen Kanaris har bidratt med 33% de også siden det er de samme medlemmene som Bergen Ultras + en eksilkanari som har flyttet hjem (Kinstad).Tankegangen til AS Norge: Det skal kvoteres inn. Man skal ikke velge de beste kandidatene. Man skal velge inn de små og svake sånn at de også kan få noe å glede seg overKommentar
-
Kommentar
Kommentar