Diskuter her, og gi penger og utfordringer i andre tråden
Diskusjonstråd "den store tifoutfordringen vinteren 08/09
Collapse
X
-
De som nå har gitt :
Tony 200,-
Torolf 500,-
sparwasser 500,-
Sem 250,-
VK 150,-
Rathsmeister 250,-
Reka 500,-
André 100,-
Sum til nå: kr 2450
aner ikke om det har kommet inn. men de har ihvertfall sagt detYour life
A game
turn it up, turn it up!Kommentar
-
Kommentar
-
Hva med å oppdatering av sum og givere i åpningsinnlegget til Tony?Petter Ø - Kreativ Kanaris
http://www.youtube.com/kreativkanaris Subscribe,rate and appreciate
Støtt Fugla-Tifo med 30 kroner - Send KANARI TIFO til 2401Kommentar
-
Da er Tonys åpningsinnlegg i utfordringstråden oppdatert.
Fint om man spesifiserer hva man setter inn så tallene blir riktige, vi aner f.eks ikke hva timeslønnen din er KongenKommentar
-
Fint om man spesifiserer hva man setter inn så tallene blir riktige, vi aner f.eks ikke hva timeslønnen din er KongenKommentar
-
Fint om man spesifiserer hva man setter inn så tallene blir riktige, vi aner f.eks ikke hva timeslønnen din er KongenUltras Felt C LillestrømKommentar
-
Jeg hadde i fjor slik at 50 kr gikk i fra konto hver mnd. Men tror ikke det blir i år og. Tar heller og gir noen penger når dere står med bøssene på åråsen.
Ofter med de og dere tjener fort mye penger.
Ingen vits i og utfordre meg siden jeg ikke har penger til ogsette inn for tida
Men stor creed til alle som gjør det.
(ja vet jeg skrev feil, men kom ikke på hva det het før nå)Last edited by gutt94; 11.11.2008, 17:44.KnutHSolbergKommentar
-
Jeg hadde i fjor slik at 50 kr gikk i fra konto hver mnd. Men tror ikke det blir i år og. Tar heller og gir noen penger når dere står med børsen på åråsen.
Ofter med de og dere tjener fort mye penger.
Ingen vits i og utfordre meg siden jeg ikke har penger til ogsette inn for tida
Men stor creed til alle som gjør det.
Visste ikke at folk tok med seg børsen til Åråsen??
Utfordrer deg til å skrive korrekt i fremtiden!!På min gravsten: " heller her enn på Ullevåll "Kommentar
-
Jeg fikk vite i går at Harvest har PC-forbud i noen dager som følge av hjernerystelse. Derfor har han ikke fått svart på utfordringa fra Raskolnikov ennå.Kommentar
-
Kommentar
Kommentar