Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Bør "Welcome to the Jungle" pensjoneres som intro?
Syne welcome to the jungle er en bra innmarsj sang da den girer opp folk på tribunen, så jeg vil i utgangspunktet ikke ha noe bytte av den. Men hvis det først skulla h vært ett bytte, så synes jeg "eye of the tiger" kunne ha vært bra til innmarsjmelodi.
Syne welcome to the jungle er en bra innmarsj sang da den girer opp folk på tribunen, så jeg vil i utgangspunktet ikke ha noe bytte av den. Men hvis det først skulla h vært ett bytte, så synes jeg "eye of the tiger" kunne ha vært bra til innmarsjmelodi.
Jeg digger den gamle GnR sangen men hvis vi skulle byttet måtte det ha blitt noe sånt som "Bombtrack" eller "Bullet in the head" fra the good old Rage. Jeg driter i innhold og tekster men jeg blir alltid gira av de sangene der.
Stemte for og ikke bytte låt, men om så skulle vært gjort kan en få mikset Broken, beat & scarred av Metallica litt, så kunne den blitt bra. Bare litt lang intro slik den er nå.
Apropos Welcome To The Jungle så hadde jeg gleden av å avslutte en knallhard intervalløkt med den sangen. La meg si det sånn, samtlige i spinningsalen gutsa som bare faen og det vanket kudos til undertegnede for låtvalg! Den låta er noe for seg sjøl!
Apropos Welcome To The Jungle så hadde jeg gleden av å avslutte en knallhard intervalløkt med den sangen. La meg si det sånn, samtlige i spinningsalen gutsa som bare faen og det vanket kudos til undertegnede for låtvalg! Den låta er noe for seg sjøl!
Jeg ville nok heller blitt livredd av å se en svett Rønner i spandex foran meg med "Welcome to the Jungle" dundrende i bakgrunnen...
Jeg tør ikke en gang spørre om hva du mener med "intervalløkt"....
A good half of the time, the chorus doesnt even get played. Half way through the first verse, it gets cut off. If you play the song, then you need to at least play the chorus at least once. You know... where Axl starts actually singing
"In the jungle, welcome to the jungle
Watch it bring you to your kn-kn-knees, knees
I wanna watch you bleed"
Who wants to hear a shitty 80's guitar riff without any meaning to it? I can hear that on a Saturday night in Finnmark.
Kommentar