Det er av barn og fulle folk man får høre sannheten.......
Den klissete "tribunefilmer som får meg til å ejakulere"-tråden
Collapse
X
-
Uansett syns jeg det er tist (selv om dette gjelder hatklubben) at de ektre supportene ikke legner har råd til å gå på kamp og stadioen blir fyllt opp med folk fra Suadi-arabia, Japan og Norge.
For meg blir det nesten (nesten altså) det samma å komme fra Brummunddal og Aurskog å holde med bydelslaget som å holde med topp 4 i PL. .
Når det er sagt får jeg mark av dette koketteriet når det gjelder å holde med utenlandske lag. Hvorfor det skulle gi mer cred å holde med Blackburn eller et eller annet tyrkisk lag (sorry Macho og FUGlino) er for meg ulogisk. Rent jåleri!
Skal jeg gi noen cred, så er det Leeds-supporterne som fulgte laget sitt nedover i divisjonene og som fortsatt reiser over på kamper. De ble sikkert supportere da Leeds sto på høyden (og det er jo som kjent helt feil), men de står ved laget sitt uansett.
Selv holder jeg som nevnt med L'pool. Hvorfor man blir supporter har så ymse grunner, samma hvilket lag det er. For øyeblikket ser jeg hver eneste kamp og krymper meg over spillet i samtlige, men jeg finner meg da ikke et annet lag av den grunn. Hadde jeg vært supporter pga topp fire, ville jeg vel gjort det?
Ellers har du nettopp bedt meg om å finne meg et annet norsk lag å holde med, som jeg har mer lokal tilknytning til. Det er visst helt feil å sitte i nord og holde med fugla. Sært er det nok, men jeg forbeholder meg faktisk retten til å holde med akkurat hvilket lag jeg vil, selv laget ditt, selv om jeg ikke bor på Romerike.
Edit: Mods, kan denne diskusjonen få egen tråd? Handler ikke mye om tribunefilmer.For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!Kommentar
-
slutt å spam denne tråden med anglofilpratet deres a. Legg heller inn en bra film.Ultras Felt C LillestrømKommentar
-
Noen som vet hva sangen i denne filmen heter? Den begynner etter 2:30. Ellers en jævlig deilig video :=)
Kommentar
-
Ultras Felt C LillestrømKommentar
-
Edit: glem det. La plutselig merke til at Internett Explorer plutselig har funnet ut at istedenfor å vise videoen så står det BORKED! Hva faen er det for noe? Hjelp en uvitende amatør, please...***Større baller enn vett***Kommentar
-
ekke film men bilder som får meg til å ejakulere:
Malmö 100 år, Tifosäsongen sammanfattad.
Match 1 - Hyllning till första MFF laget
Typ: Flagghav över hela arenan, banderoll runt hela arenan, 2 xOH
Del1:
Del2:
Del3:
Match 2 - Hyllning till gamla klubbmärket
Typ: Enkelt mönster av ark och sen OH
Match 3 - Hyllning till första året i Allsvenskan
Typ: Mer avancerat mönster med ark
Match 4 - Hyllning till Hövdingen Eric Persson
Typ: hängande OH som är konturskuren med flagghav bakom
Match 5 - Hyllning till första gulden
Typ: Hav av Megaflaggor, italien stil
Match 6 - Hyllning till laget 49-51 med 3 raka guld
Typ: Heltäckande OH
Match 7 - Our Game - Our Time manifestation
Typ: stor banderoll bara
Match 8 - Hyllning till de 3 olika arenorna
Typ: 3 OH bilder, skurna. flagghav av mönster
Match 9 - Hyllning till eran 65-71
Typ: Flagghav av megaflaggor och hängande banderoll
Match 10 - Matchen som inte fanns
Typ: Snabbsnickrad OH
Match 11 - Hyllning till skölden
Typ: skuren OH och flagghav
Match 12 - Hyllning till Bob
Typ: del 1-Mönster via flagghav - del2 heltäckande OH
Del 1:
Del 2:
Match 13 - Det allsvenska rekordet - Serien 5 år i rad
Typ: Megaflaggor och OH
Match 14 - 1999 besvikelse - 2000 återkomst - 2004 guld
Typ: 3 delad OH med flagghav
Del 1:
Del 2:
Del 3:
Match 15 - Hyllning till dagens MFF.
Typ: Flagghav över hela arenan (18 000 flaggor), Banderoll kring hela läktaren, halsdukhav, OH spel
Del 1:
Del 2:
Del 3:
UFC ~ Gulsvarte Brødre
Kommentar
-
***Større baller enn vett***Kommentar
-
Blussinga?
Å holde cupfinalen på hjemmebanen til et av lagene?
At Bajen burde spilt i Tippeligaen?
At alle stadioner burde se ut som Söderstadion?
?Mvh Ronnie "The Runner"
LSK for alltid
Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!Kommentar
-
*Det vil noen ganger skje at cupfinalen spilles på hjemmebanen til ett av lagene. (Vålerenga har vel spilt cupfinale på Ullevaal, som alle andre, ettersom jeg kan huske)
*Hadde ønsket Bajen hjertelig velkomne i tippeligaen
*Nei. Stadion ser ut som om den ligger i bakgården til ett borettslag. (Noe den kanskje også gjør? Aldri vært der)
*Men jeg tenker også på den generelle stemningen på stadion. Noe sånt vil vi aldri få til i Norge. NFF har lagt inn forbud mot både ståplasser og flagging lenge før den tid.
Edit: BennyLem, Serbern, Skinke. Hva er det egentlig dere tomler opp for?
Edit 2: *46* ?Last edited by HolterKanaris; 15.11.2010, 21:01. Begrunnelse: Lurer på hvordan Rønnern tolket innlegget mitt som han gjorde. Og hvorfor de andre gutta her tomler opp til det ;)***Større baller enn vett***Kommentar
-
*Du forstår vel at jeg mener pyroen?
- Pyro er akkurat like ulovlig i svenskeland som i Norge, bøtene er også større. Så den skjønner jeg ikke helt hvor du vil med. Vi hadde vel ett ganske fett pyroshow når vi tok cupgull?
*Det vil noen ganger skje at cupfinalen spilles på hjemmebanen til ett av lagene. (Vålerenga har vel spilt cupfinale på Ullevaal, som alle andre, ettersom jeg kan huske)
- Personlig synes jeg det er en kul tradisjon at cupfinalen spilles på ullevål. Hadde ikke vært så kult å dra til Trondheim for å spille cupfinale og mann får bare bortefeltet som bortefelt(:P), tror ikke cupfinalen var så kult for helsingborg fansen på stadion.
*Hadde ønsket Bajen hjertelig velkomne i tippeligaen
- Neh, altfor lang tur a gitt.
*Nei. Stadion ser ut som om den ligger i bakgården til ett borettslag. (Noe den kanskje også gjør? Aldri vært der)
- Tommel opp
*Men jeg tenker også på den generelle stemningen på stadion. Noe sånt vil vi aldri få til i Norge. NFF har lagt inn forbud mot både ståplasser og flagging lenge før den tid.
- Sitter du på informasjon jeg ikke vet om?
Cupen i Norge har utviklet seg til å bli vel mye klovneri, men cuptradisjonen i Norge er fantastisk bra uansett hvordan du vrir på det.!Daukjøtt Felt CKommentar
Kommentar