Jeg har søkt og søkt, men merkelig nok ikke funnet en slik tråd på forumet, så jeg tar meg bryet. Det finnes allerede en (temmelig tynn) tråd om diverse KFL-videoer, men dette gjelder da videoer fra andre steder i verden. Jeg åpner ballet med følgende blussbonanza fra Hellas - Russland fra VM-kval. i 1993:
Den klissete "tribunefilmer som får meg til å ejakulere"-tråden
Collapse
X
-
Stikkord: Ingen
-
Her er en skrytevideo fra Røde Stjernes Delije. Helt vilt! Har forsåvidt posta den i "ting som imponerer meg"-tråden en gang tidligere, men en god ting kan ikke postes for ofte:
-
Ingen pyro i dette enkle klippet, men alt unntatt kamp-introhymna på høyttaleranlegget fikk meg ned på kne i høylytt ejakulasjon. Låta på anlegget helt i starten, en-vokal-tribune-versjonen av "Can't help falling in love," filminga, hoppinga og flagginga. Søtsaka!
Fullskjerm anbefales, men da må man på youtube: http://www.youtube.com/watch?v=c2gdS7awp48
Urawa - Oitia
Last edited by Per Arne; 06.12.2008, 10:47.Støtt FuglaTifo! Sett inn valgfritt beløp på kontonummer 6201 05 41919. Merk med tifostøtte.Kommentar
-
-
Fenerbahce chant
Samme chant:November 23rd, 2006. Third match day of UEFA Cup. Fenerbahce hosted Palermo at Istanbul Sukru Saracoglu Stadium and won 3-0. This is a short clip of the intro part of a classical chant for celebration, without lyrics. They sang this with the kick-off of the second half.Petter Ø - Kreativ Kanaris
http://www.youtube.com/kreativkanaris Subscribe,rate and appreciate
Støtt Fugla-Tifo med 30 kroner - Send KANARI TIFO til 2401Kommentar
-
Westkurve hüpft Pipi Langstrumpf 30.11.2006 Eintracht Frankfurt
Genial hopping. Det ser mektig bra ut når hele tribunen hopper i taktTankegangen til AS Norge: Det skal kvoteres inn. Man skal ikke velge de beste kandidatene. Man skal velge inn de små og svake sånn at de også kan få noe å glede seg overKommentar
-
Hadde det gått an å gi supertommel hadde du selvfølgelig fått det
Den lalala-lalalaaaa-sangen har jeg hatt lyst til å foreslå på sangforumet i lang tid, men har ikke skjønt åssen vi skal gjøre den til "vår". Broderskap med tyrkerfugler er liksom litt tynt i forhold til å bøffe sangen, så litt tekst hadde jo vært tits.Kommentar
-
Ser forøvrig ut til at kanarifans1s videoer er av hhv. 2x Besiktas (scum!), Dynamo Dresden, et polsk lag, Gremio og Boca Juniors. Er forresten en grei regel å skrive hvilke lag man legger inn her. Men uansett, fete videoer!Kommentar
-
Imponerende at det er såpass bra supporterkultur i Østerrike og Sveits, med tanke på at de ikke er ekte land engang. Kan jo legge med et klipp fra sistnevnte land for å illustrere: Kort, men godt fra FC Zürich - FC Basel:
Kommentar
-
Bortefølget vårt i 2009 og fremover:
Forøvrig henta fra Besiktas - Fenerbahce (1-2) i mars i år. Tar ikke særlig av før ca. 45 sekunder ut i klippet, men da, ass!Kommentar
-
Til ære for King_Raymond:
Til de som ikke har opplevd et derby i Stockholm, anbefales det på det sterkeste!
AIK-Bajen: Var det sånn vi pissa på kjerka i 05?
Som en så fint skrev det...voldtekt!
Järnkaminerna feirer 25 år. Dog synges det litt på engelsk....
Oppfordringen er sendt! LSK Hockey!!!!!!!!!!!!!!!!!Kommentar
-
Kommentar