Seriestart 2009. Stabæk - Lillestrøm, 14. mars kl. 20.00
Collapse
X
-
Kommentar
-
Kommentar
-
-
----------------------------------------------------------------------------
Sometimes I drink a glass of water. Just to surprise my liver...
----------------------------------------------------------------------------Kommentar
-
Ikke bland søpla inn i dette da... Æsjamei!
Men hva faen er det som skjer? Å slå en i LSK drakt er da vel strengt tatt noe av det dummeste man kan gjøre? Som å brenne flagget spør du meg..
Jaja, mye mulig det var litt høy luftfuktighet inne i hallen, men dette blir for dumt!Kommentar
-
Enda en stor, brun illeluktende strek over alt som er "kultur" ved casualsvirksomhet. Flosklene om spilleregler, internjustis og ære er nok en gang avslørt som pisspreik som pøbler og idioter dekker seg bak. "Stupid is as stupid does"Kommentar
-
-
Tror jeg vet hvem det var
Hvis det er vedkomende, så jaa... Han kom seg og så resten av kampenKnutHSolbergKommentar
-
Kommentar
-
Personen vi snakker om er 12-13 år, men veldig lav.
Det går bra med han, han kom tilbake til oss, han fikk rett og slett sjokk, og blei knuffa borti. KFL-Vaktene tok godt vare på han, og han kom tilbake, han måtte bare ta det litt med ro resten av kampen. Personen vi snakker om er 12 år, men veldig lav.Last edited by Kristiansen; 15.03.2009, 00:28.Kommentar
-
Hvem var disse idiotene? jeg stod rett bak og observerte bare noen køddhuer som laget kvalm og at det ble slossing.....men selvjustisen funka bra den....all ære til folket i egne rekker for det )
Ellers sang vi ræva av sossene.....deiligEvig LSK-fan - men sliter litt med den store entusiasmen. Når skjer det no?Kommentar
-
Skuffende stemning i dag. Vi hadde muligheten til å åpne sesongen med en 10 på børsen. Serieåpning, 1.600 kanaris på et tett og kompakt felt, vi lå aldri under....
Jævlig mye folk som bare stod og så på kampen uten å åpne munnen, ikke akkurat en fest å prøve å dra i gang...
Her må det skjerpings til på neste match!Mvh Ronnie "The Runner"
LSK for alltid
Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!Kommentar
-
Tenkte bare det var greit å få frem hva som hadde skjedd fra en som så ting med egne øyne, fremfor mye synsing og sansing fra alle som har hørt fra andre... brenner fort i tørt gress!
Uansett er det viktig å ta avstand, KFL har med seg både store og små på kamp og vold er IKKE akseptabelt.Kommentar
Kommentar