Seriestart 2009. Stabæk - Lillestrøm, 14. mars kl. 20.00

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Highlander
    Medlem
    Hoffnarr
    • Apr 2008
    • 60

Er fotballen for folk under 18 ?

I dag så har jeg vært på kamp med 20 junior kanaris. Mange av dem var på Martin's først,der vi så på Liverpool knuse Man'u . Her var det bare moro og ikke noe bråk. Så drar vi til Stabæk,etter en talentløs måte å slippe inn folk på, så kom vi oss inn og sto nederst mot mål,vi voksene som var med sto bak dem og regnet at vi hadde full kontroll !

Det hadde vi også helt til noen idioter begyner å sloss over oss.De velter ned mot oss og det ender med at en av juniorene må tas hånd om av Røde kors og mange av dem ble redde,det gikk heldigvis bra med han !

Her prøver vi og bygge opp en junior gruppe med sunde holdninger og ett stort hjerte for LSK så møter vi denne faenskapen gang på gang, enten så må vi fjærne disse elementene for godt eller så må vi innføre 18 års grense og forby barne familier og være på kamp.

Jan Petter
    From the Dawn of time; We came moving silently down through the centuries, living many secret lives, struggling to reach the time of the Gathering; when the few who remain will battle to the last. No one has ever known we were among you... until now.

Kommentar

• Folke
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Jun 2008
      • 5955

Opprinnelig skrevet av Rønnern
      Skuffende stemning i dag. Vi hadde muligheten til å åpne sesongen med en 10 på børsen. Serieåpning, 1.600 kanaris på et tett og kompakt felt, vi lå aldri under....

Jævlig mye folk som bare stod og så på kampen uten å åpne munnen, ikke akkurat en fest å prøve å dra i gang...

Her må det skjerpings til på neste match!
      Jeg satt hjemme og så kampen på tv (ingen grunn er god nok til å bortforklare det, men mitt første og hittils eneste barn ble 1 år i dag (lørdag) og vi har holdt på i hele dag for å gjøre i stand til bursdagsfest i morgen)..
      Men så til poenget, det HØRTES bra ut på tv hvertfall.

Kommentar

• Seb.R
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Apr 2006
        • 4159

1. omgang var vel sånn gjevnt over helt OK.

I 2. omgang tar det seg noe enormt opp etter scoringen, naturligvis. Men så var det veldig skuffende etter utligninga, og ut resten av kampen.
        www.sebastianramsland.com
        www.twitter.com/sebramsland

Kommentar

• detvarvondtdet
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Jul 2006
          • 398

Tåpelige Hodeplagg Kanaris fyrer i gang sesongstarten med kickoff i denne kampen. THK er egentlig et rent langturprosjekt, men i æren av å åpne Telenor Arena for Tippeligafotball, gjør vi et unntak denne gangen.

Håper på massiv TV-dekning slik at hele Norge får oppleve THK på sitt tåpeligste.

Vi fikk ihvertfall oppleve den fete "gullhatten" din
          "Dere kan sitere meg på dette:
          Jeg blir heller nummer ni med et lag som drar sammen, enn nummer tre med en møkkagjeng"
          Fjøra

Kommentar

• Arind
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Mar 2006
            • 459

Skuffende stemning i dag. Vi hadde muligheten til å åpne sesongen med en 10 på børsen. Serieåpning, 1.600 kanaris på et tett og kompakt felt, vi lå aldri under....

Jævlig mye folk som bare stod og så på kampen uten å åpne munnen, ikke akkurat en fest å prøve å dra i gang...

Helt uenig med deg der gitt.....kanarifansen vant tribunekampen med glans og ble lagt merke til på TV også.....denne vant vi
            Evig LSK-fan - men sliter litt med den store entusiasmen. Når skjer det no?

Kommentar

• CFD
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • May 2004
              • 2319

Helt enig. Stemningsmessig var det ikke allverden. Jeg vil uansett fremme forslaget om at det skulle vært en forsanger på ved den inngangen nærmest utgangen. Her var det særdeles stille selv etter at 2personer prøvde å hause opp stemningen. Ble vanskelig å høre forsangeren midt på feltet når det var såpass langt borte.

Jeg vil også rette en stor pekefinger til 2jenter som kjeftet på meg flere ganger fordi jeg flagget. "Ta det ned , vi får ikke se!". Man skal selvsagt respektere andres meninger, men denne synes jeg ble litt drøy.

Ikke topp stemningsmessig med lange døperioder ,men duverden så morsomt det var å komme seg på kamp igjen. Logistikken ved å vente med å sleppe inn personer var håpløs. Hvor lenge stod vi utenfor å ventet? 45-50minutter?

Angående bråket så stod jeg utenfor da idiotene ble tatt ut av politiet. Slossing internt på tribunen? Vi er da der for å se fotball er vi ikke? Forbanna idioter!

Opprinnelig skrevet av Arind
              Helt uenig med deg der gitt.....kanarifansen vant tribunekampen med glans og ble lagt merke til på TV også.....denne vant vi
              Var du på kampen? Det var lange dødperioder og vi holdt sjelden trøkk over tid. Når man fikk med alle ble det bra ,men stemningen døde veldig fort ut. Vi vant kanskje tribunekampen suverent ,men det var MYE daukjøtt på feltet idag
              Tankegangen til AS Norge: Det skal kvoteres inn. Man skal ikke velge de beste kandidatene. Man skal velge inn de små og svake sånn at de også kan få noe å glede seg over

Kommentar

• gutt94
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Mar 2007
                • 3272

Opprinnelig skrevet av detvarvondtdet
                Vi fikk ihvertfall oppleve den fete "gullhatten" din
                De maarud hattene burde jo THK fått da De kunne jo vert fine og ha på seg de

Men ble noe noe prøving og bilder?
                KnutHSolberg

Kommentar

• Håkon Henriksen
                  Administrator
                  • Nov 2003
                  • 6411

Opprinnelig skrevet av the fugla man
                  Personen vi snakker om er 12-13 år, men veldig lav.
                  Det går bra med han, han kom tilbake til oss, han fikk rett og slett sjokk, og blei knuffa borti. KFL-Vaktene tok godt vare på han, og han kom tilbake, han måtte bare ta det litt med ro resten av kampen. Personen vi snakker om er 12 år, men veldig lav.
                  Denne gutten ble kun skremt av oppstyret som ble rundt han, kan skjønne at det er skremmende at 4 vakter og 3 politibetjenter må bære ut en fyr 30 cm forran nesa di..
                  Håkon Henriksen
                  -
                  Nestleder/Kasserer Kanari-Fansen Lillestrøm
                  -
                  ALT FOR FUGLA

Kommentar

• Seb.R
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Apr 2006
                    • 4159

TIFO:

Kreativ Kanaris kommer med bildegalleri og Kanari-TV fra kampen senere.
                    www.sebastianramsland.com
                    www.twitter.com/sebramsland

Kommentar

• Skinke
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Sep 2007
                      • 3914

Vi burde hatt megafoner over hver oppgang helt klart. Vi burde kanskje hatt en forsanger til hos rønnern. Vi("felt c") som stod over oppgangen nærmest utgangen hadde store problemer å få med hva som skjedde hos rønnern desverre.

Dette for være en læredom til nesteår.
                      Daukjøtt Felt C

Kommentar

• Christa
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Aug 2005
                        • 326

Min datter på 16 var i hvertfall godt skremt da hun sto veldig nære opptrinnet.. Så skjønner absolutt denne gutten..

Kommentar

• detvarvondtdet
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Jul 2006
                          • 398

Opprinnelig skrevet av Serbern
                          De ville ta hele KFL virka det som... Ba alle komme å sloss. Patetisk gjeng!

Kan ikke komme som en overaskelse at de er på matchen ihvertfall. Flere av de har jo vært på treningskampene blandt annet mot Odd og Ham-Kam i Lsk-hallen. Alle de flotte ordene om at de ikke er velkommen på arangementer i regi av lsk og/eller kfl er ren og skjær bullshit. De spaserer rett inn og gjør akkurat som de vil uansett. Enten må man følge opp egne regler om utestengelse eller fjerne reglene. Regler som så åpenbart ikke følges opp er meningsløst. De sitter jo på Martins før matchen som veldig mange andre her. Før de tar egen maxitaxi til matchen.
                          Jeg blir heller nummer ni med et lag som drar sammen, enn nummer tre med en møkkagjeng"
                          Fjøra

Kommentar

• Rønnern
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Nov 2003
                            • 6690

Opprinnelig skrevet av detvarvondtdet
                            Kan ikke komme som en overaskelse at de er på matchen ihvertfall. Flere av de har jo vært på treningskampene blandt annet mot Odd og Ham-Kam i Lsk-hallen. Alle de flotte ordene om at de ikke er velkommen på arangementer i regi av lsk og/eller kfl er ren og skjær bullshit
                            Nå har vel LSK sagt at de får en ny sjanse dersom de er villige til å innordne seg under tribunereglene og flere av dem har jo skrevet under på en "kontrakt" med LSK i så måte.
                            Mvh Ronnie "The Runner"
                            LSK for alltid

Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!

Kommentar

• Skinke
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Sep 2007
                              • 3914

Opprinnelig skrevet av Håkon Henriksen
                              Denne gutten ble kun skremt av oppstyret som ble rundt han, kan skjønne at det er skremmende at 4 vakter og 3 politibetjenter må bære ut en fyr 30 cm forran nesa di..
                              ehhhhh?????
                              4stykker sloss rett over denne gutten, de prøver å få noe bråk før de noen hopper på de og de raser nedover radene til der denne gutten står, de deler ut slag og diverse.

også mener du at det værste her er at snuten kommer å fjerner disse?

Det du skriver her er svært provosernde håkon!
                              Last edited by Skinke; 15.03.2009, 01:28.
                              Daukjøtt Felt C

Kommentar

• veiron
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Nov 2003
                                • 6267

Opprinnelig skrevet av Seb.R
                                TIFO:

Kreativ Kanaris kommer med bildegalleri og Kanari-TV fra kampen senere.
                                VAKKERT!!

Men hvordan i alle dager har de kreative kommet frem til 35 år??? 1975 til 2009 er 34 år.

Kommentar

• detvarvondtdet
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Jul 2006
                                  • 398

Nå har vel LSK sagt at de får en ny sjanse dersom de er villige til å innordne seg under tribunereglene og flere av dem har jo skrevet under på en "kontrakt" med LSK i så måte.

Joda. En ny sjanse er jo greit. Nå kan ikke jeg tribunereglene på telenor arena, men jeg går utifra at en del av de ble brutt i pausen. Poenget mitt var egentlig at det ikke burde overaske noen at de er på match.
                                  Fjøra

Kommentar

• Skinke
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Sep 2007
                                    • 3914

viktig å ikke ta alle under en kam heller. De personen som brutt reglemange vil få sin straff.
                                    Last edited by Skinke; 15.03.2009, 03:09. Begrunnelse: en kam
                                    Daukjøtt Felt C

Kommentar

• Håkon Henriksen
                                      Administrator
                                      • Nov 2003
                                      • 6411

Opprinnelig skrevet av Skinke
                                      ehhhhh?????
                                      4stykker sloss rett over denne gutten, de prøver å få noe bråk før de noen hopper på de og de raser nedover radene til der denne gutten står, de deler ut slag og diverse.

også mener du at det værste her er at snuten kommer å fjerner disse?

Det du skriver her er svært provosernde håkon!
                                      For det første, der jeg sto, ved siden av denne gutten var det ingen som sloss. At det var noe som skjedde borte på midten så jeg, men ikke hva..
                                      Han ble redd når politi og vakter fraktet vedkommende ut, og det skjønner jeg godt..

Og ikke tillegg meg meninger jeg ikke har, det er en selvfølge at bråkmakere skal ut. Jo før jo bedre.
                                      Håkon Henriksen
                                      -
                                      Nestleder/Kasserer Kanari-Fansen Lillestrøm
                                      -
                                      ALT FOR FUGLA

Kommentar

• krisruds
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • May 2005
                                        • 839

Skjønner ikke hvorfor forsanger feltet skal alltid være så langt ned på tribunen.

Hvis man har det høyere opp på tribunen har de mindre folk bak seg slik at det blir lettere å kommunisere med de bak, samt at lyden skal fortrinnmessing gå utover mot banen. Ved å ha feltet lengre bak vil de som stå foran forsanger feltet få med seg sangene ganske fort.

Flere ganger gikk det lang tid før de bak fikk med seg hva som egentlig ble sunget.
                                        krisruds medlem av KFL siden 1996

OI OI OI nå har vi det morro :)

BTW: Jeg leser ikke korektur på mine innlegg, det orker jeg ikke pga mange skrivefeil.

Kommentar

• Lars
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Feb 2004
                                          • 6156

Opprinnelig skrevet av veiron
                                          VAKKERT!!

Men hvordan i alle dager har de kreative kommet frem til 35 år??? 1975 til 2009 er 34 år.
                                          Du tror ikke tanken muligens kan være at dette er vår 35. sesong på rad i eliteserien...? :neutral:

Kommentar

Working...