Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Seriestart 2009. Stabæk - Lillestrøm, 14. mars kl. 20.00
Noen som veit når salget av billetter starter? Rimelig hypp på å sikre meg.
Den seksjonen ser jo helt syk ut, og lover bra med tanke på et desibelnivå som selv den syvende far i huset vil få med seg.
Jeg er litt bekymret for tidspunktet for denne kampen. Jeg gleder meg virkelig til en lørdagskamp, og det er morsomt at vi sparker igang eliteserien. Men det jeg er redd for er at det skal bli tidenes fyllefest (om man ser bort ifra kampene i København).
Kanskje det kunne vært lurt om vorspielet på Martins ble sparka igang litt senere enn vanlig? Kanarifans som ikke er søpledrita oppfører seg bedre og orker å synge mye mer. Jeg inkluderer selvsagt meg selv når jeg nevner dette, ettersom jeg er en av de som tidligere har gått i alkofella på bortekamper.
(kommer til å ta noen øl før denne kampen, men skal IKKE bli drita)
Bortsett fra disse små bekymringene er jeg overbevist om at vi blir mange og kommer til å lage et helvetes liv! Jeg håper bare det blir maks trøkk og minimalt med pøbelstreker.
Noen som veit når salget av billetter starter? Rimelig hypp på å sikre meg.
Den seksjonen ser jo helt syk ut, og lover bra med tanke på et desibelnivå som selv den syvende far i huset vil få med seg.
Lørdag 28 februar på LSK Shopen starter billettsalget
Frister mer med storm og snøvær på Alfheim 19 april enn med innefotball mot stabæk for å være helt ærlig. Stakkars jævler som må stå der inne 15 ganger iløpet av 09. Vi skal vel klare oss igjennom en gang.
Frister mer med storm og snøvær på Alfheim 19 april enn med innefotball mot stabæk for å være helt ærlig. Stakkars jævler som må stå der inne 15 ganger iløpet av 09. Vi skal vel klare oss igjennom en gang.
Enig i at fotball skal spilles ute, men akkurat 14.mars er det helt greit med innendørs føler jeg. Og bare det å tenke på at vi aldri mer skal stå i møkkasvingen på Nadderud får meg til å smile. Ut med en møkkastadion hvor det er umulig å lage stemning, inn med en hall hvor det blir trøkk som satan. Greit nok spør du meg.
Ikke alle som er vant til å gå langrenn i 25- da vøttø
Inne, ute, hall eller forblåst jorde...samma kan det være. Poenget er at det skal renne inn folk i gult og svart den 14. mars og overgå bæruminga både i volum og visuelt. Det er viktig både for laget og for oss at vi setter standaren i seriåpninga. Ikke la møkkasesongen i fjor sette oss tilbake, jeg blir bare mer tent av å tenke på den!
Hvis det skulle være rift om billettene bør jo sesongkort pluss medlemsskap telle?? De med sesongkort og medlemsskap i kanari fansen bør få mulighet till å få kjøpt først. Er det noen tanker om det??
Kommentar