Seriestart 2009. Stabæk - Lillestrøm, 14. mars kl. 20.00
Collapse
X
-
Skal du eller noen du kjenner ta teoriprøven til bil, last ned appen våres gratis https://itunes.apple.com/no/app/f-rerpr-ven/id577233339 -
Kommentar
-
Skal du eller noen du kjenner ta teoriprøven til bil, last ned appen våres gratis https://itunes.apple.com/no/app/f-rerpr-ven/id577233339Kommentar
-
Har du ikke medlemsnummer, skriver du fullt navn og adresse.
Det skader sikkert ikke å skrive "Nytt medlem" heller.
Og telefonnummer er veldig praktisk for medlemsansvarlige.Kommentar
-
Jeg ser på kampen i Telenor Arena. Når man får gjennklang på "Kom igjen Stabæk" så er jeg helt sikker på at vi kommer til å få denne sangen til å runge så hele hallen skjelver. Dette er tidlig i sesongen og det tar ofte noen kamper før noe sitter ,men nå er vi så sultne at dette burde bli bra uansett.
Gjenklang med de spede Stabæk Support! Nå er det like før jeg ejakulerer!Tankegangen til AS Norge: Det skal kvoteres inn. Man skal ikke velge de beste kandidatene. Man skal velge inn de små og svake sånn at de også kan få noe å glede seg overKommentar
-
Gleder meg helt syykt til første seriekamp !!!!
Stabæk er jo heldig som har helt ny hjemmebane .Men jeg syns ikke fotball skal spilles inne, men nå er det jo en fordel med trening og alt sånn.. Men det blir spennende og se åssen det er. Har aldri vert der..
Er det noen som vet åssen det er der ??Kommentar
-
Moderatormelding:
Har flyttet noen innlegg om billetter til turtråden, hvor de passer bedre. Trådene foran kamper glir fort litt inn i hverandre, men prøv å husk: I kamptråden diskuterer vi det sportslige, i stemningstråden er temaet tribunelivet og i turtråden tar vi det praktiske om turen, billetter osv.Kommentar
-
Og jeg misunner ikke Stabæk den jævla gymsalen sin. Jeg hadde blitt veldig trist om LSK hadde bygget ny stadion med permanent tak over banen.Kommentar
-
Halve gleden ved fotball er jo de sugende sklitaklingene i øspøsende regnvær så søla spruter og lompene som blir kanonskudd langs ei våt gressmatte. Fotball innedørs på kunstgress er en fattig og trist opplevelse. Kan ikke sammenlignes med sex med kondom, stabæks variant er faktisk så langt ned som sex med femidomKommentar
-
Ser Enga blusset i hallen før kampen nå. Blir vell bøter og utestengelser da :PKommentar
-
Halve gleden ved fotball er jo de sugende sklitaklingene i øspøsende regnvær så søla spruter og lompene som blir kanonskudd langs ei våt gressmatte. Fotball innedørs på kunstgress er en fattig og trist opplevelse. Kan ikke sammenlignes med sex med kondom, stabæks variant er faktisk så langt ned som sex med femidom
Med skyvbart tak kan man spille de værste dagene med taket lukket og bevare gressteppet, og selvfølgelig ha taket oppe så lenge været tillater det.
Kan dessuten ha skyvbart naturgress, som ligger på skinner og skyves ut av stadion når det ikke brukes for å la det puste og få naturlig lys, dette gjøres stadig oftere i Europa og USA.
Stemningsmessig gir det jo veldig bra akustikk når taket er lukket da, blir nok bra trøkk fra 1500 kanaris neste helg når man kan høre 150 fra klanen på tv i dagens kamp.I år så tar vi alt- i år så tar vi alt!(som har puls)Kommentar
-
Kommentar
-
Bra akustikk, men kjip akustikk. Det gir meg en litt sånn vinter/treningskamp-følelse. Er ikke serieåpningfølelse.I wouldn`t kill you if you bit my head of!Kommentar
-
-
Nope. "Bare" 6500 ca. på fredag ink. sesongkort, KFL osv.
Stabæk support står på siden ja. Det er meget dumt av dem. Men men
Ikke forvent full utsynging av oss da vi, som alle andre sliter første runde. Men det er verre for Stabæk som er første gang på ny tribune.
Ronnie er forsanger?Kommentar
Kommentar