Seriestart 2009. Stabæk - Lillestrøm, 14. mars kl. 20.00
Collapse
X
-
Kommentar
-
Men det var gode tribuner, bratte og store felt. At det også er innendørs gjør jo at det er godt mulig å lage bra trøkk her. Stolene er tilogmed designet for å trampe på for de som ønsker det. Det er ett lite "hakk" forran på stolen som foten passer perfekt iDumt å endre bakgrunnsbilde på pcen til moderator tror jeg...
JA, det er det
*Hoho er en skapfugl*Kommentar
-
Sikkert noen som har spurt om det før i tråden, men blir det noe tifo til helga? Gleder meg som en liten unge til og stelle meg opp og synge og hoppe!!! FORZA FUGLACupmestere 2007:DKommentar
-
Kommentar
-
Latterlig.. og enda mer latterlig! Laget stabæk som pr dags dato spiller meget fin fotball fortjener bedre enn den forferdelige rammen rundt kampene som det ligger an til.Tankegangen til AS Norge: Det skal kvoteres inn. Man skal ikke velge de beste kandidatene. Man skal velge inn de små og svake sånn at de også kan få noe å glede seg overKommentar
-
Og det har de fått! Må bare gratulere med en svett innendørshall, kunstgress og håndballstemning.Kommentar
-
Hånballstemmning Haha den var god! Tror det er duket for god stemmning lørdag, selv om sikkert mange er spente å litt nervøse!
Jeg personlig slukker nervøsiteten med pils på martins og blir dermed klar for å gi alt på lørdag!Lillestrøm SK i mitt hjerte!!Kommentar
-
Kan ikke begripe at stabekksupporterne ble sure fordi de ikke fikk ståplasser - her forvandler klubben "produktet" fotball fra dampende samleie & iskald øl til plasthanskeonani & flaskevann med ubåter i, og så irriterer de seg over at de må sitte? Jeg hører argumentet om at fotballen blir "bedre" av å spilles innedørs på kunstgress uten vind, sol og regn. Dessverre er dette en tankegang som vil føre til en fattigere, mer utarmet og usjarmerende fotball. Bør man forby skiltaklinger, skulder-mot-skulder og hodedueller? Alt vi får er en ballklaskende tennisaktig "sport" som ligger milevis fra den ekte orginale kontaktidretten som spilles mellom menn. En idrett hvor mål og seire er betalt med smerter, blod og innsats. Hvor spillerne ofrer noe mer enn litt svette for klubben sin. Om alt man vil se er hurtige pasninger, morsomme mål og one-touch hvor alle er venner og ingenting er viktig finnes det en idrett som heter futsal. Den er like sexy som bordtennis, men det er der stabæk hører hjemme. Jeg tror majoriteten av tilskuerne i gymsalen ville vært like fornøyd om stabæk ble tvangsflyttet til Futsal Telenor AS, for resten av fotballkulturen ser ut til å interessere dem midt i r**va.Kommentar
-
ahhhhhhhhhhh 3 jævla små fuckings dager igjen før tippeligaen 2009 smeller igang igjen.
Får ikke sove om natta, går rundt å nynner på en eller annen irriterende tribunesang, synger i dusjen, fingertrommer på alt mulig.
Ahhhhh fy faen jeg gleder meg få ut all dritten jeg har samlet opp i løpet av vintern. Kfl skal sette standarden for tippeligaen fra 1.kamp!Daukjøtt Felt CKommentar
-
Nå er det ikke lenge igjen til vi står i hallen til Stbæææk! Blir godt å komme igang igjen. Oppfordrer nok en gang folk til å ikke drikke seg helt sanseløse. Viktig at vi gir 100% støtte på lørdag!
Hvordan er det med forsangerfelt til denne kampen? Blir det ett eller fler?Kommentar
-
Det vil si at det blir mange tomme seter i hallen. Litt over halvfull sal er vel ikke så mye å skryte av. Spesielt ikke når bortefansen står for ca 1/4 av salget.MortenKommentar
-
Håper virkelig at vi synger som faen! Faren er at noen jekker den første pilsen 08.00. (ja da, jeg har hvert drita på flere kamper) Emil, tar den første pilsen når Man Utd - LFC sparkes i gang!Last edited by Emil B; 12.03.2009, 11:05.Kommentar
Kommentar