Du er nok rimelig sliten eller ikke særlig interresert i å nyansere synet ditt.
T.Pennant bekrefter det som mange heldigvis etterhvert har forstått, nemmelig at det finnes folk som uten grunn er utestengt både fra åråsen og lillestrøms uteliv. Noen av utestengelsene er kun basert på rykter og påstander, uten noen form for bevis. Hver gang man trekker frem episoder som omhandler styremedlemmer skrikes det etter bevis og det meste blir avfeid som løgn og svertekampanjer. Nå seinest forslaget om vandelsattest.
Disse såkalte trusslene rettet mot styremedlemmer mangler vel også bevis. Men massen har tydeligvis slukt disse påstandene rått og behovet for bevis er plutselig, og pussig nok helt fraværende.
Jeg syntes enkelte viser en svært arrogant og naiv holdning ved å konstant forsvare et styremedlems uakseptable oppførsel. Jeg er enig i at dette medlemmet har gjort utrolig mye bra for kfl opp gjennom årene.
Men det siste året har dette medlemmet bidratt til mye internt bråk og spild blant kfl. Å bli kvitt dette medlemmet ved et årsmøte er sannsynligvis svært vanskelig da personen har støtte blant flertallet.
Hvis ting hadde fungert opptimalt ville personen være fjernet for lengst, det er ikke veldig vanskelig å finne nok episoder/ bevis til å kaste ut vedkommende. Bare det å bli arrestert (to ganger?) for fyll og bråk i forbindelse med stabæk borte i fjor er rimelig drøyt. Men i kfl virker det nå som man er fredet pga gamle bragder, og hver kritiske røst bli møtt med beskyldninger om rykter og svertekampanjer.
Jeg er ikke ute etter å sverte eller henge ut noen og beklager hvis innlegget kan oppfattes slik. Jeg er kun interresert i å belyse en svært betent sak.
Kommentar