Støttetråd for Kanaristyret

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • FC Lillestrøm
    I karantene
    Forumonanist
    • Aug 2006
    • 198

    #21
    Opprinnelig skrevet av RuneK
    T.Pennant, det er mulig jeg er noe sliten i hue nå, men jeg har ikke den villeste ide om hva og hvor du vil med innlegget ditt og jeg ser heller ikke at dette peker mot noe av det jeg skrev om i mitt innlegg. Sorry !!

    Du er nok rimelig sliten eller ikke særlig interresert i å nyansere synet ditt.
    T.Pennant bekrefter det som mange heldigvis etterhvert har forstått, nemmelig at det finnes folk som uten grunn er utestengt både fra åråsen og lillestrøms uteliv. Noen av utestengelsene er kun basert på rykter og påstander, uten noen form for bevis. Hver gang man trekker frem episoder som omhandler styremedlemmer skrikes det etter bevis og det meste blir avfeid som løgn og svertekampanjer. Nå seinest forslaget om vandelsattest.

    Disse såkalte trusslene rettet mot styremedlemmer mangler vel også bevis. Men massen har tydeligvis slukt disse påstandene rått og behovet for bevis er plutselig, og pussig nok helt fraværende.

    Jeg syntes enkelte viser en svært arrogant og naiv holdning ved å konstant forsvare et styremedlems uakseptable oppførsel. Jeg er enig i at dette medlemmet har gjort utrolig mye bra for kfl opp gjennom årene.
    Men det siste året har dette medlemmet bidratt til mye internt bråk og spild blant kfl. Å bli kvitt dette medlemmet ved et årsmøte er sannsynligvis svært vanskelig da personen har støtte blant flertallet.

    Hvis ting hadde fungert opptimalt ville personen være fjernet for lengst, det er ikke veldig vanskelig å finne nok episoder/ bevis til å kaste ut vedkommende. Bare det å bli arrestert (to ganger?) for fyll og bråk i forbindelse med stabæk borte i fjor er rimelig drøyt. Men i kfl virker det nå som man er fredet pga gamle bragder, og hver kritiske røst bli møtt med beskyldninger om rykter og svertekampanjer.

    Jeg er ikke ute etter å sverte eller henge ut noen og beklager hvis innlegget kan oppfattes slik. Jeg er kun interresert i å belyse en svært betent sak.

    Kommentar

    • skotten
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Apr 2004
      • 1794

      #22
      Opprinnelig skrevet av FC Lillestrøm
      Du er nok rimelig sliten eller ikke særlig interresert i å nyansere synet ditt.
      T.Pennant bekrefter det som mange heldigvis etterhvert har forstått, nemmelig at det finnes folk som uten grunn er utestengt både fra åråsen og lillestrøms uteliv.
      At enkelte er uenige i grunnlaget de er utestengt på, er ikke det samme som utestengt uten grunn. Hvis det er noen som er utestengt fra Åråsen eller Lillestrøms uteliv uten å ha blitt oppgitt noen grunn for dette, må de gjerne stå frem med dette.

      Opprinnelig skrevet av FC Lillestrøm
      Noen av utestengelsene er kun basert på rykter og påstander, uten noen form for bevis.
      Dette er også en påstand. Hvis du vil ha noe gjennomslagskraft for påstanden om at enkeltutestengelser er gjort på feilaktig grunnlag, bør disse legges frem med ordlyden i årsaken for hvorfor man er utestengt. Etter mitt syn trenger man ikke beviselig ha vært delaktig i voldsepisoder, eller fremsatt trusler for å bli utestengt for casualvirksomhet. Å henge med de samme folka, eller tale disse folkas sak er nok for meg. Man kan ikke gjemme seg bak ytringsfrihet når det kommer til å forsvare kriminell virksomhet i klubbens navn. Hvorvidt KFL-styret eller LSK trekker den samme toleransegrensen som meg, vet ikke jeg.


      Opprinnelig skrevet av FC Lillestrøm
      Jeg er ikke ute etter å sverte eller henge ut noen og beklager hvis innlegget kan oppfattes slik. Jeg er kun interresert i å belyse en svært betent sak.
      I det øyeblikket jeg føler en betent sak blir belyst fordi jeg føler et underliggende ønske om at dette er til KFL og/eller LSK sitt beste, er det verdt å se nærmere på. I denne saken føler jeg som jeg har kjent fra de samme folkene litt for mange ganger de siste to åra, at dette handler om interessene til noen meget få - flere av dem ikke medlemmer i Kanari-Fansen. Hvis det er noen som tror døra står på gløtt for SKF bare Jan Jensen eller Arild Myklebust forsvinner fra KFL-styret, tar man grundig feil!

      Kommentar

      • T.Pennant
        I karantene
        Forumsadist
        • Jul 2008
        • 121

        #23
        Igjen blir hva jeg skriver feid unna med at han må regne med at men er utestengt vis man er i omgangskretsen til SKF bla bla.

        Kan noen av de her som støtter alle i styret snart svare meg på om det er riktig oppførsel av et styremedlem å ringe rundt til familiemedlemer til enkeltpersoner som ikke er medlem i KFL, familiemedlemer som ikke har noe med saken å gjøre? Er det KFLs ansvar å leke cowboy og politi for ikke medlemer?

        Kommentar

        • taraldsen
          Seniormedlem
          Forumonanist
          • Sep 2006
          • 161

          #24
          Blir f... meg kvalm... Er så dumt å se på dere som i det hele tatt gidder å støtte det her.... Alle disse tommlene opp og støtte postene virker bare falske og er skrevet bare fordi folk føler de må .. At de svikter "systemet" hvis de ikke gjør det.. Ha baller nok til å ha deres egene meninger a... Dere er vell gammle nok til å skjønne at dette er en sak som har flere sider... Denne tråden viser jo bare at hvis mann sitter i styret og har gjort det og det, så er mann freda og kan tydeligvis foreta seg hva som helst.


          Skjønn at personer som sitter i dette styret dere støtter har gjort NØYAKTIG det samme mot opptil flere personer. Men det er vell ganske greit??

          Kommentar

          • Felt C
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Mar 2004
            • 776

            #25
            De får jo både telefoner og sms fra en i styret hvor de blir oppfordret til å gi tomler opp og skrive innlegg til fordel for styret.Saueflokken gjør som de blir bedt om.Samtidig sletter man motpartens innlegg over en lav sko.Er ikke rart mange rister oppgitt på hodet og resignerer.

            Kommentar

            • taraldsen
              Seniormedlem
              Forumonanist
              • Sep 2006
              • 161

              #26
              Organisert støtte ...

              Skulle ønske de samme gjorde det når det gjaldt den andre veien for drøye år sia =)

              Kommentar

              • superbøffel
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Aug 2005
                • 5611

                #27
                Opprinnelig skrevet av Felt C
                De får jo både telefoner og sms fra en i styret hvor de blir oppfordret til å gi tomler opp og skrive innlegg til fordel for styret.Saueflokken gjør som de blir bedt om.Samtidig sletter man motpartens innlegg over en lav sko.Er ikke rart mange rister oppgitt på hodet og resignerer.
                Jeg deler gjerne ut tomler opp i støtte til styret. Jeg har aldri, jeg gjentar aldri, fått hverken sms, telefoner eller mail med oppfordring til å gjøre dette. Og nei, det er ikke fordi styret ikke kjenner meg; de har mitt nr alle sammen.

                Det du kommer herske- og svertingsteknikker og slenger ut en påstand uten å bygge den opp videre.
                Enøyd i de blindes dal.

                Kommentar

                • gamle-perta
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Sep 2004
                  • 2418

                  #28
                  Opprinnelig skrevet av taraldsen
                  Ha baller nok til å ha deres egene meninger a...
                  Tror nok de fleste av oss som du stempler som feige har baller nok til å ha våre egne meninger. Og vi har i alle fall baller nok til å stille på møter å si det samme som vi skriver på forumet. I motsetning til en del andre som ikke er synlige i debatten noen andre steder enn her inn på forumet, gjerne under psedonym.
                  Mvh
                  Gammer´n (Per T)

                  Kommentar

                  • Percy Nilegård
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Dec 2003
                    • 5146

                    #29
                    Støtte bøffelen og perta her. Jeg plasserer mine tomler der det behager meg. I tillegg har jeg etter forslag fra Vidar Evje begynt å signere mine innlegg med fult navn. Har til dags dato ikke opplevd å bli oppringt eller kontaktet på annen måte for å velge side i en sak på forumet.

                    Derimot har jeg registrert at det til stadighet dukker opp nye brukere her inne som støtter styrets motstandere. Så får folk tolke det som de vil.
                    Last edited by Percy Nilegård; 23.02.2009, 10:15. Begrunnelse: tilleggsinfo
                    "Alltid blodsprengt"!
                    Fong/Macho

                    Even Nordlien

                    Kommentar

                    • iL
                      Seniormedlem
                      --==FORUMRUNKER==--
                      • Jan 2004
                      • 10771

                      #30
                      Opprinnelig skrevet av Felt C
                      De får jo både telefoner og sms fra en i styret hvor de blir oppfordret til å gi tomler opp og skrive innlegg til fordel for styret.Saueflokken gjør som de blir bedt om.Samtidig sletter man motpartens innlegg over en lav sko.Er ikke rart mange rister oppgitt på hodet og resignerer.
                      Dette er direkte feil...

                      Vi moderer i forhold til forumets regler, bryter man de, moderes innlegg.
                      Moderering tar ingen direktiv fra noen, og vi står ikke på noen som helst side. Iallefall ikke så lenge jeg er mod. :twisted:
                      Last edited by Rønnern; 23.02.2009, 10:23. Begrunnelse: Fjernet outing
                      Kanarifugla flyr høyt i år!

                      Kommentar

                      • skotten
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Apr 2004
                        • 1794

                        #31
                        Opprinnelig skrevet av taraldsen
                        Blir f... meg kvalm... Er så dumt å se på dere som i det hele tatt gidder å støtte det her.... Alle disse tommlene opp og støtte postene virker bare falske og er skrevet bare fordi folk føler de må .. At de svikter "systemet" hvis de ikke gjør det.. Ha baller nok til å ha deres egene meninger a... Dere er vell gammle nok til å skjønne at dette er en sak som har flere sider... Denne tråden viser jo bare at hvis mann sitter i styret og har gjort det og det, så er mann freda og kan tydeligvis foreta seg hva som helst.
                        Skjønn at personer som sitter i dette styret dere støtter har gjort NØYAKTIG det samme mot opptil flere personer. Men det er vell ganske greit??
                        Jeg registrerer saueflokk-kortet blir spilt av opptil flere her, et ikke sjeldent brukt kort man kaster ut i ren desperasjon over egne argumenter som ikke holder vann

                        Alle som er enige med deg er selvstendige tenkende individer. Alle som ikke er enige er dikterte og hjernevaskede lakeier for Mykle. Med denne fantastiske debatteknikken tror jeg vi kan konstatere at denne debatten begynner og tømmes for nye konstruktive innspill.

                        Kommentar

                        • tullebukk
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Nov 2006
                          • 5446

                          #32
                          Kan moderator slette alle innlegg utenom det første .Jeg starta en støttetråd til styret og da holder det med tommler opp på det første innlegget og ikke alt det pisset som kommer nå..... Er det noen andre som trenger en støttetråd så lag deres egen.....:evil:

                          Kommentar

                          • veiron
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Nov 2003
                            • 6267

                            #33
                            Opprinnelig skrevet av Felt C
                            De får jo både telefoner og sms fra en i styret hvor de blir oppfordret til å gi tomler opp og skrive innlegg til fordel for styret.Saueflokken gjør som de blir bedt om.Samtidig sletter man motpartens innlegg over en lav sko.Er ikke rart mange rister oppgitt på hodet og resignerer.
                            Jeg ga min tommel opp av egen fri vilje. Bare fordi du er en sau så betyr ikke det at andre er det!
                            Når jeg ser oppførselen til enkelte her inne skjønner jeg at jeg har valgt "riktig side".

                            Kommentar

                            • T.Pennant
                              I karantene
                              Forumsadist
                              • Jul 2008
                              • 121

                              #34
                              Opprinnelig skrevet av skotten
                              Jeg registrerer saueflokk-kortet blir spilt av opptil flere her, et ikke sjeldent brukt kort man kaster ut i ren desperasjon over egne argumenter som ikke holder vann

                              Alle som er enige med deg er selvstendige tenkende individer. Alle som ikke er enige er dikterte og hjernevaskede lakeier for Mykle. Med denne fantastiske debatteknikken tror jeg vi kan konstatere at denne debatten begynner og tømmes for nye konstruktive innspill.
                              Syns det blir meget feil å navngi personer her inne

                              Kommentar

                              • superbøffel
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Aug 2005
                                • 5611

                                #35
                                Opprinnelig skrevet av T.Pennant
                                Syns det blir meget feil å navngi personer her inne
                                Mer feil enn å komme med denne typen påstander om styremedlemmer? Det sitter ikke så mange i styret, en slik påstand som du kommer med her sverter hele styret. Forøvrig en ekstremt drøy påstand å komme med...

                                Disse episodene handler ikke om dette. Men jeg håper at også du ser at det blir feil at frivillige i en organisasjon tar på seg jobben med å ringe rundt til foreldre, tanter, andre familiemedlemer, og jobb for å spre rykter som ikke stemmer. Om ryktene stemmer eller ikke er forøvrig irrelevant dette er noe styre medlemer i KFL uansett ikke har noe med å gjøre. Er tross alt prat om folk over myndighetsalder.
                                Enøyd i de blindes dal.

                                Kommentar

                                • FC Lillestrøm
                                  I karantene
                                  Forumonanist
                                  • Aug 2006
                                  • 198

                                  #36
                                  Opprinnelig skrevet av superbøffel
                                  Mer feil enn å komme med denne typen påstander om styremedlemmer? Det sitter ikke så mange i styret, en slik påstand som du kommer med her sverter hele styret. Forøvrig en ekstremt drøy påstand å komme med...

                                  Dette er ingen påstand, men fakta som kan dokumenters hvis det er ønskelig. Derimot har jeg til gode og se noe som helst bevis på at styremedlemmer har blitt truet. Det er med andre ord dette som er påstander, at folk sluker dette kan du godt karakterisere som drøyt.

                                  Kommentar

                                  • Simeone
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Apr 2008
                                    • 761

                                    #37
                                    Dette her kommer det ingenting ut av. Det blir påstander mot påstander uansett.
                                    Det skaper bare et enda større skille som gir grobunn til mer konflikter senere i sesongen. Og en ting er er vel alle lei av, nemlig krangling, bakvasking og annen dritt.

                                    Jeg oppfordrer alle parter til å legge "debatten" død. Jeg vet det er frustrende og føle seg urettferdig behandlet og at man trenger å få ting ut.
                                    Men til syvende og sist kommer man ikke videre og det blir bare vanskeligere for alle.

                                    Under 3 uker igjen nå, la oss glede oss til det som forhåpentligvis blir en stor fugla dag på banen og tribunen.
                                    Si yo fuera Maradona saldría en mondovision,
                                    para gritarle a la FIFA:
                                    ¡Que ellos son el gran ladrón!

                                    Kommentar

                                    • T.Pennant
                                      I karantene
                                      Forumsadist
                                      • Jul 2008
                                      • 121

                                      #38
                                      Opprinnelig skrevet av FC Lillestrøm
                                      Dette er ingen påstand, men fakta som kan dokumenters hvis det er ønskelig. Derimot har jeg til gode og se noe som helst bevis på at styremedlemmer har blitt truet. Det er med andre ord dette som er påstander, at folk sluker dette kan du godt karakterisere som drøyt.

                                      Kan noen snart svare meg på spørsmålet egentlig? Eller syns fleste parten her inne at også dette er ok opptreden fra styremedlem? Se på dette hypotetisk sett da, ettersom dere ikke har noen "bevis". Akkurat som at det mangler bevis på at et styremedlem har blitt truet på restaurant med dama. Noe som forøvrig ikke har skjedd.

                                      Kommentar

                                      • superbøffel
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Aug 2005
                                        • 5611

                                        #39
                                        Opprinnelig skrevet av FC Lillestrøm
                                        Dette er ingen påstand, men fakta som kan dokumenters hvis det er ønskelig. Derimot har jeg til gode og se noe som helst bevis på at styremedlemmer har blitt truet. Det er med andre ord dette som er påstander, at folk sluker dette kan du godt karakterisere som drøyt.
                                        Inntil dette er dokumentert står det kun som en påstand fra din (og sikkert dine meningsfellers) side. Det du bedriver er kun herske- og svertingsteknikker.
                                        Enøyd i de blindes dal.

                                        Kommentar

                                        • superbøffel
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Aug 2005
                                          • 5611

                                          #40
                                          Opprinnelig skrevet av T.Pennant
                                          Kan noen snart svare meg på spørsmålet egentlig? Eller syns fleste parten her inne at også dette er ok opptreden fra styremedlem? Se på dette hypotetisk sett da, ettersom dere ikke har noen "bevis". Akkurat som at det mangler bevis på at et styremedlem har blitt truet på restaurant med dama. Noe som forøvrig ikke har skjedd.
                                          Det finnes ikke en eneste god grunn til å diskutere en hypotetisk situasjon som denne - du ber om dette kun for å sverte styret.

                                          Jeg finner forøvrig hysterisk morsomt at styret "beviselig" har truet enkeltpersoner, mens det styret har opplevd av truende oppførsel ikke har skjedd. Nok en gang, påstander, påstander og påstander.

                                          Har du egentlig noe konstruktivt å komme med i denne debatten?
                                          Enøyd i de blindes dal.

                                          Kommentar

                                          Working...