Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Funnet Terje Kalmar? Det irriterer meg at jeg ikke var med på den turen! Skal aldri gå glipp av en Royal League kamp igjen Bedre å vinne Royal League enn Champions League!!
Funnet Terje Kalmar? Det irriterer meg at jeg ikke var med på den turen! Skal aldri gå glipp av en Royal League kamp igjen Bedre å vinne Royal League enn Champions League!!
Nei ikke fått noen tilbakemeldinger på hvor han kan være. Må nok intensivere jakten!
Jeg kjøpte en Fanzine på Martins. Når jeg tenker tilbake blir jeg usikker om han jeg kjøpte av var over 18 ,men jeg betalte med 14kr og en nesten fulle pakke med Prince Sigaretter. Håper at jeg ikke brøt loven ved å betale på denne måten.. Hukommelsen er mildt sagt dårlig den helgen.
Uansett klarte jeg å rote bort fanzina et par minutt senere på et bord så jeg fikk dessverre ikke lest den ,men etter tidligere arbeid jeg har lest av dere så er det garantert underholdning på høyt plan. Sender en PM om å få kjøpe en ny fanzine
Tankegangen til AS Norge: Det skal kvoteres inn. Man skal ikke velge de beste kandidatene. Man skal velge inn de små og svake sånn at de også kan få noe å glede seg over
Det er gode tider for fanzine elskere om dagen. Viking kommer også med ny blekke, navnet er 1899. Jaggu har jeg klart å få tak i en bunke med denne også.
Kommentar