KFL bør ha PA-anlegg
Collapse
X
-
enig med thulu her..
propp i øret og en mini mic opp skjorte armen bør kunne gjøre underverker, ser litt vel secret service ut, men det får vi godta!
hadde jo vært krise hvis vi måtte ty til PA.. kan jo like godt bytte ut navnet lillestrøm kanaris til lillestrøm karaokes..
forresten så høres den fæle roperten på tv også, så tror ikkr det er så krise om folk hører at det er en ropert, eller et bærbart inspillingsstudio..
liker godt idéen med å ha en forsanger som står langt nede, og en gjeng med brøleaper som står rundt og sprer budskapet av glad sang!*Kjempe gutta fighte gutta!!*
-RagnarRock-Kommentar
-
Mener jeg har sett Frode ha propp i øret på kamp, kunne det vært mulig å lånt fra sikkerhet for å teste om det er noe forsangerne ønsker å prøve?For det er bedre å værra døv enn vålenga!Kommentar
-
proppen i øre er blitt testa før faktisk. konklusjonen den gang var at det var helt umulig å høre noe som helst av det som ble sagt rett og slett.
Tror det eneste som vil funke er "klumpen" eller pa anleggDaukjøtt Felt CKommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Petter Ø - Kreativ Kanaris
http://www.youtube.com/kreativkanaris Subscribe,rate and appreciate
Støtt Fugla-Tifo med 30 kroner - Send KANARI TIFO til 2401Kommentar
-
Skal det komme et slik anlegg, så er det så langt fra supporterkultur som jeg kan tenke meg og som kan jeg kan stå for. Vi er IKKE så mange at vi trenger dette!!!Kommentar
-
nei enig, synes ikke vi trenger det på Åråsen. dog på Ullevål (og nå på tlf hallen) så hadde vi definitivt trengt detKanarifugla flyr høyt i år!Kommentar
-
Kommentar
-
Vi har da fått det til å trykke bra på Ullevål før. Hva når vi overdøvet kjerkesangen og resten av den kampen mot engen? Verken megafon eller noe falskt anlegg til å hjelpe oss.. Dette skal gå uten hjelpemidler, litt mer psycho capoer så er mye gjort....Kommentar
-
I utgangspunktet er jeg negativ, men jeg synes ikke vi skal la noe, som kan bidra til bedre tribuneliv, være uprøvd. Så får man heller skrinlegge det i etterkant, hvis det viser seg å ikke fungere. KFL har så langt klart å være nyskapende i norsk sammenheng med stemingskapende tiltak på tribunen. Hvorfor skal vi ikke fortsatt kunne være det?NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.
Mvh
Mr.JordbakkeKommentar
-
Det kom ikke frem i det heletatt, sorry. Jeg skylder på feberenPetter Ø - Kreativ Kanaris
http://www.youtube.com/kreativkanaris Subscribe,rate and appreciate
Støtt Fugla-Tifo med 30 kroner - Send KANARI TIFO til 2401Kommentar
-
3x90 blir kanskje litt mye selv for oss?Heavy Metall iz a poze, hardt rock iz a laifschteilKommentar
-
Jupp, vi har gjort det før, men det blir litt dumt å leve på at vi sang ut klanen under Vålerenga kjerke for 4 år siden. Ting som fungerte bra da fungerer ikke nødvendigvis like bra lenger. Skal vi bli enda bedre på tribunen er vi nødt til å fornye oss å prøve nye ting.Ultras Felt C LillestrømKommentar
-
Vi sang jo ut kjerka for 4 år siden?
Det driter jeg i nå. Om vi blir pissa på på Ullevål i år kan vi ikke forsvare oss med at vi sang ut kjerka og evt. klanen i 05.
Nå må vi videreutvikle oss i forhold til at ting er litt annerledes enn for 4 år siden.
Psycho capoer hjelper, men når hoved feltet til hovedforsanger ikke er stort nok med folk som følger så nytter det ikke at sidene er stappfulle av bra folk når sangene ikke når ut fordi ingen blir med å synger.
Håper tribunegruppa tar tak i dette straks!Kommentar
-
Jupp, vi har gjort det før, men det blir litt dumt å leve på at vi sang ut klanen under Vålerenga kjerke for 4 år siden. Ting som fungerte bra da fungerer ikke nødvendigvis like bra lenger. Skal vi bli enda bedre på tribunen er vi nødt til å fornye oss å prøve nye ting.Kommentar
-
Slik ser jeg det:
Synging - er viktigst
Hopping - nest viktigst. Den kuleste visuelle effekten.
Flagging/skjerfing/skoing/buksing.. - en god nr. 3
Tonys tanker i denne tråden handler om å utbedre det første. Bra. For det er tendenser til latskap på kanarifeltet.
Som dere kan se av tomler fra meg, er jeg ikke på bølgen når det gjelder PA-anlegg.
Uwes disippel er på uret når han nevner holdningsendring. Og det betyr jobbing fra hver enkelt av oss, over lang tid. Her handler det om å elske din neste.. Tenk ikke bare på deg sjøl, og kompisene dine. Engasjer deg i din neste. For vil ikke feltet komme til oss, får vi komme til feltet. Bibelsk oppsummert.
Det jeg mener: Hvis du (som i "man," ikke som i "Tony") sitter her og klager over dårlig stemning, så se og gjør no med det sjøl da! Vi er 150 psykopater i Viking, og vi hopper alle mann, flagger alle mann, tar av oss trøya alle mann... Fordi vi kjenner hverandre og er utrolig likesinna. Da er det enkelt å være positiv etterpå. Samtidig skulle vi ønske at hele feltet var akkurat sånn. Men hva gjør vi? Kjøper oss fri fra jobben, med et PA-anlegg? Kanskje det gir oss en umiddelbar boost, men etter min mening vil det ødelegge mennesket i maskinen KFL.
Min mening er basert på følelser, hjerte, og trua på hva mennesker kan få til, og nettopp av den grunn mener jeg at supportersjela vil forsvinne med mikrofon.
Et speaker-anlegg blir som å bestille tifo på trykkeri.Støtt FuglaTifo! Sett inn valgfritt beløp på kontonummer 6201 05 41919. Merk med tifostøtte.Kommentar
Kommentar