I rekken av nye ting vi kan innføre for å skape hygge, trøkk og særs stor irritasjon.

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • ragnarrock
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Mar 2008
    • 937

I rekken av nye ting vi kan innføre for å skape hygge, trøkk og særs stor irritasjon.

Vi er Kanarifansen.. Tribunekrigerne til Lillestrøm (ikke byen, men fotball laget sånn egentlig egentlig).
    I mange år har vi nå vært ivrige brukere av google og youtube i heftige forsøk på å finne ting fra andre supporter grupperinger som vi kan kopiere, og dermed forsterke vårt lager av våpen i den O så dramatiske kampen som utkjempes på tribunen hver søndag..

Vi har anskaffet oss sang, som får det til å bruse i blodet til våre spillere, og som maner dem til videre kamp.

Vi har anskaffet en ropert, som får det til å bruse i blodet til alle, dog av et vidt spekter av grunner.

vi har anskaffet "penkledde mennesker" (til gode å se en hooligan som faktisk ser pen ut i tøyet, men kall dere nå hva pokker dere vil), med sine hvite sneakers, burberry capser presterer de å fremstå som forpestende fargeklatter på hva som ellers ville sett ut som et hav av gult og svart.

Vi har fått tåpelige hodeplagg, som minner oss alle om at det strengt talt bare er en lek, og at meningen med en lek, er å ha det morro!

Vi har fått en tromme, som gikk samtlige andre supportere i Norge på nervene, helt til de begynte med det samme..

Men, jeg har nå fått hentet inspirasjon fra en av de mest lojale supporter grupperingene i sports historien, med dette unike instrument som samtlige er utstyrt med får de selv den med dårligst hørsel til å tro at det kommer en hær, selv om det muligens bare er 4stk..

kjære med kanaris, idag lanserer jeg til dere, den tradisjonsrike, den urnorske, den sexye, den plagsomme, den irriterende, den fantastiske, the one, the only.... kubjella

håndballens venner har jo klart å drive alle mann til vanvidd med dette, skulle elsket å fått masse pepper fra klans medlemmer etter en match på åråsen hvor 2000kanaris + ringte med kubjeller og lagde et stk skikkelig helvete. mohahahaha
    *Kjempe gutta fighte gutta!!*

-RagnarRock-
  • Kjell.T.Ring
    Poll St. Ring
    --==FORUMRUNKER==--
    • Dec 2005
    • 11796

Merkelig innlegg, tåpelig forslag.
    Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

Kommentar

• Boudewijn
      Seniormedlem
      Forumonanist
      • Jul 2007
      • 207

Hmm. Nå sitter jeg med sånn Vidar-Theisen-forteller-vitser-følelse. Skjønte ikke helt det innlegget. Kom gjerne med en utdyping.
      Byråkratkanaris

Kommentar

• veiron
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Nov 2003
        • 6267

Opprinnelig skrevet av ragnarrock
        skulle elsket å fått masse pepper fra klans medlemmer etter en match på åråsen hvor 2000kanaris + ringte med kubjeller og lagde et stk skikkelig helvete. mohahahaha
        Det hadde faktisk fått meg til å slutte å gå på fotballkamper. Men jeg håper du bare har en litt rar sans for humor!

Kommentar

• FC Lillestrøm
          I karantene
          Forumonanist
          • Aug 2006
          • 198

Opprinnelig skrevet av ragnarrock
          Vi er Kanarifansen.. Tribunekrigerne til Lillestrøm (ikke byen, men fotball laget sånn egentlig egentlig).
          I mange år har vi nå vært ivrige brukere av google og youtube i heftige forsøk på å finne ting fra andre supporter grupperinger som vi kan kopiere, og dermed forsterke vårt lager av våpen i den O så dramatiske kampen som utkjempes på tribunen hver søndag..

Vi har anskaffet oss sang, som får det til å bruse i blodet til våre spillere, og som maner dem til videre kamp.

Vi har anskaffet en ropert, som får det til å bruse i blodet til alle, dog av et vidt spekter av grunner.

vi har anskaffet "penkledde mennesker" (til gode å se en hooligan som faktisk ser pen ut i tøyet, men kall dere nå hva pokker dere vil), med sine hvite sneakers, burberry capser presterer de å fremstå som forpestende fargeklatter på hva som ellers ville sett ut som et hav av gult og svart.

Vi har fått tåpelige hodeplagg, som minner oss alle om at det strengt talt bare er en lek, og at meningen med en lek, er å ha det morro!

Vi har fått en tromme, som gikk samtlige andre supportere i Norge på nervene, helt til de begynte med det samme..

Men, jeg har nå fått hentet inspirasjon fra en av de mest lojale supporter grupperingene i sports historien, med dette unike instrument som samtlige er utstyrt med får de selv den med dårligst hørsel til å tro at det kommer en hær, selv om det muligens bare er 4stk..

kjære med kanaris, idag lanserer jeg til dere, den tradisjonsrike, den urnorske, den sexye, den plagsomme, den irriterende, den fantastiske, the one, the only.... kubjella

håndballens venner har jo klart å drive alle mann til vanvidd med dette, skulle elsket å fått masse pepper fra klans medlemmer etter en match på åråsen hvor 2000kanaris + ringte med kubjeller og lagde et stk skikkelig helvete. mohahahaha

Tidlig ute med 1. Aprilspøken i år skjønner jeg.

Kommentar

• Folke
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Jun 2008
            • 5955

Sikker på at trådstarter heier på LSK el?
            Fikk en følelse av av dette var litt anti LSK arbeid.......

Kommentar

• Rovfugl
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Apr 2004
              • 3672

at vi skulle bruke kubjeller når vi spiller mot enga blir jo som å ta med seg fisk når man reiser til Lofoten!!

vi ville dumme oss totalt ut for hele Norge! og hva med de stakkars jævlene som skulle stå midt i KFL å gjøre dette, hele forbanna KFL ville jo bli døv i etterkant. Da kunne vi virkelig følge eXer sitt forslag om at det er bedre å være døv en vålenga.
              DØ FOR FUGLA!!!
              http://www.fluefiskebloggen.no
              LSK er min religion
              Ujah er min gud

Kommentar

• reka
                Seniormedlem
                --==FORUMRUNKER==--
                • Aug 2005
                • 13278

Om man går for PA anlegg ala det kjernen hadde tidligere ville jeg satt pris på at man samtidig innførte kubjeller. På den måten ville man få et mer positivt inntrykk av at matklokka ringte like etter at grisen blei slakta.

Kommentar

• Leif A
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Dec 2003
                  • 3962

Istedet for kubjeller kan vi jo bruke noe annet ur-norsk: Bukkehorn!

Og for de som ikke forstod det, så er dét forslaget like lite seriøst som jeg klarer å ta bjelle-forslaget. Dvs: ikke i det hele tatt.
                  Knurr...

Kommentar

• HolterKanaris
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • May 2006
                    • 1603

Opprinnelig skrevet av Eksil-kanari
                    Istedet for kubjeller kan vi jo bruke noe annet ur-norsk: Bukkehorn!

Og for de som ikke forstod det, så er dét forslaget like lite seriøst som jeg klarer å ta bjelle-forslaget. Dvs: ikke i det hele tatt.
                    La oss leie inn Alexander Rybak så kan han stå å spille fele mens 2000 drita fulle kanaris gauler av hjertens lyst på gospelen
                    ***Større baller enn vett***

Kommentar

• ragnarrock
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Mar 2008
                      • 937

Ja godt folk, dette inlegget var jo selvfølgelig ikke ment som et seriøst forslag..
                      bare et stk fugl som hadde fått overdose av fotball ettersom jeg har hengt på div forum ca 5timer døgnet de siste ukene..
                      så var da dette mitt snodige utløp for frustrasjoner..
                      og ja, jeg har utrolig dårlig humor..

eg legger meg herved langflat, men takker for at ingen kom med helt idiotiske person angrep, noe som jeg har sett mye av her i det siste..
                      *Kjempe gutta fighte gutta!!*

-RagnarRock-

Kommentar

• O'bello
                        Medlem
                        Møteplager
                        • Oct 2007
                        • 72

Herlig å se litt selvinnsikt i praksis. Faren er at du har fyrt i gang noen til å danne Kubjellekanaris:???: Personlig har jeg alltid likt blokkfløyta...
                        Team Wenche Myhre

Kommentar

• Leif A
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Dec 2003
                          • 3962

O' skrekk og gru!
                          Knurr...

Kommentar

• marriell
                            Seniormedlem
                            Forumonanist
                            • Dec 2008
                            • 227

Jeg er veldig for blokkfløytekanaris, jeg refererer til lille lørdags lille blokkfløyte seanse. "tusen på tusen av nydelige løpenoter og hvilenoter" hadde jo vært alle tiders det vakkert rett å slett..

Kommentar

• Per Arne
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Feb 2004
                              • 2347

Opprinnelig skrevet av marriell
                              Jeg er veldig for blokkfløytekanaris, jeg refererer til lille lørdags lille blokkfløyte seanse. "tusen på tusen av nydelige løpenoter og hvilenoter" hadde jo vært alle tiders det vakkert rett å slett..
                              Med påfølgende blokkfløytebrenning foran feltet hadde det gjort stuntet fantastisk, og enda mer historisk!
                              Støtt FuglaTifo! Sett inn valgfritt beløp på kontonummer 6201 05 41919. Merk med tifostøtte.

Kommentar

• Gale Isbre
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Dec 2005
                                • 1164

Opprinnelig skrevet av Per Arne
                                Med påfølgende blokkfløytebrenning foran feltet hadde det gjort stuntet fantastisk, og enda mer historisk!
                                Man skal heller ikke se bort fra at blokkfløytebrenning kan medføre poengtillegg. Selv NFF må da støtte det.

Kommentar

• reka
                                  Seniormedlem
                                  --==FORUMRUNKER==--
                                  • Aug 2005
                                  • 13278

Lett å smugle inn er den også, hvis du ikke har mye luft i magen. Vaktene vil nok dessverre raskt identifisere en metandrevet løpenote.

Kommentar

• morten
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Feb 2004
                                    • 2156

Tifo

Kan ikke alle bare ta med seg en ting hver som bråker mest mulig.Så kan vi alle stå der med hvert vårt instrument og tåpelige hatt og lage den mest høylytte og tåpelige tifoen noen gang.Det må jo være mot et tåpelig fotballag.Hvem andre enn Ålesund!
                                    Badekar
                                    http://www.youtube.com/watch?v=BwmrMUusqgI

Kommentar

• Macho-Morten
                                      Ikke KFL-styremedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Aug 2005
                                      • 2687

Opprinnelig skrevet av morten
                                      Kan ikke alle bare ta med seg en ting hver som bråker mest mulig.Så kan vi alle stå der med hvert vårt instrument og tåpelige hatt og lage den mest høylytte og tåpelige tifoen noen gang.Det må jo være mot et tåpelig fotballag.Hvem andre enn Ålesund!
                                      Det er litt av en dør du har åpna nå...

Jeg liker det!

Kommentar

• UltraFo
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Jun 2007
                                        • 800

Fant ikke noen mer passende tråd..

Nyd de videoer og den musik, du holder af, upload originalt indhold, og del det hele med venner, familie og verden på YouTube.

hehehehehehehehehe
                                        UFC ~ Gulsvarte Brødre

Kommentar

Working...