LSK - Viking 22. mars kl. 18.00, Åråsen
Collapse
X
-
-
Som Romafan er jeg veldig anti-Non mollare mai, men jeg har alltid hatt litt lyst til å foreslå en Corinthianslåt jeg synes trøkker bra.
Louco por ti Corinthians:
Lyd og bilder:
AQUI TEM UM BANDO DE LOUCO LOUCO POR TI CORINTHIANS AQUELES QUE ACHAM QUE É POUCO EU GRITO POR TI CORINTHIANS EU CANTO ATE FICAR ROUCO EU CANTO PRA TE EMPURA...
Video:
http://www.youtube.com/watch?v=mxZ4_tfafzk
Når det gjelder Aqui tem um bando de louco så synes jeg den også er utrolig kul. Veldig annerledes enn de vi har fra før! Litt sånn klikke bananas sang!Det er bedre å væra døv enn vålenga.Kommentar
-
Hvordan vet du at det ikke funker?? Brøndby har knallversjon med samme vers, og det funker hvis vi får kjørt den inn skikkelig. GARANTERT!!! Den er kjørt inn på pub f.eks og fenger som faen. Folk må bare lære seg den, utenom "kaos kamper" som Stabæk borte/serieåpning...................Kommentar
-
3 melodier som jeg synes er sykt fete. De har alle vært foreslått før uten nevneverdig respons. er de virkelig så ræva?
1. Vamos mi Sevilla. Utrolig fet låt fra Biris Norte.
Nyd de videoer og den musik, du holder af, upload originalt indhold, og del det hele med venner, familie og verden på YouTube.
2. Meu unico amor, Gremio.
3. vet ikke hvilken melodi det er, men her er det Tornado Rapid som synger den. Starter ca 3 min uti videoen.
Det er bedre å væra døv enn vålenga.Kommentar
-
3. vet ikke hvilken melodi det er, men her er det Tornado Rapid som synger den. Starter ca 3 min uti videoen.
http://www.youtube.com/watch?v=KuipZl_YBXw
Allez allez alleååå
Ekte kjærlighet
Det er LSK
Dette var vel teksten som det lå ann til å bli, men den kom aldri ut på tribunen.Ultras Felt C LillestrømKommentar
-
3 melodier som jeg synes er sykt fete. De har alle vært foreslått før uten nevneverdig respons. er de virkelig så ræva?
1. Vamos mi Sevilla. Utrolig fet låt fra Biris Norte.
Nyd de videoer og den musik, du holder af, upload originalt indhold, og del det hele med venner, familie og verden på YouTube.
http://www.youtube.com/watch?v=FlxRDH4Ah5Y (starter etter rundt 20 sek)
Denne diskusjonen burde vel fortsette i sangforumet?Kommentar
-
Hymna til Sevilla er forøverig en av de feteste fotballverdenen.Det er bedre å væra døv enn vålenga.Kommentar
-
Kommentar
-
Vi flytter innleggene dit senere, men jeg vil gjerne ha konkrete sangforslag til Viking-matchen i denne tråden.Mvh Ronnie "The Runner"
LSK for alltid
Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!Kommentar
-
Og vi har jo ingen andre sanger med allez, ole, hei og hå fra før
Seriøst: Denne forsøkes på søndag.Mvh Ronnie "The Runner"
LSK for alltid
Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!Kommentar
-
Det må kjøres knallhardt mot Myhre. Tyrkia-kampen er ikke glemt, selv om han desperat prøver å bygge opp selvtilliten igjen. Han er typen som får med seg hva som synges på tribunen, det må vi klare å utnytte.
"Hvor var du mot Tyrkia?"
Det skal aldri være hyggelig å spille mot LSK og Åråsen-publikummet. Sånt får andre ta seg av.Kommentar
-
Men hadde det vært mulig å få gjort noe med de to første linjene?? Begynner å bli jævlig mye "allez" - syns jeg da.
2 stavelser + 2 stavelser + 3 stavelser
2 stavelser + 2 stavelser + 3 stavelser..
Gjerne samme linje... Men faen, kan vi prøve å være litt orginale? Bruk kreativiteten i utforming av tekst - akkurat som Kreativ Kanaris bruker sin kreativitet ift bilder og film.
KJØR!Last edited by Fugla- patriot83; 18.03.2009, 08:32.-- Lenge Leve Lillestrøm!! --
Galskap er bare begynnelsen når du blir med...
En god latter forlenger livet. Værsågod - her er noen minutter ekstra til livet ditt.Kommentar
-
Vi brukte det mot Bolthof i VIF-målet ("Hvor var du mot Newcastle?"), men han er alltid dårlig, så det er umulig å si om det virket.
Da ropte vi også på utspill fra mål:
Ååååååååååååååå-Newcastle!
Morsomt, om det hadde noen virkning eller ikke.
Ååååååååååååååå-Tyrkia!Kommentar
-
Kommentar
-
Stemmer. Det var disse to sangene/ropene vi kjørte mot Myhre i Stavanger i 07 også.Kommentar
-
Utrolig bra melodi!!
Men hadde det vært mulig å få gjort noe med de to første linjene?? Begynner å bli jævlig mye "allez" - syns jeg da.
2 stavelser + 2 stavelser + 3 stavelser
2 stavelser + 2 stavelser + 3 stavelser..
Gjerne samme linje... Men faen, kan vi prøve å være litt orginale? Bruk kreativiteten i utforming av tekst - akkurat som Kreativ Kanaris bruker sin kreativitet ift bilder og film.
KJØR!
å LSK LSK
å LSK LSK
ekte kjærlighet
det er LSK
Problemet er at det ikke "ruller" like bra med det synes jeg.Ultras Felt C LillestrømKommentar
-
Går fint an å se glimt av kampen selvom man er forsangerKommentar
Kommentar