Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Fra min posisjon på SS så var ikke stemningen all verden idag. Det ble sunget stort sett gjennom hele kampen, men ikke mange lydtopper. Høyeste var "er det alltid så stille over der" i midten av 2. omgang. De nye sangene satt helt greit hørtes det ut som. Men synes det ble rart på "rapid" sangen. Med allez allez åååååå istedenfor allez allez allezååååå. Every breath you take sangen ble veldig monoton og tam uten "klikke" verset.
Men det var en typisk første hjemmekamp stemning. Helt ok. Får satse på det blir mye bedre om 22 dager!
Hovedproblemet på felt a i dag var at vi bare fikk med oss de som sto over forsangerstolen... De som sto nedafor fikk ikke med seg noen ting.. Savner han mentale fyren som pleide å stå nederst på felt a før
På nedre del av felt A var det nærmest bare folk som så ut til å være der kun grunnet en billigere kampbillett. Skikkelig daukjøtt som ikke engang var med på å løfte arma.
Det skal være sikkert og visst! Fy svarte ..... som jeg skreik for å få folk til å ta opp 2 stangs under tifoen! Det er helt utrolig! Skal ikke skrive stil om alt jeg misslikte med felt a i dag, men vi trenger å flytte noen ivrige supportere dit sånn at de kan dra med seg resten! Det går bare ikke å ha så mange halvsovende supportere på feltet vårt!
Det skal være sikkert og visst! Fy svarte ..... som jeg skreik for å få folk til å ta opp 2 stangs under tifoen! Det er helt utrolig! Skal ikke skrive stil om alt jeg misslikte med felt a i dag, men vi trenger å flytte noen ivrige supportere dit sånn at de kan dra med seg resten! Det går bare ikke å ha så mange halvsovende supportere på feltet vårt!
Jeg tror det er bedre å bare drite i Felt A, og konsentrere på å få best mulig stemning på Felt B og C. De som står på Felt A er ikke interresert i å bidra til stemningen, da er det heller bedre å bruke "ressurspersoner" på Felt B og C. Det mener jeg hvertfall.
Sangene blir jo sunget altfor dypt!! Hører jo bare mumling. Jævlig tamt og uengasjert.. Every breath funka ikke i det hele tatt med samme vers hele tiden.. Den blir også ødelagt av den jævla lave/dype tonen.. Her må forsanger starte sangen med mye mer trøkk og engasjement, og ikke så dypt.. Pluss at man må ha klikke verset da..
non mollare eller hva den heter kan vel bare skrinlegges med en gang.. Det er en typisk sang som er fet når 20.000 lazio fans synger den i svingen sin i roma, men det blir liksom ikke helt det samme med 1000-1500 stk.. Rett og slett en kjip sang hvis man ikke er veldig mange tusen..
Jeg tror det er bedre å bare drite i Felt A, og konsentrere på å få best mulig stemning på Felt B og C. De som står på Felt A er ikke interresert i å bidra til stemningen, da er det heller bedre å bruke "ressurspersoner" på Felt B og C. Det mener jeg hvertfall.
De som sto under oss dreit ikke i steminga. Jeg klarte faktisk å få de med på et par sanger, eneste problemet er at de ikke får med seg det som skjer... Skriker du opp med henda nedover 2-3 ganger så tar alle henda opp. 5-6 gærninger der nede hadde heva nivået veldig mye...
I dag satt jeg bak mål ettersom jeg hadde med dama på kamp, og jeg må si meg veldig uenig med de som mener at det ikke var bra stemning i dag! Det var synging konstant! Det var ikke lange pausene uten synging, maks 1 minutt, og det var generelt bra trøkk. De store lydtoppene hørte man bare ved et par anledninger, men da var det til gjengjeld bra.
I dag satt jeg bak mål ettersom jeg hadde med dama på kamp, og jeg må si meg veldig uenig med de som mener at det ikke var bra stemning i dag! Det var synging konstant! Det var ikke lange pausene uten synging, maks 1 minutt, og det var generelt bra trøkk. De store lydtoppene hørte man bare ved et par anledninger, men da var det til gjengjeld bra.
Det må være morsomt å være spiller på Åråsen!
Er veldig uenig med deg, ikke fordi at det var rævva steming. Men fordi jeg vet at man kan så utrolig mye bedre
Jeg syns en del av sangene ble sunget for lenge. Felt c ga seg, så holdt felt b på ennå. Bytte oftere?
Serbern, som debuterte på felt c idag.
Herre. Det var jo så vidt sangene gikk i noen minutter jo. Felt C har tapt seg voldsomt og består nå av sutregutter ledet ann av sutresjefen Mykle. Prøv å bidra til stemninga i stedet for å bli sure for at en og annen sang går for lenge (hva nå en det betyr). Pinlig å se at det holdes kjeft fra "de mest ihuga".
Herre. Det var jo så vidt sangene gikk i noen minutter jo. Felt C har tapt seg voldsomt og består nå av sutregutter ledet ann av sutresjefen Mykle. Prøv å bidra til stemninga i stedet for å bli sure for at en og annen sang går for lenge (hva nå en det betyr). Pinlig å se at det holdes kjeft fra "de mest ihuga".
Sutrer ikke.. Men det ble litt tamt når det ene feltet gir seg, og det andre fortsetter, så skal det feltet som allerede har gitt seg komme inn i sangen igjen. Arild vifta fælt med armene mot dere idag ja..
Er veldig uenig med deg, ikke fordi at det var rævva steming. Men fordi jeg vet at man kan så utrolig mye bedre
Det kan alltid bli bedre. Men jeg snakka om min opplevelse når jeg satt som sittetribuneløk i dag, og jeg synes det var bra! Sist gang jeg satt der var det dårligere (ca. 2 år siden).
Btw... kosekroken må skjerpe seg! Jeg så eller hørte ikke noe fra dem før noen nevnte det her inne. SKJERPINGS!
Jeg står som kjent ikke så mye i feltet lengre. Men noe jeg ofte legger merke til er når en evighetssang har nådd sin topp, og er på vei til å dabbe av. Ikke hold på i to minutter til - bytt heller sang!
Det taler kanskje imot begrepet 'evighetssang', men fra sidelinja høres det ikke alltids like bra ut. Det oppfattes litt halvhjerta når det dras ut i det uendelige. Tromma begynner å overdøve sangstemmer og kun en brøkdel av feltet bidrar. Da har sangen generelt sett ikke potensiale til å livne opp igjen - med mindre Martin Andresen blir utvist, eller Occean dasker ballen i mål på eksemplarisk metervis.
En annen ting:
Hjemme mot Søpla - kjør igang rop som "Lillestrøm er de beste!" og "Lillestrøm Klapp Klapp Klapp" mot/sammen med SS-tribunen, når det passer seg som best. "Kosekroken" vil nok bidra veldig til å dra igang daukjøttet der borte. På tide at vi lager en skikkelig ramme rundt kampene
De nye sangene satt helt greit hørtes det ut som. Men synes det ble rart på "rapid" sangen. Med allez allez åååååå istedenfor allez allez allezååååå. Every breath you take sangen ble veldig monoton og tam uten "klikke" verset.
Men det var en typisk første hjemmekamp stemning. Helt ok. Får satse på det blir mye bedre om 22 dager!
Synes "allez allez allezåååå"(rapid-sangen?) var ubeskrivelig bedriten i dag. Om det var startproblemer eller om det er sangen vet jeg ikke, men den hadde null trøkk og null lydtopper. Rønnern så ut som han var i ekstase når han sang den, men jeg tror det bare var han og hans lille mini-crew som synes den var bra i dag. Ekstremt monoton og det vanket stor frustrasjon på felt c når den aldri ble byttet ut. Ellers enig i at stemningen var helt ok. Det var slettes ikke dårlig, men heller ikke bra.
Opprinnelig skrevet av King_Raymond
Helt enig, min oppfatning er at Felt A stort sett alltid suger.
Opprinnelig skrevet av _Jonern
Sangene blir jo sunget altfor dypt!! Hører jo bare mumling. Jævlig tamt og uengasjert.. Every breath funka ikke i det hele tatt med samme vers hele tiden.. Den blir også ødelagt av den jævla lave/dype tonen.. Her må forsanger starte sangen med mye mer trøkk og engasjement, og ikke så dypt.. Pluss at man må ha klikke verset da..
Synes spesielt Rapid-sangen var ræva i dag. Every breath var ok i perioder, men enig i at det kanskje kunne gjort seg med noe variasjon. Hva med å prøve å kjøre deler av 2 vers som "allez allez" og deler med tekst?
Opprinnelig skrevet av _Jonern
non mollare eller hva den heter kan vel bare skrinlegges med en gang.. Det er en typisk sang som er fet når 20.000 lazio fans synger den i svingen sin i roma, men det blir liksom ikke helt det samme med 1000-1500 stk.. Rett og slett en kjip sang hvis man ikke er veldig mange tusen..
Synes det virker som det er få på feltet som er med å synge på den. Derfor synes jeg det er vanskelig å avskrive den, ettersom den jo er jævlig kul når mange synger den. Den har vært prøvd ut såpass mange ganger at jeg er overrasket over at folk ikke har lært seg den enda. Per dags dato er jeg enig i at den ikke er noen høydare, men synes den fortjener noen sjanser til før vi erklærer den død. Rapid er jeg derimot langt med skeptisk til.
På generelt basis synes jeg stemninga var ganske brukbar. Spesielt i første omgang hadde vi noen bra perioder til å være serieåpning på hjemmebane. Selvsagt synd at de største grinegubbene stiller seg tett inntil forsangerdelen sånn at de kan klage på flagging etter 2 minutter under et keeper-utspill, jeg foreslår at vi kjører Kongens forslag om å la Felt A være som det er og oppfordre folk som utelukkende ønsker å se kampen til å stille seg der. Da har de et alternativ, ettersom det er kjiipt med party-poopers som drar ned stemninga på feltet.
Sutrer ikke.. Men det ble litt tamt når det ene feltet gir seg, og det andre fortsetter, så skal det feltet som allerede har gitt seg komme inn i sangen igjen. Arild vifta fælt med armene mot dere idag ja..
I know, skjønte ikke en pøkk av hva han mente med de mongloide bevegelsene sine...
Og så fyrer han av med Gospeln som dør etter 14 sekunder. Moralen er: Gresset er ikke alltid grønnere på andre siden.
Kommentar