LSK - Viking 22. mars kl. 18.00, Åråsen
Collapse
X
-
7NA bør skrinlegges for godt spør du meg.Kommentar
-
Mulig jeg blander sanger og at det var denne som ble kjørt. Det jeg ville fram til er at det er unødvendig å kalle folk illojale og selvutnevnte verdensmestere som ikke gidder å bidra hver gang det kommer en sang de ikke liker. Dette fordi det er feil, jeg opplever Felt C som positive og villige til å bidra på alle sanger. Dette gjelder stort sett hele feltet, ikke bare forsangerområdene. At man kan gå lei av sanger som går over lang tid fordi man ikke synes de trøkker er ikke det samme som å være illojal mot forsangerne. Felt C kan selvsagt alltid bli bedre, men det nytter ikke å legge skylda på dårlig stemning ved å stemple andre som illojale mot sangene, da må man også se på hva man selv gjorde og se om det er muligheter for forbedringer. Felt C har definitivt stort forbedringspotensiale på alle fronter og vi ønsker selvsagt alltid å jobbe for å bli bedre. Jeg bare reagerer på et innlegg jeg synes blir retta veldig mot oss som står ved forsangerne på Felt C, for det synes jeg var regelrett skivebom.Lauken er vår venn!Kommentar
-
Leser heller ikke innlegget til Rønnern som noe angrep på Felt C generelt, kun en oppfordring om at enkelte må gå i seg selv før man klager over andre. Det gjelder selvfølgelig på alle feltene.Heavy Metall iz a poze, hardt rock iz a laifschteilKommentar
-
Du var på tribunemøtet? Uansett så sa jeg klart i fra at jeg kommer til å fyre i gang Gospel'n ved en eventuell scoring og det gjorde vi, men 7NA kom fra et annet sted og gjorde oss like oppgitt som deg.
La meg bare få poengtert en ting klinkende klart og dette gjelder til alle som har en mening om forsanger/sangutvalg osv. Jeg har intet ønske og jeg gjentar, intet ønske, om å stå med ryggen til banen under kampene. Jeg er genuint opptatt av LSK, regner meg som relativt kunnskapsrik om spillet på banen og etter kampene skal jeg ha noen spørsmål til spillerne relatert til det som skjedde i de nitti minuttene med spilletid. Jeg må se kampene igjen på TV når jeg kommer hjem for å kunne ha en mening om spill, karakterbøker osv. osv.
At jeg står og gauler i megafonen skyldes ene og alene lojalitet til KFL som spurte om jeg kunne bidra da Tommy og Tony meldte seg ut. Om noen egnede vil ta over, skal jeg kaste megafonen fra meg, løpe opp på tribunen og stå som en vanlig Kanari igjen.
Dersom psykopaten og feltet rundt ham ikke gidder å være lojale, kan jeg ikke forvente noe som helst fra andre deler av feltet. Dere er kjentfolk som jeg omgåes mye med i forbindelse med kamper. Matchen mot Viking så var det mye godt folk rundt meg som sang fra første til siste sekund. Uansett! Men de (vi) bærer ikke feltet aleine.
Matchene mot søpla er årets verste, jeg hater dem intenst og har allerede begynt å grue meg. Verre er det å tenke på at jeg er ansvarlig for stemninga.
Trodde seriøst at stemninga på kampen mot Viking var ok, men skjønner nå at det var labre greier for de som ikke stod rundt meg. Vi kommer til å bli latterliggjort av apeberget dersom noe ikke skjer. Jeg har ikke lyst til å stå der som en klovn (uten tåpelig hodeplagg, med tåpelig hodeplagg er det selvforskyldt) når vi blir pissa på fordi folk på feltet mener at det ikke er deres ansvar å trå til.
Det mest naturlige slik jeg ser det er at psykopaten og feltet rundt ham tar forsangeransvar den kampen. Jeg står bak på felt B og synger med på alle sangene som kommer og jeg synger i samfulle 90 minutter. Bortsett fra joikesangen, den hater jeg, men den spares vel til Tromsø. Er jeg kritisk til utvalget tar jeg det i pausen eller etter kampen.
Det skal bli ufattelig deilig å ikke ha noe ansvar, bare stå og grue meg, synge, følge med på matchen og ha det vondt (som alltid mot søpla). Føler meg allerede 20 kilo lettere...Mvh Ronnie "The Runner"
LSK for alltid
Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!Kommentar
-
Det mest naturlige slik jeg ser det er at psykopaten og feltet rundt ham tar forsangeransvar den kampen. Jeg står bak på felt B og synger med på alle sangene som kommer og jeg synger i samfulle 90 minutter. Bortsett fra joikesangen, den hater jeg, men den spares vel til Tromsø. Er jeg kritisk til utvalget tar jeg det i pausen eller etter kampen.
Det skal bli ufattelig deilig å ikke ha noe ansvar, bare stå og grue meg, synge, følge med på matchen og ha det vondt (som alltid mot søpla). Føler meg allerede 20 kilo lettere...Kanarifugla flyr høyt i år!Kommentar
-
Jeg syns Rønnern gjør en fantasisk jobb, og bør fortsette! Med PerA ved sin side blir det nok veldig bra mot søpla, men folk rundt omkring må ta mere ansvar og, ikke tenke at "andre synger sikkert så da trenger ikke jeg" og lignende. Mot vif må ALLE trå til med alt de har!Kim
Styremedlem KFLKommentar
-
Syns forøvrig at iL gjør en flott jobb også, og at han kanskje blir litt borte i mengden når han står som mot viking. Han bør komme seg opp på en stol han og, kanskje på felt a, men veit ikke åssen satsinga er der borte for tida fra kfl sin sideKim
Styremedlem KFLKommentar
-
Rønnern:
Jeg tolker ditt innlegg veldig rettet mot Felt C. Ser selvsagt at det kan se ut som en overreagering, men jeg tolket det som et "angrep" mot Felt C som jeg synes virket til å komme helt uten grunn. Jeg med mange andre setter selvsagt pris på jobben alle frivillige i KFL gjør, og mine innlegg var på ingen måte retta på deg som person, men det jeg tolket som et angrep på oss som illojale, noe jeg absolutt ikke synes vi er. Jeg skjønner ikke hva du sikter til med utsagnet i det hele tatt, men det kan du kanskje utdype. Var vi illojale fordi vi gikk lei av Rapid-sangen etter 3-4 minutter synging på en sang vi synes var monoton og kjedelig? Var vi illojale fordi vi ba om å bytte sang?
Som jeg nevnte i forrige innlegg, alle har forbedringspotensiale på feltet. Jeg opplevde også at det virket som det til tider var god stemning på søndag, men man blir en smule lurt dersom alle rundt deg er psykopater. Husker ikke hvilken kamp det var, men jeg husker meget godt at vi gikk hjem fra Felt C med troa på at vi hadde levert årets prestasjon på tribunen, men det viste seg at kun Felt C hadde en jævla god dag. Andre dager har det føltes totalt motsatt, nemlig at vi har hatt en bedriten dag. Jeg synes du stort sett virker som en veldig trivelig og positiv fyr og vi prøver så godt vi kan å hjelpe til med å få i gang sangene også på Felt C. At man da plutselig blir stempla som illojale og selverklærte verdensmestere er noe jeg reagerer på, men det kan selvsagt være jeg mistolket dette.Lauken er vår venn!Kommentar
-
At stemningen er laber for tiden kommer i hovedsak av at folk lever i sin lille egne verden og tror at KFL er verdens beste fans og at alt går av seg selv. Det er skummelt å skryte så jævlig av seg selv som det enkelte i KFL gjør. Noen ganger er det direkte flaut. Folk liker bedre å skryte av hvor gode man er, istedenfor å bidra på kampene.
Personlig mener jeg KFL har tapt seg de 2 siste sesongene. 2005/2006 var bra tider. Nå er stemningen dårligere, til dels p.g.a splittelser i fansen og forbi folk hviler på laurbærene. Jeg så/hørte Kjernen på sin nye plassering på Lerkendal mot VIF, og jeg tror aldri de har vært nærmere å være på vårt nivå noengang. Det bør jo være litt skremmende.
Den "skryt fra andre hold" tråden i dette forumet er pinlig, og burde vært slettet. Den bidrar bare til at folk lurer seg selv enda mer ved å tro at man automatisk er best. Hva VGlive, en eller annen "ekspertkommentator", eller isberget for den saks skyld mener om stemningen på Åråsen bør ikke være så interessant lenger.
Folk bør våkne opp før møtet med VIF!..................Kommentar
-
Den "skryt fra andre hold" tråden i dette forumet er pinlig, og burde vært slettet. Den bidrar bare til at folk lurer seg selv enda mer ved å tro at man automatisk er best. Hva VGlive, en eller annen "ekspertkommentator", eller isberget for den saks skyld mener om stemningen på Åråsen bør ikke være så interessant lenger.
At stemningen er laber for tiden kommer i hovedsak av at folk lever i sin lille egne verden og tror at KFL er verdens beste fans og at alt går av seg selv. Det er skummelt å skryte så jævlig av seg selv som det enkelte i KFL gjør. Noen ganger er det direkte flaut. Folk liker bedre å skryte av hvor gode man er, istedenfor å bidra på kampene.Kommentar
-
Siden det var jeg som startet den tråden, får jeg prøve å forsvare den. Jeg synes det er verdt å lytte til hva media og ikke minst konkurrerende supportere synes om oss. De bør i utgangspunktet ha en litt mer objektiv mening enn oss som står midt oppi det. Fra mitt ståsted øverst på felt B var det god stemning på Viking-kampen helt fram til utlikninga, da virka det som om halvparten slutta å synge.
.
Man skal helt klart ha skryt etter bra innsats på tribunen, men når det blir samme greiene etter hver eneste kamp så har man lett for å slappe av.
Tråden hadde kanskje vært kul i 2005, da vi "slo igjennom" og tok steget forbi det som var best på stemning den gangen. Nå ødelegger den bare for oss selv mener nå jeg..................Kommentar
-
Stemningen var absolutt ikke bra. Stod som vanlig i trappa på felt A, og synes at stemningen var laber både der og på felt B. Skuffende innsats av undertegnende også, men jeg lar mye av skylden gå utover en liten forkjølelse som satte demper på sanginnsatsen, samt at det var første hjemmekamp og så igjen gamle kjente for første gang siden Oktober. Ble litt mye prating, men det forsvinner etter et par serierunder.
Når stemningen var så laber på feltet som den var på søndag synes jeg det blir litt pinlig å synge "Er det alltid så stille over der...". I tillegg føltes det som om det var nye tekster til en del gamle kjenninger noe som også skapte usikkerhet rundt hva det var man egentlig skulle synge.
Regner med at mesteparten av dette endrer seg når våren kommer og vi kommer ordentlig i gang igjen.Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?Kommentar
-
Derfor er jeg litt overrasket over at det tydeligvis var så mange som ikke bidro! Jeg ble kanskje litt lurt av at jeg aldri hørte noe til tantesupporterne fra Stavanger, samtidig som jeg faktisk ikke har noe særlig erfaring fra den posisjonen. Lurer virkelig på hvordan KFL høres ut på en bra dag!Kommentar
-
Kommentar
-
En ting er sikkert, uansett hvordan tribnunematchen går, om så KFL skulle gruse apeberget, så vil det komme mange folkelige enkeltpersoner med "konstruktiv" kritikk.Mvh Ronnie "The Runner"
LSK for alltid
Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!Kommentar
-
Jeg har stått på felt A i flere år nå. Helt siden det var ganske laber stemning der. Men etter hvert fikk felt A skikkelig bra stemning med Per A som forsanger. Har stått der fast alle kamper med en stor vennegjeng. Jeg savne Per A på felt A mot viking nå..Kommentar
-
Husker ikke helt hvordan man quoter i quote...
Men uansett sa jegOpprinnelig skrevet av knutPersonlig boikotter jeg mange av de monotone og kjedlige sanga vi har. Var derfor befriende å hoppe å dra innbyttertegn mot felt B når hele felt C var lei en gang.
Herlig holdning. Det er selvfølgelig ingen grunn til å støtte laget når man i stedet kan bruke tiden på å markere passiv motstand mot sangvalgene. Håper folk tar med seg denne typen innstilling fram mot VIF-kampen. Da får vi nok alle sammen en festkveld på tribunen.
Riktig. Jeg er lei av kjipe ensformige melodier. Gi meg 'Sweet Caroline' snart a.Kommentar
-
Opp med hode kanaris! Det er tidlig i sesongen! Jeg vet at alle tar seg selv i nakken mot søpla å viser hva kfl er gode for!
Mener selv dette har lite med forsangera å gjøre, her må hver enkelt person gå i seg selv!
Ps!: Må få vekk daukjøttet på nedre felt C!Lillestrøm SK i mitt hjerte!!Kommentar
Kommentar