LSK - Viking 22. mars kl. 18.00, Åråsen
Collapse
X
-
litt enig med Ronnie her, kommer en del småelige angrep ja.
Jeg synes heller ikke det er forsanger sin feil at det var labert i denne matchen. En feil var kanskje at vi prøvde og dytte mest mulig punche folk rundt Ronnie, som gjorde at det ble veldig bra rundt ham.
Felt A falt tilbake til gamle synder da vi ikke hadde noe felt her.
Blir ikke bedre av å bytte forsanger Ronnie, men skjønner godt du har lyst på en pause.Kanarifugla flyr høyt i år!Kommentar
-
Jeg hører til stadighet at 05/06-sesongen var så ekstremt mye bedre enn alt annet i ettertid. En liten grad av sannhet ligger muligens i dette, men at det var den store forskjellen som enkelte skal ha det til kjøper jeg ikke.
Fjoråret var en katastrofe sesong på banen, og det er da også ikke rart at det gir noen utslag på tribunen. Men det var også godt oppmøte i hele fjor og KFL sto på til siste slutt. Dette er noe som vi har fått skryt for flere steder.
Jeg kan da heller ikke se at det er negativt å ha en "skrytetråd". Folk flest tror jeg blir stolte for å få positive tilbakemeldinger, og det gir også oss en pekepinn på hvordan vi oppfattes av andre. Noe som faktisk ikke er ubetydlig. Jeg i det minste blir enda mer gira på å yte mer og vise at vi best, men det er klart at enkelte andre kan ha det på en annen måte.
Nå har vi hatt en hjemmekamp og det for tidlig til å la øksa falle. Jeg er enig i at det til tider var dårligere trøkk enn hva man kunne håpe og tro på, men at dette automatisk skulle være et tegn på en generell dårlige standard kjøper jeg ikke sånn uten videre og jeg tror vi vil løfte oss til neste match.BølerkanarisKommentar
-
Alltid en utfordring når folk på feltet ikke er lojale mot sangene som draes i gang. Gjentar nok en gang, folk må gi seg sjøl, ikke klage/oppfordre til at andre skal synge. Og det gjelder kanskje spesielt til de folka på Felt C som er verdensmestere i å oppfordre andre til å bidra til stemninga.
Etter matchen hadde jeg inntrykk av at hele KFL-feltet hadde levert bra, men det er alltid vanskelig å ha en klar formening om hvordan ting virker helhetlig. I denne tråden er vel hovedessensen at A-feltet er et lite problembarn, og at det må diskuteres framover hvorvidt det er verdt å bruke energi på kunstig åndedrett der eller om dette er et sted å anbefale flagghatere å oppholde seg sånn at supportere på B- og C-feltet kan få lov til å la seg rive med uten å få kjeft for at noen får forringa sikten sin en liten smule.
Bortsett fra et par uttrykte ønsker om sangskifte i løpet av 90 minutter opplevde ikke jeg noen illojalitet til hovedforsangerfeltet, og som jeg tidligere har uttrykt mener jeg at stemninga og bidraget var bra.
Får vi inn en sveiser så er det meninga å få flytta ned forsangerstolen til Ronnie før matchen mot vif. Dette har vært pekt på som en fordel tidligere, og jeg håper at dette kan bidra til at det blir lettere å få med fler folk.
Forøvrig er det min personlige mening at forsangere ellers på tribunen skal være videreformidlere av hovedforsangerfeltets initiativ og være et eksempel for resten av feltet. Det er viktigere å få fram hva som synges og hvorvidt det skal klappes, hoppes, roes ned eller gi jernet enn å skrike at folk må delta.Vidar Evje
Kommentar
-
Enga er jeg ikke så bekymret for. Den kampen vet alle at det ikke holder med 60% og innsatsen vil øke. Viking tror jeg bar mye preg av første hjemmekamp og tidlig på året, så det vil bli bedre med varmegradene.Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?Kommentar
-
uenig, om det er første serierunde, kald, tidlig på året, regn, vind, søppla eller ODD hjemme. Innsatsen skal være 110% uansett så gutta som spiller kampen på bannen får støtten de trenger.UFC ~ Gulsvarte Brødre
Kommentar
-
litt enig med Ronnie her, kommer en del småelige angrep ja.
Jeg synes heller ikke det er forsanger sin feil at det var labert i denne matchen. En feil var kanskje at vi prøvde og dytte mest mulig punche folk rundt Ronnie, som gjorde at det ble veldig bra rundt ham.
Felt A falt tilbake til gamle synder da vi ikke hadde noe felt her.
Blir ikke bedre av å bytte forsanger Ronnie, men skjønner godt du har lyst på en pause.Kommentar
-
Regner med at du mener felt B, eller hovedforsangerfeltet. Per Arne sto der fordi Ronnie liker å få input fra ham, samt at vi skulle prøve å samle så mange gærninger som mulig på hovedfeltet. Regner med at Per Arne står der mot vif også.Kommentar
-
ja, mente selvfølgelig felt B.. Okei, men håper alikevell man kan få til god stemning på felt A videre også, felt A avslutta med veldig bra stemning ifjor, så håper de kan komme opp mot det nivået i år også....Kommentar
-
Slenenger inn denne, statestikk hvordan publikumstalla har vært i første hjemmekamp de siste årene
LSKs hjemmeåpninger de siste årene:
8117 mot Viking i 2009. (1-1 borte mot Stabæk i runden før)
10024 mot TIL i 2008. (1.runde)
11460 mot FFK i 2007. (1.runde)
10316 mot RBK i 2006. (1.runde)
Dårligste i en hjemmeåpning siden 2005. Klar nedgang fra 2008. Nedgangen fra 2007 og 2006 kan delvis forklares med hhv langt flere bortesupportere mot FFK og mer interessant motstander (og flere bortesupportere) mot RBK. Kun fire kamper i fjor trakk færre tilskuere på Åråsen enn årets første hjemmekamp. Har hatt nedgang i premieren to år på rad.Kommentar
-
Dette var seriestart( Kampen i hallen kan kun sies være en treningskamp da den ble spilt i en hall) så jeg syns det var relativt godkjent jeg.
Jeg savna selvfølgelig "klikke" verset på "femogtredve år"( den sangen er null uten et klikke vers) men ellers så var det greit fra KFL.
Seriestart er alltid rævva. Det blir nok bedre neste kamp.Kommentar
-
I en ideell verden så har du helt rett, men det er lett å ikke være like gira midt i mars, noe mesteparten av feltet bar preg av.Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?Kommentar
-
Men det meste er uansett artig lesing.Tankegangen til AS Norge: Det skal kvoteres inn. Man skal ikke velge de beste kandidatene. Man skal velge inn de små og svake sånn at de også kan få noe å glede seg overKommentar
Kommentar