Åssen får man egentlig innkalling til årsmøter og sånn hvis man ikke er innpå her hele tiden?
Hvordan får en innkalling til årsmøter osv.?
Collapse
X
-
husker ikke helt hvordan tlf nummer du sender til for og få kfl info på sms men det er hvertfall en veldig bra måte og "følge" med på hva som skjer uten og sjekke forumet. -
Vidar Evje
Kommentar
-
Årsmøte innkallingen bør sendes ut i papirform. Gjerne i forbindelse med en utsending av buggen eller noe. Ikke sånn som nå når det sto nevnt i ett infoskriv som kom kun et par dager for årsmøte.
Invicta
Ingen er større en klubben
Kommentar
-
Jeg svarte kanskje litt lettvint i forrige innlegg, men det jeg egentlig ønska å formidle var at innkalling til årsmøtet vil bli sendt ut til medlemmene. Det blir ikke bare lagt ut på nett eller sendt som SMS-varsel.
Jeg er ganske sikker på at alle medlemmer skal få med seg når årsmøtet i KFL avholdes i 2010.Vidar Evje
Kommentar
-
Jeg svarte kanskje litt lettvint i forrige innlegg, men det jeg egentlig ønska å formidle var at innkalling til årsmøtet vil bli sendt ut til medlemmene. Det blir ikke bare lagt ut på nett eller sendt som SMS-varsel.
Jeg er ganske sikker på at alle medlemmer skal få med seg når årsmøtet i KFL avholdes i 2010.Forza Flisbyn!Kommentar
Kommentar