LSK-vif

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • KFL109
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Dec 2003
    • 1958

Er vel på tide med en liten formaning:

Synging, hopping, flagging og andre visuelle måter å støtte Sportsklubben på blir aldri bedre hvis man er grisedrita på kamp. Nyt gjerne alkohol i dag, men husk at matchen ikke starter før kl 20.

I dag trenger vi at Åråsen er fullstappa av gærninger som er innstilt på å gi jernet for Fugla!

Oppfordrer alle til å stille i Fugla-toget som går fra Martin's 18.30.
    Vidar Evje

Kommentar

• Hoho
      -Engasupporter-
      Forumsadist
      • Oct 2006
      • 140

Opprinnelig skrevet av veiron
      jeg har dessuten aldri skjønt det med å ønske motstander lykke til. Hoho virker som en grei fyr, og jeg har selv venner som holder med Søpla, men ikke faen om jeg ønsker de lykke til mot LSK!!

Måtte de alle få en vond mandagskveld.
      Heheh jeg er helt enig. Men alt annet jeg kunne skrevet her inne hadde bare gjort at jeg får hundrevis av "kom deg ut av forumet vårt" meldinger.. hehe

Så jeg tenkte jeg skulle gi det ett forsøk da, på å være litt hyggelig mot dere ettersom det ikke har vært spesielt mye Hoho-hat den siste tida.

Men greit, jeg trekker tilbake mitt "lykke-til" her, og gleder meg bare til å pisse på dere i år som året før, som året før.... :twisted:
      Dumt å endre bakgrunnsbilde på pcen til moderator tror jeg...

JA, det er det

*Hoho er en skapfugl*

Kommentar

• Cruz
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Sep 2005
        • 398

Opprinnelig skrevet av Seb.R
        Nå må vi da endelig klare å synge tribune mot tribune. (Notar mot SS)
        Med "kosekroken" på Felt P vil det bli mye lettere å dra igang SS.

Notar: Lillestrøm er de beste! (Peker mot SS)
        SS: Heia, heia, heia Kanaris!
        Ordinære Felt O (OFO-08) er klare til dyst. Med hjelp fra Lemmet og hans beryktede Moderate Winsnes Fanatics, så tror jeg vi skal klare å vekke litt liv i de trauste, folkelige vaffelspiserne på SS.
        Fra legenden Tommy Lund til legenden Arild Gilbert Sundgot - 1000 kamper i toppen

Kommentar

• HolterKanaris
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • May 2006
          • 1603

Nå er jeg så nervøs at jeg nesten gjør i buksa. Fins det noen kur??? Begynner å lure på om jeg burde bli hjemme i dag så jeg har rask tilgang til et toalett...

Lykke til i dag alle nydelige kanaris. I dag skal vi f*** meg gi alt vi har. Møter jeg en kanarifugl i som ikke er hes i morgen blir jeg særdeles skuffet. Ses på martins, i toget eller på stadion.

Felt C gir full gass!!! psykopater gi alt!
          ***Større baller enn vett***

Kommentar

• Balle Chlorin
            Medlem
            Bøffel
            • May 2006
            • 37

Opprinnelig skrevet av xeR
            Etterfulgt av at hele feltet synger "Who let the dogs out" ?

http://www.youtube.com/watch?v=He82NBjJqf8

Syns ikke noe særlig om akkurat det der. Å miste en hund er for de fleste ikke veldig morro. For mange på linje med å miste et familiemedlem. Syns det ville vært lavmål å gjøre noe sånt. Da kan man like godt finne ut om noen av VIF-spillerne har alvorlig sykdom i familien, og ta en trall om denne sykdommen.

Kommentar

• scages
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Nov 2003
              • 1292

Disse dialektnissene burde snart se seg sjæl i speilet.
              Etter dette blir jeg enda mer gira.

Tomskallene skal endog synge oss ut av Ullevaal på mandag.
              Bøffla pisser på apene.
              FORZA

Kommentar

• Per Arne
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Feb 2004
                • 2347

Opprinnelig skrevet av scages
                http://webtv.tv2.no/webtv/sumo/?tree...&progId=268461

Disse dialektnissene burde snart se seg sjæl i speilet.
                Etter dette blir jeg enda mer gira.

Tomskallene skal endog synge oss ut av Ullevaal på mandag.
                Bøffla pisser på apene.
                FORZA
                Klippet er jo fra før bortekampen i fjor...
                Støtt FuglaTifo! Sett inn valgfritt beløp på kontonummer 6201 05 41919. Merk med tifostøtte.

Kommentar

• scages
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Nov 2003
                  • 1292

Ahh. My bad. Klippet lå høyt oppe på nettavisen, så tok det for gitt at det var tatt opp i forbindelse med kveldens dyst. Men det spiller vel ingen rolle, det går helt sikkert fortsatt i bønder, tiss, bærsj og en kjempepromp.

Kommentar

• reka
                    Seniormedlem
                    --==FORUMRUNKER==--
                    • Aug 2005
                    • 13278

Håper alle kan ta i mot våre motbydelige fettere fra Nedre Groruddalen og bygdenorge på en verdig måte. Vi vet at klanen er assosiert med hærverk, vold mot jenter og organisert kriminalitet, men la oss ikke henge oss opp i dette. Tross alt er det en minkende skare som besøker oss i dag. Tilskuertallet deres begynner å nærme seg Lyn-nivå og 20.000 tomme seter er blitt en sang som trygt kan avspilles på alle Ullevål-kamper. Det begynner etterhvert å bli vanskelig for laget fra plasthallen på Valle å holde hele Oslo som gisler for sitt ønske om å representere noe mer enn et tegneserielag som sliter både utenfor og innenfor bygrensene. Samtidig med selverklærte merkelapper som "Oslos stolthet" burde man kanskje døpe om "Bohemen" til "Bohemer" for å ta tak i frafallet på kamp?
                    Når oppmøtet er på skarve 8000-9000 i hovedstaden, inkludert bortesupportere og forvirrede turister er det nokså åpenbart at Klanen like lite representerer Oslo som Bandidos representerer norske MC-førere.

Så pinlig er misforholdet mellom antall oppgitte klansmedlemmer og antall tilskuere på kamp at man kan begynne å trekke andre regnestykker fra den kanten i tvil: For ikke så alt for lenge siden så klanen seg nødt til å gjennomgår postnummerne for alle medlemmene og publisere dem i et desperat forsøk på å forsvare det urbane imaget de så sårt trenger; Ja, du leser rett: De måtte faktisk gjennomgå medlemslistene fordi flere og flere hadde moro av det store innslaget i klanen av hadelendinger, totninger, gudbrandsdøler, særpinger og andre med postnummere nokså langt unna filmhelten Bonds tjenestenummer. Men samtidig har de også tatt konsekvensene av den demografiske virkelighetene i medlemslistene og opprettet "sjappa" på Oslo-S: Lett tilgjengelig for den gjennomsnittlige tilreisende klansbonde som sjelden er i Oslo mer enn et par tre ganger i året, og som neppe vil legge ut på en risikabel ekskursjon i det klanen hardnakket hevder er kjernemiljøet deres.

Tross dette er det nesten umulig for klanen å akseptere at de er en klubb for innflyttere og langveisfarende: Skulle den urbane fanen de holder så høyt bli senket, vil ikke lenger bygdeorginalene søke seg til klanen for å kjøpe seg sin urbane identitet: Paradokset er at klanen fylles opp av bønder og nyinnflytta mobbeoffere nettopp gjennom å hevde at de representerer innbarka oslobeboere. Synkende oppmøte av de samme antattae urbane beboere på kamper forklares gjennom at Oslo får så mange innflyttere som ikke går på kamp - dette serveres samtidig som Lyn opplever en økning i tilskuertall. Innflytterne i Oslo er nok også spesielle på andre måter, ettersom LSKs tilskuertall ser ut til å vokse jevnt med økende tilflytting til regionen.

Hva så med den harde kjernen? Det er jo enkelte med postnummere på østkanten som fremdeles føler et brennende engasjement for klubben tross bondifiseringen de siste årene? Hvor er den trygdede hardcore klansmannen med heroinknekk i knea, tom pappkopp og møkkete VIF-cap vi så ofte ser i bybildet? Vel, det var kanskje ikke så smart av Hafslund å flytte lysreklamen for klubben fra "plata" til Majorstua. Det er fort gjort å glemme både seg sjæl og andre når ikke en strime av lys penetrerer selvmedisineringsgardina mange VIF-tilhengere ser ut til å trenge om dagen.

Derfor bør vi ta godt i mot de tilreisende klansmedlemmene i dag, uansett om de kommer med buss, tog eller traktor. De som dukker opp i dag er skrellet fri for medgangssupportere og fotballinteresserte: Dette er supportere som uansett ville gått på kamp om laget ble døpt om til Skeidar IF. Dette er folk som holder så fast på illusjoner og fantasi at de er psykisk hjelpetrengende. Vi trenger ikke å gå inn på vår og klanens elskede Martin her; men det holder vel å si at de som dukker opp i dag må føle seg rimelig retraumatisert fra barndommens landlige tilværelse. Det Martin og co gjør med klubben deres må vel kunne sammenlignes med de mest ydmykende opplevelser i vedskjulet.

Derfor må vi regne med mer enn vanlige mengder offentlig urinering, hærværk og tomme voldstrusler i kveld. Jeg venter spent på denne gjengens tifo, og husker med glede tilbake til tifoen på ullevål som faktisk fikk kanarifansen til å være måpende stille noen sekunder før latteren brøt ut: "Ingenting hos dere er ekte!" Tettere på en gruppediagnose om vrangforestillinger næret fra eget bryst er det vel vanskelig å komme. I dag kan vi nok vente enda mer mental selvskading. Velkommen!

Kommentar

• BennyLem
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Aug 2005
                      • 2902

Opprinnelig skrevet av Cruz
                      Ordinære Felt O (OFO-08) er klare til dyst. Med hjelp fra Lemmet og hans beryktede Moderate Winsnes Fanatics, så tror jeg vi skal klare å vekke litt liv i de trauste, folkelige vaffelspiserne på SS.
                      Moderate Winsnes Fanatics stiller fulltallige, om enn redusert etter å ha dominert after-skien på Dr. Holms fredag og lørdag. Det tar tid å komme seg etter en slik Geilo-tur, og jeg har allerede fått kjeft for å ikke å rekke "oppladning" til match klokka 16.00.

Jeg har imidlertid med en ny sang vi mekket til after-skien, som muligens også kan passe til å synge om M. Andresen. Den passer neppe for den politisk korrekte Kanarifansen, men enkeltindivider på SS vil kanskje kunne trå til:

Mel.: Sett deg opp i kørja og la ballongen gå

"Har du møtt a Berit som er kommi i fra land
                      kommi i fra land, kommi i fra land
                      Har du møtt a Berit som er kommi i fra land
                      kommi i fra Søndre land - land - land
                      ".

Den ble en umiddelbar klassiker som satt velbemidlede og skinnikkers-kledte bergensere på plass på Dr. Holms.
                      Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadal

Kommentar

• reka
                        Seniormedlem
                        --==FORUMRUNKER==--
                        • Aug 2005
                        • 13278

PS! Lås inn bikkja i dag uansett hvilken rase den er. Klanen har vanskeligheter med virkelighetsoppfatningen når de er på tur (ref diverse drapsforsøk), og selv en liten fuglehund kan for dem se ut som en dypt savnet, men trolig omplassert boxer i dag.

Kommentar

• sniper
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Feb 2004
                          • 5254

Opprinnelig skrevet av 1913

oooo, tøffe gutter som har vært på Åråsen og knabba noe som henger på tribuneveggen 24/7...respekt azz.....åssen turte dere detta a?

Kommentar

• Rovfugl
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Apr 2004
                            • 3672

hadde ikke gjort noe med en lang feit tribunefilm fra denne kampen
                            DØ FOR FUGLA!!!
                            http://www.fluefiskebloggen.no
                            LSK er min religion
                            Ujah er min gud

Kommentar

• Rovfugl
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Apr 2004
                              • 3672

Hører KFL synger, men hører ikke "trøkket" høres ut som KFL er utrolig nedmikka av produksjonen, klanen hører men klart og fint på TV
                              DØ FOR FUGLA!!!
                              LSK er min religion
                              Ujah er min gud

Kommentar

• Rovfugl
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Apr 2004
                                • 3672

KFL fikk akkurat skryt av kommentatoren på VG-live, for at de alltid er gode å støtte laget også i motgang
                                DØ FOR FUGLA!!!
                                LSK er min religion
                                Ujah er min gud

Kommentar

• Stone
                                  Seniormedlem
                                  Forumonanist
                                  • Sep 2006
                                  • 225

Opprinnelig skrevet av Rovfugl
                                  Hører KFL synger, men hører ikke "trøkket" høres ut som KFL er utrolig nedmikka av produksjonen, klanen hører men klart og fint på TV
                                  Det var ikke sånn hele kampen gitt.
                                  Man hørte KFL ganske klart en periode, også på TV...

Kommentar

• sniper
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Feb 2004
                                    • 5254

Kanari-Fansen er definitivt ikke det de var, fra min plass på felt P, så pissa Klanen på KFL i alle retninger. Trøkket var MYE større fra de på Diadora i forhold til de på Kanari-feltet.

Kommentar

• Bjornardo
                                      Medlem
                                      Hoffnarr
                                      • Jul 2008
                                      • 56

helt enig med inlegget over. vif pissa på kfl så og si hele kampen. dette var ræva.rett og slett (det gjelder forøvrig kampen også)
                                      En folkelig enkeltperson. :)

Kommentar

• krisruds
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • May 2005
                                        • 839

Jeg sitter på felt L, jeg har aldri opplevd KFL så lydløse før.
                                        Jeg ser de synger og hopper, men hører ikke en dritt. Det lille jeg hørte var bare ååååååååå, ohhhhhhh, lalalalalala, men var tynt av det også.

Klanen kjørte totalt over KFL.

menmen, vi kommer vel tilbake.
                                        krisruds medlem av KFL siden 1996

OI OI OI nå har vi det morro :)

BTW: Jeg leser ikke korektur på mine innlegg, det orker jeg ikke pga mange skrivefeil.

Kommentar

• veiron
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Nov 2003
                                          • 6267

Så kom og bidra da vel!! Dere som bare sitter her inne og klager.

Kommentar

Working...