Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Forsangerstolen flyttet ned og mot midten. Felt a stolen(eller b som det egentlig er) er flyttet lengre ned. stolen på felt c er flyttet ned og mer mot midten også. Har troa på flyttingen av stolene
Opptur stemningsmessig borte mot Aalesund. Alltid bra mentalitet på de som tar bussen på slike langturer. I tillegg kom en del folkelige enkeltpersoner som reiste uorganisert (og som enkeltpersoner) og de leverte som vanlig mentale varer i 90 minutter. Deilige gutter!
Blir spennende å se hvordan det blir nå mot søpla. På Åråsen er det mye bra folk, men også en del daukjøtt som bidrar negativt til stemninga dersom resultatene ikke går vår vei.
Ny plassering for Capo, synging mot SS, et Fuglalag som kjører over søpla. Dette kan bli jævlig bra!
Opptur stemningsmessig borte mot Aalesund. Alltid bra mentalitet på de som tar bussen på slike langturer. I tillegg kom en del folkelige enkeltpersoner som reiste uorganisert (og som enkeltpersoner) og de leverte som vanlig mentale varer i 90 minutter. Deilige gutter!
Litt uening, mye bra og folk prøver hvertfall så godt de kan å synge og støtte selvom kampen på banen er ræva fra spillerne. Men var mye fyll og til tider elendig og helt stille. Vil også legge til at de desidert beste i går var JK. Der var det flagging, hopping og synging mer enn noen andre. Noe som gjør at jeg skylder de som var der en cola pga flagg konkuranse :/
Tilbake til enga kampen er det ikke noe å lure på, syng høyt som faen, 3x 45 etter min mening. På feltet burde det vært mye hopping, flagging, høy klapping og konstant synging. Nye sanger må komme med engang og ikke slippe til søppla med noen topper.
Litt uening, mye bra og folk prøver hvertfall så godt de kan å synge og støtte selvom kampen på banen er ræva fra spillerne. Men var mye fyll og til tider elendig og helt stille. Vil også legge til at de desidert beste i går var JK. Der var det flagging, hopping og synging mer enn noen andre. Noe som gjør at jeg skylder de som var der en cola pga flagg konkuranse :/
Tilbake til enga kampen er det ikke noe å lure på, syng høyt som faen, 3x 45 etter min mening. På feltet burde det vært mye hopping, flagging, høy klapping og konstant synging. Nye sanger må komme med engang og ikke slippe til søppla med noen topper.
Mye fyll var det steng tatt ikke. Det var noen som utmerket seg, men dette var ikke sjenerende/slitsom type fyll. Og de var i kraftig undertall.
At JK er noe av det beste KFL har å by på er det ingen tvil om, deres jobb på tribunen er bra for fremtiden.
Faan meg slitsomt og holde motet oppe når Kiko har ballmottakk som en sprettball og PSA og Dosso deler ut gavepakker på rekke og rad.
Nei, nå håper jeg vi kjører over Enga på banen og tribunen. Det hadde smakt bedre enn på lenge.
Si yo fuera Maradona saldría en mondovision,
para gritarle a la FIFA:
¡Que ellos son el gran ladrón!
Faan meg slitsomt og holde motet oppe når Kiko har ballmottakk som en sprettball og PSA og Dosso deler ut gavepakker på rekke og rad.
Viktig poeng. Har nettopp sett matchen i reprise og det var sørgelige greier, men gjennom hele kampen så hører vi synging fra bortesupporterne. Noen ganger undres jeg på hvordan vi klarer å mobilisere til en ny sang når vi blir pissa på sportslig sett.
Jeg håper at de på Åråsen som kaller seg supportere gjør seg klar til ei skikkelig jobbeøkt. Med bare to ynkelige poeng på tre kamper, til tross for mange positive trekk i forhold til fjorårets katastrofeseson, er jeg redd for at det ikke skal rare motgangen til i kampen før frustrasjonsrop overtar for positiv støtte verbalt og visuelt.
Her er det viktigere enn noengang å støtte 100 % opp om forsangerne! Hvis alle i tillegg går i seg sjøl og er forberedt på å synge, hoppe, flagge og svinge skjerf uavhengig av hva sidemannen gjør kan dette bli positivt.
Kamputviklingen skal ikke ha en dritt og si for hva vi presterer!
Vi skal gi 100% samtlige minutter-uansett resultat.
Desverre er det dette som skjer. Men det er jo lov og håpe.
Hvis LSK skårer og leder kampen, blir ikke dette noe problem.
Hvis vif skårer og leder er jeg redd stemningen synker etterhvert.
Enig. For noen år siden kunne jeg bli påvirka av at sidemannen var en jævla latsabb og ikke gjorde en dritt og bare så dumt på deg, men jeg har begynt å gi totalt faen i det, og hopper, synger høyere og høyere, vifter med skjerf++ uavhengig av sidemannen. Det er vel kun sånn man får flere folk med seg...
Kommentar