LSK-vif
Collapse
X
-
Jeg har vært med på noen tap på hjemmebane mot søpla gjennom tidene og det har ALDRI vært så bra motgangssynging som i går. Jeg har tidligere opplevd å høre apeberget på KFL-feltet i flere minutter, det gjorde jeg ikke i går.Mvh Ronnie "The Runner"
LSK for alltid
Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!Kommentar
-
Klanen var ikke spesielt gode igår. Fra indre bane drøyt 1,5 meter med ryggen til Klanen hørte jeg KFL godt i første omgang. Igår var det ingenting enn de sportslige resultatene som avgjorde tribunekampen, as usual...Kommentar
-
Jeg sier bare hva som hørtes bort til min posisjon på ss, verken mer eller mindre. Så får dere tro at alle ønsker at kfl skal framstå dårligere. Sannheten er ihvertfall en helt annen.25.11.05
CONTRO IL CALCIO MODERNOKommentar
-
At trykket er dårligere enn det var tidligere er kanpt noen overaskelse. Uavhengig om hva man mener om ultrasene, er det jo klart at når UFC og KGG er borte, så klarer man jo ikke fylle disse tomrommene med en gang. Felt C, hvor jeg har stått i mange år, er på mange måter blitt en familietribune. Det var det definitivt ikke tidligere, med Team Scooter og UFC som ledende grupperinger.
Personlig rangerer jeg 2006 som vår beste sesong tribunemessig. Da hadde man undergrupper som puncha som faen. Derifra til nå har etter min mening vært, av ulike årsaker, en lang nedtur tribumemessisg for KFL. Man må jobbe som faen for å komme seg opp igjen.Kommentar
-
Enkelte ønsker at KFL skal fremstå som dårlige for å kunne hevde at alt var så mye bedre før.
Jeg har vært med på noen tap på hjemmebane mot søpla gjennom tidene og det har ALDRI vært så bra motgangssynging som i går. Jeg har tidligere opplevd å høre apeberget på KFL-feltet i flere minutter, det gjorde jeg ikke i går.25.11.05
CONTRO IL CALCIO MODERNOKommentar
-
Vi er fremdeles landets klart beste supportere i motgang. Serieåpninga i fjor mot Tromsø, mens alt var fryd og gammen mellom alle, sugde vi lut. Jeg skjønner ikke når vi skulle vært så voldsomt mye bedre enn vi er nå...Mvh Ronnie "The Runner"
LSK for alltid
Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!Kommentar
-
OKS, Oslo Kristne Senter, hadde før kampen bestilt nærmere 100 billetter til feltet vårt til sine og våre medlemmer. Disse ble plassert øverst på felt A..
Her var alderen variert, det samme var engasjementet.
Frode Johansen
FrodethaiFrode Johansen
styremedlem KFLKommentar
-
Endte opp rimelig hes i dag... Prater og så forsvinner et ord her og der...
Men sjøl stod jeg og en god del gubbs med meg ved siden av Patrick og Keeper'n ved forsangerfeltet på felt C. Jeg synes det var bra med trøkk, men jeg fikk også oppleve Felt C-spøkelset - de som står mellom JK og det nye forsangerfeltet på felt C. Hadde et ektepar sikkert i femtiåra foran meg og han gubben var ALLTID sist med å ta opp henda og var rimelig karakteristisk for resten av oppleve-men-ikke-bidra-folka. Og jeg er jo av den typen som blir vel ivrig på kamper og han blei ganske forbanna når jeg var borti han i ivrige tilfeller. JK klarer seg kjempebra, men det området som er mellom JK og forsangera er faen meg stusselige greier. Ellers var det greit med liv fra felt C, mener jeg.
Hvor går forresten grensen for hvor utagerende man kan være ift norsk kultur? Jeg mener man faen meg må tåle at det er litt liv på et STÅENDE supporterfelt. Folk må faktisk tåle at sidemannen hopper og at man kanskje kommer i kontakt med de foran seg mener nå jeg...
Og når vi gikk i tog nordover Kielland'sen kjørte VIF-biler forbi sørover og provoserte med påhengte skjerf på bilene. Når disse skjerfa blei tatt blei det krevet at disse blei levert tilbake. Var dette å gå over streken? Bare et etisk spørsmål...
Alt i alt synes jeg det var bra liv til tross for den utrolige dårlige kampen. Ikke lett å vite hva man skal tro ift tribunekampen. Noen som satt likeved KFL og fotograf foran klanen sa vi klarte oss bra i tribunekampen, mens noen på SS prater om totaldominans av den trendy klanen. For oss som FAKTISK STÅR OG SYNGER er det ikke så lett å få med seg om motstandera synger.-- Lenge Leve Lillestrøm!! --
Galskap er bare begynnelsen når du blir med...
En god latter forlenger livet. Værsågod - her er noen minutter ekstra til livet ditt.Kommentar
-
Hvorfor i helvete skal de få bestille billetter til feltet vårt??Kommentar
-
Hæ? hvorfor i svarte får disse folka billetter på feltet når vi skal spille mot enga??? Er jo helt borti natta!!!! Herregud å latterlig!!!Kommentar
-
Det irriterer meg at det alt for ofte bevises at vi har hjernedøde folk i våre rekker.Kommentar
-
Det mest pinlige for meg igår (tribunemessig) var når den derre "Vi er fugla"-låta kom over anlegget, og klanen regelrett kjørte over oss med "hater kanari"-greier.
"Vi er fugla" er totalt uten trøkk, og bør ikke spilles rett før så store kamper..det er kun et par tekstlinjer hvor man kan dra til litt, mens resten av sangen, og SPESIELT refrenget, suger max i tribunevolum!
Rett og slett pinlig!Kommentar
-
Det mest pinlige for meg igår (tribunemessig) var når den derre "Vi er fugla"-låta kom over anlegget, og klanen regelrett kjørte over oss med "hater kanari"-greier.
"Vi er fugla" er totalt uten trøkk, og bør ikke spilles rett før så store kamper..det er kun et par tekstlinjer hvor man kan dra til litt, mens resten av sangen, og SPESIELT refrenget, suger max i tribunevolum!
Rett og slett pinlig!
men ja, rett og slett flaut.
Er vel kansje noe med at vi har vært meget gode i noen år. Da er det lett å ikke synge for full hals hele tiden.I wouldn`t kill you if you bit my head of!Kommentar
-
Kommentar
-
stemmer det. hvor ble det av den entusiasmen vi hadde da.
Hadde vi vært på det nivået i går hadde det ikke vært noe som het klanen!
Tror vi må gå tilbake til litt mere enklere sanger som den foreks. når det blir en sang med for mye tekst og ikke kan den så kommer det ofte "mumle mumle LSK"I wouldn`t kill you if you bit my head of!Kommentar
-
"disse folka" er KFL medlemmer på lik linje med de aller fleste andre som stod på feltet, samtidig er de også "sponsorer" av KFL.
Det at de har mobilisert og står sammen øverst på Felt A er ikke grunnen til at fugla tapte eller at det til tider var noe laber trøkk på feltet.
Eller....
Frode Johansen
FrodethaiFrode Johansen
styremedlem KFLKommentar
-
"disse folka" er KFL medlemmer på lik linje med de aller fleste andre som stod på feltet, samtidig er de også "sponsorer" av KFL.
Det at de har mobilisert og står sammen øverst på Felt A er ikke grunnen til at fugla tapte eller at det til tider var noe laber trøkk på feltet.
Eller....
Frode Johansen
FrodethaiKommentar
-
Et av problemene i går kveld var at det var KUN de 3-4 mest "populære" sangene som blei ført ann! At forsangere ikke innser at trøkket er dalende, men fortsetter på samma i 4 minutter til er også en årsak! Jeg og en kompis gadd ikke mer på slutten, fordi det var akkurat den samma sangen som hadde gått igjen på tribunen hele matchen..Heavy Metall iz a poze, hardt rock iz a laifschteilKommentar
Kommentar