Fuglatoget mot enga og senere tog
Collapse
X
-
Det sykeste av alt er at politiet går inn i toget mens blussene fortsatt holdes oppe, og når folk roper at politiet er inne i toget så mister han ved siden av meg neste blusset over 2 stk i panikk.
Politiet opptrådde utrolig aggresivt og hadde tom. med en stygg rasekjøter som var mer enn klar nok for ferskt menneskekjøtt. Virker som om politiet ikke har kontroll i det hele tatt og handler i full uvitenhet.
Når skal politiet innse at fotballsupportere ikke er terrorister?Kommentar
-
Finnes det noe videoklipp fra toget?"Dere kan sitere meg på dette:
Jeg blir heller nummer ni med et lag som drar sammen, enn nummer tre med en møkkagjeng"
FjøraKommentar
-
Junior Kanaris sin webgruppe filmet nesten hele toget, vi kan godt legge ut en liten klipp fra toget hvis det er ønskelig, men vi legger uansett ikke ut alt pga det vil bli brukt i et av våre større prosjekt seinere.
Vil også legge til at jeg synes toget var bra til rettelagt og at det ble gjennomført på en bra måte. Kluss med politiet la vi lite merke til, men det var vel kanskje fordi vi gikk forran.Kommentar
-
Junior Kanaris sin webgruppe filmet nesten hele toget, vi kan godt legge ut en liten klipp fra toget hvis det er ønskelig, men vi legger uansett ikke ut alt pga det vil bli brukt i et av våre større prosjekt seinere.
Vil også legge til at jeg synes toget var bra til rettelagt og at det ble gjennomført på en bra måte. Kluss med politiet la vi lite merke til, men det var vel kanskje fordi vi gikk forran.
Det ville vært veldig artig om dere kunne lagt ut en liten smakebit. Hadde vært gøy å se litt for oss som ikke kunne være tilstede"Dere kan sitere meg på dette:
Jeg blir heller nummer ni med et lag som drar sammen, enn nummer tre med en møkkagjeng"
FjøraKommentar
-
Kommentar