Grunnet mangel på tommel i mobilutgaven ønsker jeg å rette massiv kudos til Dinho! Du viser at dere tar saken seriøst og vil endre ting. Dette bekrefter og forsterker det inntrykket jeg har av dere. Nå som det er klart at saken jobbes med, håper jeg alle utenforstående, inklusiv meg selv, holder seg unna og lar saken få ro. Vi trenger ikk de negative avisoppslagene og tv-reportasjene som har kommet ved lignende hendelser tidligere. Cred!
Supporterkultur/ukultur generelt
Collapse
X
-
-
Det med gapestokk var jo selvfølgelig flåsete, men det jeg setter fingern på er jo at folk kan gjemme seg i en gruppe og slik slippe å stå til ansvar for det de har gjort. Få trolla fram i lyset!!Last edited by Roll75; 30.05.2012, 14:34.Kommentar
-
Kommentar
-
Reiser til Kiev om nøyaktig to uker, kan jo bli spennende.
Sitter med billetter til Sverige-England og Sverige-Frankrike.
Får prøve å komme nogelunde levende tilbake og kanskje med noen kule bilder som kan deles.Si yo fuera Maradona saldría en mondovision,
para gritarle a la FIFA:
¡Que ellos son el gran ladrón!Kommentar
-
Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
-
Kommentar
-
Hvorfor er jeg ikke overrasket:
Det brøt i kveld ut voldsomme opptøyer mellom russiske og polske fotballsupportere - og mellom supportere og politiet - i Warszawa flere timer i forkant av Russland-Polen kampen klokka 21.Hilsen Anders
Och det känns som när vi kom hit, till möjlighetens land
Du kan följa mina spår hem, Columbus var mitt namnKommentar
-
Som man sår så høster man. Her må noen gå!Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadalKommentar
-
-
Har ikke noe og si når denne kampen hadde gått, Russiske og Polske hooligans har nok ventet på denne dagen siden det ble trekt at de kom i samme gruppe. Samme faen hvem dato det var.
Er forresten ikke mye "sloss med hverandre" kode igjen mellom disse folkene altså, jævlig mye stygge bilder av russiske "Juletre" som blir grisebanket av Polske hooligans.Kommentar
-
Hadde neppe vært umulig med små endringer på rekkefølge når hvilke grupper spiller sine kamper osv.
Liten vits i å helle bensin på bålet.Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadalKommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Uefas syn på respekt er tydeligvis det samme som hos de gamle innvandrergjengene som herjet oslo på 80 og 90-tallet***Større baller enn vett***Kommentar
-
Kommentar
-
-
-
Kunne vært, men mener det stod i en eller annen artikkel at dette banneret er med på å kunne gi russera en straff.
Edit: Her er den: http://www.dagbladet.no/2012/06/13/s...2012/22087697/Kommentar
Kommentar