Haha... si ikke det UltraFo. Du er med! Du og alle andre som var i Fredrikstad.
Supporterkultur/ukultur generelt
Collapse
X
-
Konkurransen er lame...
"Vinn en tv"...
En konkurranse i 'tribunekultur' kunne da i det minste ha delt ut sesongkort.
Og blir dessuten for dumt at man kan sende inn en videolink av Kreativ Kanaris' 'Lay Lay Lay' for så å vinne.
Vinner 'Lay Lay Lay' blir jo de snytt for en tv, for jeg regner ikke med at Kreativ Kanaris har sendt inn(??)Kommentar
-
Haha, herregud så negative man skulle være da. Er da fett med litt oppmerksomhet vel?
Take a chill pill..Kommentar
-
Konkurransen er lame...
"Vinn en tv"...
En konkurranse i 'tribunekultur' kunne da i det minste ha delt ut sesongkort.
Og blir dessuten for dumt at man kan sende inn en videolink av Kreativ Kanaris' 'Lay Lay Lay' for så å vinne.
Vinner 'Lay Lay Lay' blir jo de snytt for en tv, for jeg regner ikke med at Kreativ Kanaris har sendt inn(??)Petter Ø - Kreativ Kanaris
http://www.youtube.com/kreativkanaris Subscribe,rate and appreciate
Støtt Fugla-Tifo med 30 kroner - Send KANARI TIFO til 2401Kommentar
-
Forstår ikke, vi filmer, redigerer pusher og styrer for og få dette ut blandt folk. og endlig når vi kan få litt spredning i media så er det "teit". Hvis 40 tusen ser den videoen har vi gjort noe riktig uansett om det blir tv heller ikke. Kansje tilogmed noen av de som ser videoen syns det ser gøy ut og drar på Åråsen.Kommentar
-
Forstår ikke, vi filmer, redigerer pusher og styrer for og få dette ut blandt folk. og endlig når vi kan få litt spredning i media så er det "teit". Hvis 40 tusen ser den videoen har vi gjort noe riktig uansett om det blir tv heller ikke. Kansje tilogmed noen av de som ser videoen syns det ser gøy ut og drar på Åråsen.
Jeg, som enslig medlem av KFL, synes ikke det er så fett. Og er bare uenig med dere. Værre er det ikke.
Føkkers... blunkefjesKommentar
-
Fra UFC sin facebook side:
I forbindelse med Dagbladet.no sin kåring av norges beste supportersang, i samarbeid med Norsk Supporterallianse, ser vi at det allerede har kommet inn bidrag fra Lillestrøm. Vi henviser til alle i Lillestrøm miljøet om å IKKE støtte opp om denne konkurransen da vi ikke er til å for å gi Dagbladet fler lesere eller underholdning, men til 100% støtte for Lillestrøm Sportsklubb. Vi oppfordrer Kanari-Fansen Lillestrøm til å si det samme til sine medlemmer. I Trondheim har dem gått ut med å si klart og tydelig nei til dette opplegget og vi støtter 100% opp om dette.
Hvorfor NSA i det hele tatt stiller opp på dette her stiller vi oss meget kritisk til!
Tilleggsvar etter litt kommenater:
At mediene har saker som er supportervennlige er tipp topp det, sålenge det holdes på et saklig nivå. Dette opplegget her kan "hvem som helst" bli med på og de personene som blir med trenger på ingen måte å ha noen tilknytting til noen supporterlubb.
Skal mediene først ta seg av supportervennlige artikler, kan dem heller fokusere på flytting av kamper som ødelegger for mange, bli bedre på å vise gode tribunebilder og fokusere på tribunelivet. Ikke en håpløs konkurranse hvor hovedpremien er, utrolig nok, en tv. Norsk fotball trenger ikke flere tv supportere. Man trenger folk på kampene. Det ser man i aller høyeste grad på Åråsen og Kanarifeltet.UFC ~ Gulsvarte Brødre
Kommentar
-
Fra UFC sin facebook side:
I forbindelse med Dagbladet.no sin kåring av norges beste supportersang, i samarbeid med Norsk Supporterallianse, ser vi at det allerede har kommet inn bidrag fra Lillestrøm. Vi henviser til alle i Lillestrøm miljøet om å IKKE støtte opp om denne konkurransen da vi ikke er til å for å gi Dagbladet fler lesere eller underholdning, men til 100% støtte for Lillestrøm Sportsklubb. Vi oppfordrer Kanari-Fansen Lillestrøm til å si det samme til sine medlemmer. I Trondheim har dem gått ut med å si klart og tydelig nei til dette opplegget og vi støtter 100% opp om dette.
Hvorfor NSA i det hele tatt stiller opp på dette her stiller vi oss meget kritisk til!
Tilleggsvar etter litt kommenater:
At mediene har saker som er supportervennlige er tipp topp det, sålenge det holdes på et saklig nivå. Dette opplegget her kan "hvem som helst" bli med på og de personene som blir med trenger på ingen måte å ha noen tilknytting til noen supporterlubb.
Skal mediene først ta seg av supportervennlige artikler, kan dem heller fokusere på flytting av kamper som ødelegger for mange, bli bedre på å vise gode tribunebilder og fokusere på tribunelivet. Ikke en håpløs konkurranse hvor hovedpremien er, utrolig nok, en tv. Norsk fotball trenger ikke flere tv supportere. Man trenger folk på kampene. Det ser man i aller høyeste grad på Åråsen og Kanarifeltet.
Jeg og Kreativ Kanaris gir da f i om det er en konkurranse for det er da heller ikke poenget. Poenget er at tribunekultur blir vist i media. Og det kan føre til flere tribunerunkere og flere på feltet. Hadde du stilt deg likt om det var konkurranse om Norges beste tifo? UFC vinner i det minste konkurransen Norges høyeste hestPetter Ø - Kreativ Kanaris
http://www.youtube.com/kreativkanaris Subscribe,rate and appreciate
Støtt Fugla-Tifo med 30 kroner - Send KANARI TIFO til 2401Kommentar
-
Cred til Stabæk sitt styre: http://www.budstikka.no/sport/stabek...reit-1.7524398
Stabæk synes ikke det er greit at supporterne med åpne øyne bryter sikkerhetsreglementet, men kommer trolig ikke til å sanksjonere mot dem.Kommentar
-
Pris deg lykkelig for at bildet av god supporterkultur i media er i kraftig positiv utvikling. For skremmende få år siden var du sett på som god supporter dersom du:
A. Gikk med vikinghjelm, kubjelle rundt halsen og rød genser med logoen til Posten.
eller
B. Gikk med gul kjeledress, flatcaps og viftet med gigantiske tannbørster.
Så "teite" konkurranser eller ikke, noen ting går fremover...Kommentar
-
Kommentar
-
Cred til Stabæk sitt styre: http://www.budstikka.no/sport/stabek...reit-1.7524398Møter supporterne onsdag
Arrangements og sikkerhetsansvarlig, Knut Bjørn Nordheim, forteller at han har avtalt møte med supporterledelsen onsdag.
– Jeg har ikke veldig mange andre meninger om dette enn at jeg forholder meg til sikkerhetsreglementet som vi skal arrangere kampene etter. Dette er brudd på bestemmelsene. Vi har avtalt et møte, har god dialog med Stabæk Support og tror vi skal finne en god løsning.Kim
Styremedlem KFLKommentar
-
Vant visst konkurransen.......... http://www.dagbladet.no/2012/09/18/s...gaen/23460723/
Men velger å lime inn en tekst fra avgjørelsen
Grunnlaget er for tynt, siden for mange av klubbene i de øverste divisjonene -
hvor supporterkulturen er sterkest - ikke er representert.
Derfor blir det ingen jurygjennomgang eller avstemning.Kommentar
-
Nyd de videoer og den musik, du holder af, upload originalt indhold, og del det hele med venner, familie og verden på YouTube.
Greit, per inge torkellsen, vi vet du hater fotball, men du trenger ikke å hive granater inn på banen......... Spøk til side, dette er seriøst ukultur å ha på tribunen. Granater???? hva blir det neste? skyting fra tribunen med ak47? Glad jeg ikke bor og spiller fotball i iRan. Han der nr 4 må ha erfaring med å være i skuddlinjen, se på reaksjonen hans. Hvis han er så kald når en granat går av, så tror jeg han frykter en dritt ute på banen.Kommentar
-
Må bare si at dette er blant de morsomste tribunesangene:
Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
Kommentar