Det er vel ikke dere i Ufc som styrer hvilken sanger vi i Kfl skal synge, når vi i kfl starter sanger forventer jeg at dere er med på dem eller i detr minste holder kjeft og ikke saboterer med andre sanger ... Husk Kfl feltet er for Kfl om ikke regler som er satt av kfl eller sabotering forekommer er det bare å finne en ny plass.....Håper dette retter seg opp til neste kamp... Og at vi ikke skal synge på spillerne er bare piss, se på 18 åringen Høibråten som virkelig står frem om dagen ,skal han ikke synges for?????.. Kan nevne at samme 18 åring sneik seg ut av åråsen når flere fra Ufc stod bak tribunen, han var faktisk redd.. ER DET SLIK VI BYGGER OPP SPILLERE???????Flere med meg begynner å bli lei dette tullet nå..
Supporterkultur/ukultur generelt
Collapse
X
-
Saken er veldig enkel:
En person som var med bussen fikk lov til å komme inn på stadion å en betingelse: Ved at han stod på andre siden av tribunen av der kfl stod. Da valgte vi å stå med denne personen så han slapp å stå alene hele kampen.
Om det er for flaut for deg Joacim eller å ta avstand fra kfl får være opp til deg å bedømme.
Vi sang ihvertfal med på det kfl sang og saboterte ingenting.
Sykkel: Sabotering av sanger? Vi sa klart ifra flere dager i forveien før 16. mai kampen at det ikke skulle være noe spillersanger denne dagen. Når man da fortsatt velger å kjøre på med spillersanger blir det å bryte samarbeidet fra deres side.
Hadde vi stått sammen på Hønefosstribunen hadde vi bare holdt kjeft når det hade vært spillersanger slik at de som ville sunget spillersanger skulle få gjort dette. Det samme gjelder spillersanger i kampene fremover.
At dere var med å sang kan jeg bekrefte, men det blir jo ikke veldig rytmisk og fint, når vi står 50 meter fra hverandre.
At dere i UFC hadde sagt ifra om at det ikke skulle bli spillersanger er helt riktig. men dere må ikke glemme at dere står på KFL feltet. det er KFL`s sine forsangere som avgjør sangene. At dere velger konsekvent å starte andre sanger en oss tolkes som at dere tar avstand fra KFL...
jeg er en tribunemann selv, og jeg ønsker best mulig stemning som andre engasjerte, og er det noe dere er, så er det vel engasjerte. Det er bare veldig synd at det skal ødelegges på den måten. jeg hører mange som ble veldig forbanna på stadion , da dere starta andre sanger mot KFL. Det må stoppes.
vi kjemper alle mot samme mål, så hvorfor ta avstand fra KFL på den måten?Styremedlem 2016Kommentar
-
Krigen tar seg opp igjen, ja.
Jeg synes det er veldig synd at dere prioriterte kompisen framfor tribunekvaliteten i Hønefoss. Tilbrakte 2. omgang på sittan, da jeg ikke klarte å stå lenger og strekket i laget var merkbart både visuelt og lydmessig.For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!Kommentar
-
Sykkel:
Blir ikke noe motgående synging ved spillersanger nå.
Joacim:
Dette kan vi ta internt
Stray:
Ikke fra vår side, men det er klart man gir litt f... når man atter en gang får høre at sentrale folk jobber for å utestenge ossKommentar
-
Det er vel ikke dere i Ufc som styrer hvilken sanger vi i Kfl skal synge, når vi i kfl starter sanger forventer jeg at dere er med på dem eller i detr minste holder kjeft og ikke saboterer med andre sanger ... Husk Kfl feltet er for Kfl om ikke regler som er satt av kfl eller sabotering forekommer er det bare å finne en ny plass.....Håper dette retter seg opp til neste kamp... Og at vi ikke skal synge på spillerne er bare piss, se på 18 åringen Høibråten som virkelig står frem om dagen ,skal han ikke synges for?????.. Kan nevne at samme 18 åring sneik seg ut av åråsen når flere fra Ufc stod bak tribunen, han var faktisk redd.. ER DET SLIK VI BYGGER OPP SPILLERE???????Flere med meg begynner å bli lei dette tullet nå..
Grunnen til at jeg er nysjerrig er at det med jevne mellomrom plantes diverse historier i fugla miljøet. I Sogndal ifjor opplevde jeg at flere fra ungdomsavdelingen (som var på overnattingstur) kom bort på byen og spurte hvorfor UFC hadde kastet ølflasker på spillerene på treninga noen timer tidligere. Det var en skam og Kippe hadde visst sagt at mange spillere hadde følte seg truet. Jeg var på hele treningen selv og det var ingen som kastet noe verdens ting. Det var øl, litt pyro og sanger.
Igjen nok en plantet løgn.Si yo fuera Maradona saldría en mondovision,
para gritarle a la FIFA:
¡Que ellos son el gran ladrón!Kommentar
-
Jeg har det fra Moren hans som er naboen til min far, jeg snakka med henne nøyaktig kl 1500 samme dag som Hønefoss kampen ,jeg fikk tilbud om å sitte på med dem opp til Hønefoss...... Tviler dere enda.... Tror dere dette er måten å bygge opp spillere på ... Så dere reaksjonen til Fredrik Stoor etter Hønefoss kampen mot dere ???Kommentar
-
Ang Fredrik Stoor:
Så ikke noe spess reaksjon jeg? han var naturligvis skuffa og skjønte at vi var det og. Ikke noe mer enn det.
Edit: Var ikke oss Stoor var forbanne på.Vaagan Moen trøkka på han etter han var borte hos oss å klappa, derfor han ble forbanna.
Du skal ha for at du er noe for deg selv! I ene øyeblikket så er det helt krise å kjefte på spillere og ikke gi de kjeft. Så kan du plutselig stå i front å kjefte dem huden full selv. Det synes jeg er fascinerende.
Når det gjelder unggutta er jeg enig. Men de har heller ikke fått pes. Både Høibråten og Faye-Lund får applaus av oss. Forøvrig kjenner de mange av gutta såvidt jeg vet.
Og igjen, hvis jeg ikke selger eller gir 100% på jobben får jeg kjeft av sjefen. Hvis hun i kassa på Rema bare slutter å ekspeditere får hun også kjeft. Hvis barnehage ansatte slutter å passe på unga får de kjeft. Hvis Northug slutter å trene får han kjeft.
Hvis LSK spillerne ikke gjør sin jobb, får de også kjeft. Haglund gjør ikke jobben og fikk kjeft. Ingen krise det.
PS. Det var selvfølgelig ikke ukonstruktiv kritikk eller kjeft. Det var dialog hele veien.UFC ~ Gulsvarte Brødre
Kommentar
-
Jeg har det fra Moren hans som er naboen til min far, jeg snakka med henne nøyaktig kl 1500 samme dag som Hønefoss kampen ,jeg fikk tilbud om å sitte på med dem opp til Hønefoss...... Tviler dere enda.... Tror dere dette er måten å bygge opp spillere på ... Så dere reaksjonen til Fredrik Stoor etter Hønefoss kampen mot dere ???Si yo fuera Maradona saldría en mondovision,
para gritarle a la FIFA:
¡Que ellos son el gran ladrón!Kommentar
-
Og igjen, hvis jeg ikke selger eller gir 100% på jobben får jeg kjeft av sjefen. Hvis hun i kassa på Rema bare slutter å ekspeditere får hun også kjeft. Hvis barnehage ansatte slutter å passe på unga får de kjeft. Hvis Northug slutter å trene får han kjeft.Hvis LSK spillerne ikke gjør sin jobb, får de også kjeft. Haglund gjør ikke jobben og fikk kjeft. Ingen krise det.
PS. Det var selvfølgelig ikke ukonstruktiv kritikk eller kjeft. Det var dialog hele veien.Kommentar
-
Hvis du jobber i kassa på Rema eller jobber i en barnehage, tror du de som ikke er fornøyd med jobben din står der etter arbeidstid utenfor porten for å gi deg kjeft? Det har jeg aldri hørt om. Dessuten vet ingen av dere hva som blir sagt i garderoben eller hvordan Haglund tar dårlig prestasjon opp i mot spillergruppa.
Og du har helt rett, vi vet ikke hva han sier i garderoben, derfor så spurte viUFC ~ Gulsvarte Brødre
Kommentar
-
Er dere sjefen til spillerne, eller haglund?VI ER LILLESTRØØM, LILLESTRØØM SK, VI ER NORGES BESTE LAG, JA VISST FAEN ER VI DET!!Kommentar
-
Å ikke synge spillersanger er greit, men vær i så fall stille i stedet for å sabotere. Det blir det bare grums av. Det er, som flere har sagt, ikke nødvendigvis dere som lager spillelista på tribunen.Kommentar
-
Som totalt utenforstående så lurer jeg på om noen kan forklare meg hvordan KFL, UFC og SKF henger sammen? Er det noen link?
Jeg spør fordi jeg har fått det forklart fra andre at UFC ønsker å være uavhengige supportere og vil kjøre sin greie, og ikke går med LSK-klær på kamp (stemmer det?), og at UFC og SKF har nære bånd. Dersom det sistnevnte er tilfellet så hadde jeg satt stor pris på at det kom opp og frem i lyset, eller tør ikke UFC å snakke om dette?
Og om jeg tar feil, hva er da forskjellen på UFC og SKF?Kommentar
-
Sjarmerende barnehage dette.
Morten, jeg er nesten helt sikker på at Tony skrev at det ikke blir noen motgående synging ved spillersanger heretter. Kan ikke du se etter for meg?For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!Kommentar
-
Dere skal alle få lommetørkler av meg så dere kan tørke tårene deres. Makan til sipping og barnslig drittslenging fra kfl folk har jeg aldri sett maken til. Hadde skjønt ufc godt hvis dem tok avstand fra kfl når alt de møter er drittslenging og motstandKommentar
-
Kommentar
-
Nei! Men når jeg reiser landet rundt, nord til sør. Brukere nærmere 100 000 i året på Fugla. Er der uansett resultatet så mener jeg at jeg kan møte trenern og spørre hva faen det er han driver med i blandt.
Det er kun noen få her som mener det var galt og INGEN av de var der en gang og så hvordan det gikk og hva som kom ut av det. Da er det litt sært å ha så mye meninger om det.UFC ~ Gulsvarte Brødre
Kommentar
Kommentar