Supporterkultur/ukultur generelt
Collapse
X
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Var nok likegreit at vi droppa "Det er bedre å værra død enn vål'enga" denne gangen...
Eller sang vi den? Hørte nesten ingenting, sånn bortsett fra fulle folk som skulle starte 3 forskjellige sanger samtidig.Trommer er for bønderKommentar
-
Jeg tror det er rimelig trygt å frikjenne UFC som gruppe for de famøse bannerne. Dermed er det heller ikke noen grunn til noen krav om at de som gruppe må ta kollektivt avstand fra dem.
UFC får nok tyn fra andre alternative grupper over å ha mista banneret sitt, og har sikkert nok med å posisjonere seg som gruppe i forhold til uskrevne kodekser. Det kan de få lov til å holde på med i fred.
.For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!Kommentar
-
Når det gjelder stemninga, følte jeg fra der jeg sto, at vi slet voldsomt med å synkronisere venstre og høyre del av feltet. Til og med på "nå tar vi rem". Vanskelig å sette fingeren på hvorfor***Større baller enn vett***Kommentar
-
Jeg har ikke det minste med det, Ultras, men funker det egentlig å erklære måten noen har fått fatt i banneret deres på som så uhyrlig at det raderer ut alle uskrevne regler, UTEN å ville fortelle hvordan de fikk tak i det?For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!Kommentar
-
Fra tribunenorge:
Vi tenkte å la Ikaros få lov å skryte av sin voldsomme bragd om hvordan de fikk tak i banneret vi brukte for 3 år siden, men ettersom det tydeligvis ikke kommer til å skje så kommer vi ut med hva som skjedde.
Etter 2010 sesongen var ferdig tok et av våre medlemmer med seg banneret hjem. UFC medlemmet som tok det med seg hjem har en lillebror som er Ikaros medlem. Han har gått inn til sin bror og tatt banneret blandt hans eiendeler.
Vi har pratet med flere i enga miljøet og de kommer med flere forklaringer på hvordan de angivelig har fått tak i banneret. Noen sier de fikk tak i det på et julebord, mens andre påstår de fant det i bilen til ufc medlemmet som hadde banneret (2 år etter det sist lå i bilen). Så det blir spennende om de velger en av de forklaringene eller om det dukker opp nye når de skal prøve å bortforklare hva som har skjedd.
Ingen tvil om at dette er et stygg smell for oss i UFC og at vi absolutt burde gjort ting annerledes er det ingen tvil om. At det er mange som mener vi må legge ned gruppa når vi nå på Søndag stod bak vårt Hovedbanner mens en rivaliserende gruppe brenner et banner vi brukte for 3 år siden kan tolkes på flere måter.
Noen kan såpass lite om ultraskulturen og dets "normer og regler" at de mener det er det som må gjøres, mens andre bare har veldig lyst til å bli kvitt oss.UFC ~ Gulsvarte Brødre
Kommentar
-
Åssen i all verden kan et UFC medlem ha en bror som er Ikaros medlem?I år så tar vi altKommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Merkelig at folk kan stå å fråde av hat og be noen henge seg for at de gjør det samme som nær familie man har. Det gjelder forøvrig kollegaer og andre relasjoner også. Jeg hater klubben vif og det den står for. Men jeg får meg ikke til å ønske de personene, som av en enten syk eller naiv grunn, holder med de å dø. De er faktisk folk på andre siden av tribunen også. Ofte mer en enkelte på vår sidePetter Ø - Kreativ Kanaris
http://www.youtube.com/kreativkanaris Subscribe,rate and appreciate
Støtt Fugla-Tifo med 30 kroner - Send KANARI TIFO til 2401Kommentar
-
Sykt lættis lesning på Tribunenorge.no
Noen svake skjeler som fjerner UFC fra wikipedia ol.
Skal UFC komme med noen svar til dette, da det virker som om andre alternative anser UFC som "dead`n gone"?Lillestrøm SK i mitt hjerte!!Kommentar
-
Kommentar
-
Uff. Synes det er trist at noen hadde et dumt banner mot søpla.
La oss ta avstand fra dette. Jeg foreslår at vi møtes på Youngstorget for å synge "Små barn av regnbuen". Aller helst med støtte fra FN og Torbjørn Jagland. Da blir alt vel.
Disse "supporterne" fra søpla har vel aldri gjort noe galt. Aldri sunget om skamslåtte bønder, aldri gått til angrep på småbarn, aldri stjålet, aldri begått voldshandlinger.
Uff. La oss starte et Band-Aid 2013. "LSK for søpla". Uff.Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadalKommentar
Kommentar