Supporterkultur/ukultur generelt
Collapse
X
-
Hvem som helst kan produsere en "buff". Men ikke under merkenavnet Buff (haha). Dette på lik linje med at det er kun Sportsklubben i utgangspunktet som har lov til å produsere/selge varer under merkenavnet "LSK". Til info så selger/solgte LSK-Shopen "buffs".Last edited by Seb.R; 13.10.2014, 18:35.Kommentar
-
-
For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!Kommentar
-
Petter Ø - Kreativ Kanaris
http://www.youtube.com/kreativkanaris Subscribe,rate and appreciate
Støtt Fugla-Tifo med 30 kroner - Send KANARI TIFO til 2401Kommentar
-
-
Det var unødvendig å løpe etter fyren i rosa kondomdrakt, men det var også fryktelig unødvendig av kondomdraktfyren å opptre som han gjorde. Etter å ha kastet baller opp på langsidetribunen, stilte han seg midt foran tribunen vår og begynte med Fugledansen. Enten var det et helt mislykket forsøk på å være morsom (Hø hø, jeg danser Fugledansen foran Fuglasupporterne), eller så var det et vellykket forsøk på å provosere.
Jeg leste et sted at han skulle ha vært der på grunn av Rosa sløyfe-aksjonen. Det skjønte aldri jeg mens det sto på. Hvis meningen hans var å kaste opp baller til oss også, skulle han gjort det og droppet morsomhetene foran supportere som var grinete etter 2-0 i fleisen.Kommentar
-
Går jeg på sirkus, vil jeg bli underholdt. Står en klovn foran meg i kondomdrakt, så ler jeg. Står en narr foran meg og håner meg, så ler jeg tilbake. Man angriper og slår ikke en narr. En narr skal man le av, akkurat som en klovn.Kommentar
-
Men hva skjedde egentlig på bortetribunen nederst ved gjerdet når politiet kom mot slutten av 2. omgang? Så det ble ganske opphetet der en liten stund, mange supportere som reagerte veldig kraftig på et eller annet, vet ikke om det var noe godsetunionen sang eller noe annet?Kommentar
-
Var vel når vi reduserte. Flere prøvde å løpe ned mot banen, sikkerhetsfolka prøvde å stoppe dem, ble litt kaos og høy temp en liten stund. Ikke noe å skrive hjem omCustodesI med og motgangKommentar
-
Men hva skjedde egentlig på bortetribunen nederst ved gjerdet når politiet kom mot slutten av 2. omgang? Så det ble ganske opphetet der en liten stund, mange supportere som reagerte veldig kraftig på et eller annet, vet ikke om det var noe godsetunionen sang eller noe annet?Ingen ambisjoner, optimisme eller entusiasme.Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
I artikkelen "Halvparten av de ivrigste supporterne er borte" på nrk.no, rangeres KFL som Norges 4. største supporterklubb bak søpla, Godsetunionen og Bataljonen i synkende rekkefølge.
Hele saken kan leses på nrk.no
PS: min personlige vurdering er at den handler så lite om LSK, så den er ikke funnet verdig en plass i nyhetstråden.Sint og tverr på felt NKommentar
-
I artikkelen "Halvparten av de ivrigste supporterne er borte" på nrk.no, rangeres KFL som Norges 4. største supporterklubb bak søpla, Godsetunionen og Bataljonen i synkende rekkefølge.
Hele saken kan leses på nrk.no
PS: min personlige vurdering er at den handler så lite om LSK, så den er ikke funnet verdig en plass i nyhetstråden.Kim
Styremedlem KFLKommentar
Kommentar