Supporterkultur/ukultur generelt
Collapse
X
-
Grupperinger eller ei, jeg syns ofte det slippes inn altfor fulle folk på Åråsen. Akkurat her virker vaktene redde for konfrontasjon og det burde bedres. Åråsen på kampdag er ikke et sted for drita fulle folk, uansett hvem det gjelder.
(og dette er et innlegg om tribunekultur)Kommentar
-
Kommentar
-
Hvem er vi?
Jo vi er en STOR, STERK og FARLIG undergruppe av KFL, vi jobber KUN i mot KFL, LSK og fellesskapet generelt. MEN grunnen til at vi ikke blir utestengt i fra tribunen er at vi forsyner både styret, vakter og de store gutta i LSK med det de måtte ønske seg......:twisted: Og for ikke og glemme de store nynazistiske grupperingene i norge da (herregud.)
Nei dette blir vel egentlig bare litt dumt kjenner jeg, hvis det er noe du lurer på eller vil snakke om så huk tak i en av oss på martins eller på bussen neste gang da. Så blir nok du også en episode av rammteateret. (hvis du tør da........muahahahah)
-Falla-Kommentar
-
plaget meg ikke... Ble mere irritert og flau på deres vegne.. Må ærlig innrømme at det heller så ut som dere var mere interessert i å dra på tur og drekka dere helt ned enn å støtte LSK. Men skal det er nå hva jeg synes da.
Synes også det er underlig at en sånn type oppførsel er akseptabel ovenfor hva andre gjør og hva de må tåle av behandling. Litt kjedelig også hvis det stemmer at det har blitt noe klinsj med Juniors gutta .. Dere er vell voksemenn er dere ikke? hjelper ikke å skylde på de 40 øla dere tok for mange av hvis dere presterer å gjøre ekstremt dumme ting under KFL / LSK sin logo...Kommentar
-
plaget meg ikke... Ble mere irritert og flau på deres vegne.. Må ærlig innrømme at det heller så ut som dere var mere interessert i å dra på tur og drekka dere helt ned enn å støtte LSK. Men skal det er nå hva jeg synes da.
Synes også det er underlig at en sånn type oppførsel er akseptabel ovenfor hva andre gjør og hva de må tåle av behandling. Litt kjedelig også hvis det stemmer at det har blitt noe klinsj med Juniors gutta .. Dere er vell voksemenn er dere ikke? hjelper ikke å skylde på de 40 øla dere tok for mange av hvis dere presterer å gjøre ekstremt dumme ting under KFL / LSK sin logo...Kommentar
-
Ukultur er halv sannheter og beskyldninger som kommer internt fra alle Lillestrøm supportere mot hverandre. Antydninger om nynazisme er bak mål, sånt hadde aldri fått fotfeste. Kan ikke folk bare la hverandre være i fred?Si yo fuera Maradona saldría en mondovision,
para gritarle a la FIFA:
¡Que ellos son el gran ladrón!Kommentar
-
-
-
Det er nye regler fra NFF i år iforhold til den strenge linja de la seg på i fjor har NSA og NFF forhandlet frem at man lov til og søke om bluss på andre steder en forran tribunen til bestemte tidspunkt. Det er fortsatt mange godkjenninger som må igjenom (brannsikkerhet,klubb NFF osv) men det er altså mulig.
Er også en del kriterier som må gå igjenom. Man kan ikke søke om og blusse og fyre av ett midt i KFL feltet. Må være ett område som man er alene på. Altså man må ha ett 1x1 meter feks felt der ingen er i fare for og bli brent.
Har prøvd og finne tilbake reglene men fant de ikke. Skal se litt seinere om jeg finner de.Kommentar
-
Det er nye regler fra NFF i år iforhold til den strenge linja de la seg på i fjor har NSA og NFF forhandlet frem at man lov til og søke om bluss på andre steder en forran tribunen til bestemte tidspunkt. Det er fortsatt mange godkjenninger som må igjenom (brannsikkerhet,klubb NFF osv) men det er altså mulig.
Er også en del kriterier som må gå igjenom. Man kan ikke søke om og blusse og fyre av ett midt i KFL feltet. Må være ett område som man er alene på. Altså man må ha ett 1x1 meter feks felt der ingen er i fare for og bli brent.
Har prøvd og finne tilbake reglene men fant de ikke. Skal se litt seinere om jeg finner de.KFL - medlem nr 23Kommentar
-
Se NFFs sikkerhetsbestemmelser, vedlegg 2, side 26:
For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!Kommentar
-
Ett felt? er snakk om 1x1 pr bluss, om det skla gjøres skal vi da ha mer enn 2 stusselige bluss midt på feltet vel?Kommentar
-
Limer forøvrig inn side 26 fra reglementet slik at folk slipper å leite i linken;
VEDLEGG 2
REGLEMENT FOR BRUK AV PYROTEKNISK
MATERIELL
1. Bruk av pyroteknisk materiell i tilknytning til norske fotballkamper er forbudt, uten i de tilfeller hvor det foreligger skriftlig tillatelse fra Forbundsstyret.
2. Forbundsstyret kan etter søknad fra arrangørklubb, gi arrangerende klubb tillatelse til å benytte
- stjerneskudd(Roman Candles)før, under og etter kampen på området som er reservert for arrangørklubbens supportere
- bengalske lys under forutsetning av at disse benyttes av autorisert personell på en plass som er godkjent av anleggseier og politi/brannvesen.
Både stjerneskudd og bengalske lys må være godkjent norske myndigheter.
Bruken gjelder kun ved lagenes innmarsj før kampen.
Bortelaget kan ikke søke om bruk av pyroteknikk.
3. Søknaden må minimum tilfredsstille følgende 4 vilkår:
- Den må være NFF i hende seneste kl 12 siste ordinære arbeidsdag før kampstart.
- Søknaden må inneholde opplysninger om hvilken kamp det søkes for.
- Det må fremgå av søknaden hva slags pyroteknisk materiell som ønskes benyttet (se punkt 2 ovenfor).
- Vedlagt søknaden må følge skriftlig tillatelse fra både anleggseier, arrangør, brannvesen og politi til bruk av det angitte pyrotekniske materiellet i den aktuelle kampen.
4. Søkeren (arrangørklubben) er ansvarlig for eventuelle skader og/eller ulykker knyttet til bruken av pyroteknisk materiell.
5. Forbundsstyrets skriftlige tillatelse til bruk av pyroteknisk materiell skal legges frem for NFF-delegaten på kampmøtet.
I kamper uten NFF-delegat skal tillatelsen legges frem for dommeren ved dennes ankomst til stadion.
6. Brudd på disse bestemmelsene kan sanksjoneres etter Sanksjonsreglementet.
KFL - medlem nr 23Kommentar
Kommentar