Supporterkultur/ukultur generelt

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • ragnarrock
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Mar 2008
    • 937

    Opprinnelig skrevet av Serbern
    Hva faen er det for en holdning a? For at barn skal spille fotball trengs det en dommer på banen, og hvis ikke mye har forandret seg siden jeg dømte 7'er fotball, så kryr det ikke av dommere akkurat. Her stiller gutten opp for kretsen sin, og i tillegg prøver å tjene litt småpenger så han kan ta med seg dama si på kino, så mener du at det er helt greit at det er en idiot som får ødelegge det?

    Helt enig med deg her, dommere i barnefotball er sjeldent veldig flinke. Men, merkelig nok så ser vi stadig oftere at dommerne i tippeligaen ikke er all verden heller.

    I rugby har de en artig vinkling, dommeren dømmer, uansett hvor rett eller galt, så har han dømt..ferdig!
    ikke plass for demidover, tottier og andre sutrete jævler til å grine og mase. man kan alltid ta diskusjonen i etterkant, dommeren ombestemmer seg jo ikke uansett.

    Men altså.. å stå og skjelle ut en liten kid, foran dine egne unger.. hvordan budskap gir ikke det? får ikke disse barna, les morgen dagens blitzere et forskrudd syn på autoritetspersoner?
    skeptisk...
    *Kjempe gutta fighte gutta!!*

    -RagnarRock-

    Kommentar

    • BennyLem
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Aug 2005
      • 2902

      Tidenes ukultur må være de jævla blåsebælgene til Sør-Afrikas "supportere". Høres ut som å sitte inne i en bikube samtidig som noen konstant fiser deg i øret.

      Måtte gi meg etter 35 minutter av første. Forsøkte å se litt i 2.-omgang også, men det var sjanseløst.

      Får håpe det ikke er like ille når andre lag spiller, selv om jeg frykter det verste. Her må definitivt noen gå.
      Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadal

      Kommentar

      • *46*

        Opprinnelig skrevet av BennyLem
        Her må definitivt noen gå.
        Siem?

        Kommentar

        • Serbern
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Apr 2006
          • 5496

          Skjønner ikke at folk orker å blåse i ett rør i 90 minutter. Det værste er at du ser europeiske supportere med de jævla røra også:???:

          Kommentar

          • *46*

            Opprinnelig skrevet av Serbern
            Skjønner ikke at folk orker å blåse i ett rør i 90 minutter. Det værste er at du ser europeiske supportere med de jævla røra også:???:
            Vålerengasuporterene har vel leita etter røret sitt i mange år? Definitiv ukultur

            Kommentar

            • Leif A
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Dec 2003
              • 3962

              Personlig synes jeg vuvuzela er kult. Spesielt med lyden på TVen avskrudd.

              Kudos til Benny for tidenes mest treffende beskrivelse.
              Knurr...

              Kommentar

              • Hexaphim
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • May 2006
                • 2756

                De respektløse vuvuzelatøsene gir seg faen ikke under nasjonalsangene heller. Jævla skjøger.
                "Debating creationists on the topic of evolution is rather like trying to play chess with a pigeon; it knocks the pieces over, craps on the board, and flies back to its flock to claim victory." - S. D. Weitzenhoffer.

                Kommentar

                • *46*

                  Muligens en avsporing, men hva kan rørene brukes til av fornuft? Mitt forslag er at det festes et under hvert sete på seksjon N, M og O på Åråsen. Når man ønsker at Berg skal foreta et bytte eller andre taktiske disponeringe, finner man bare røret sitt og for ut frustrasjonen.

                  Benny Lem tipper jeg da for prøvd lungekapsiteten ganske godt i løpet av en kamp

                  Skal jeg være en dråpe seriøs her også, så må folkesyken i Sør-Afriak etter dette VM'et være tinitus. Dette er virkelig noe å skade hørselen sin på!

                  Kommentar

                  • Serbern
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Apr 2006
                    • 5496

                    Er egentlig merkelig at de kan ha de med på tribunen. Det er jo slagvåpen, og kan kastes på spillere på banen.

                    Tipper stormen har skaffet seg dette etter vm

                    Kommentar

                    • Superstefan
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Apr 2006
                      • 2180

                      Rørene blir laget i 3 deler så de skal dette i fra hverandre itillfelle du skal finne på og slå noen med det. Hvertfall ifølge en dokumentar av en produsent jeg så.
                      Fotograf Kreativ Kanaris

                      KK på youtube Subscribe,rate and appreciate

                      Kommentar

                      • *46*

                        Superlim

                        Kommentar

                        • veiron
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Nov 2003
                          • 6267

                          Det er helt jævlig, og det ødelegger noe av gleden ved å se på VM...

                          Kommentar

                          • rulfi
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Mar 2007
                            • 982

                            Ahlsaker og Semb kontra vuvulzela, vet ikke hva som er best og høre jeg.

                            For min del klarer jeg fint og ikke høre på den fløyta, så ødelegge noe VM klarer den ikke, men plagsom er den jo om en sitter og hører på den hele tiden. Godt en har selektiv hørsel

                            Kommentar

                            • veiron
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Nov 2003
                              • 6267

                              Opprinnelig skrevet av rulfi
                              Ahlsaker og Semb kontra vuvulzela, vet ikke hva som er best og høre jeg.
                              Hvorfor ikke heller se på SVT på de kampene de sender?? MYE bedre!

                              Kommentar

                              • reka
                                Seniormedlem
                                --==FORUMRUNKER==--
                                • Aug 2005
                                • 13272

                                Opprinnelig skrevet av rulfi
                                For min del klarer jeg fint og ikke høre på den fløyta, så ødelegge noe VM klarer den ikke, men plagsom er den jo om en sitter og hører på den hele tiden. Godt en har selektiv hørsel
                                Vi som har vært gift noen måneder eller mer er vant til konstant gnål.

                                Kommentar

                                • Hexaphim
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • May 2006
                                  • 2756

                                  En av kommentatorene mente at Argentina hadde vunnet tribunekrigen suverent. Det er meget mulig, men jeg hørte ikke noe annet enn bzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz.
                                  "Debating creationists on the topic of evolution is rather like trying to play chess with a pigeon; it knocks the pieces over, craps on the board, and flies back to its flock to claim victory." - S. D. Weitzenhoffer.

                                  Kommentar

                                  • morten
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Feb 2004
                                    • 2156

                                    Opprinnelig skrevet av Hexaphim
                                    En av kommentatorene mente at Argentina hadde vunnet tribunekrigen suverent. Det er meget mulig, men jeg hørte ikke noe annet enn bzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz.
                                    Tror produsentet klarte å fjerne lyden fra blåsehelvete under Nigerias Nasjonalsang. Hørte fansen en gang og det var Argentina sin.
                                    Badekar
                                    http://www.youtube.com/watch?v=BwmrMUusqgI

                                    Kommentar

                                    • okb
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Nov 2003
                                      • 2377

                                      Endelig. Den kan kjøpes online:
                                      欢迎来到安博app官网公司【buy-vuvuzela.com】成立于1994年,公司注册资本600万元,总投资8000万元,厂区占地面积68130平方米,安博app是一家专业自动化核心部件供应商,主要产品为分割器与振动盘,分割器主要代理台湾系列的产品,振动盘为我们自主研发,设计 ,生产。安博app(中国)官方网站坚持“信誉第一,顾客至上”的宗旨。
                                      Lillestrøm - Probably The Best Bird In The World

                                      Kommentar

                                      • Emil B
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Feb 2006
                                        • 5921

                                        Opprinnelig skrevet av okb
                                        Endelig. Den kan kjøpes online:
                                        http://www.buy-vuvuzela.com/
                                        Håper KFL-styret kjøper inn 2000 stk slik at alle kan få hver sin vuvuzela til søplakampen 4 juli!!

                                        Kommentar

                                        • holmiz
                                          The kjøkken-kanariz
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Apr 2006
                                          • 6064

                                          Denne her "bzzzzzzZZZZZZZZZZZZZzzzzzzZZZZZZzzzz"-greia har ihvertfall ingenting med supporterkultur å gjøre, dette er bare latterlig. Det egentlige ordet for fjaset de driver med der nede er sabotasje. Halve gleden ved å se en fotballkamp er jo nettopp stemninga på tribunen, som nå bare er et gedigent zuuuuz. Snakker om å gå knallhardt inn for å ødelegge et produkt verdt ganske mange milliarder av kroner!

                                          Jeg håper virkelig at UEFA tar ansvar og forbyr tøysete supportere å ta med tøysete analhorn som låter "bzzzzZZZZzzzzZZZ".
                                          Hilsen Anders

                                          Och det känns som när vi kom hit, till möjlighetens land
                                          Du kan följa mina spår hem, Columbus var mitt namn

                                          Kommentar

                                          Working...