Supporterkultur/ukultur generelt
Collapse
X
-
-
Denne her "bzzzzzzZZZZZZZZZZZZZzzzzzzZZZZZZzzzz"-greia har ihvertfall ingenting med supporterkultur å gjøre, dette er bare latterlig. Det egentlige ordet for fjaset de driver med der nede er sabotasje. Halve gleden ved å se en fotballkamp er jo nettopp stemninga på tribunen, som nå bare er et gedigent zuuuuz. Snakker om å gå knallhardt inn for å ødelegge et produkt verdt ganske mange milliarder av kroner!
Jeg håper virkelig at UEFA tar ansvar og forbyr tøysete supportere å ta med tøysete analhorn som låter "bzzzzZZZZzzzzZZZ".
Jeg håper bare en eller annen kaster røret sitt ut på banen i sinne, da blir røret banna tvert. Men man kan jo håpe at det blir bannet kun med bakgrunn i den håpløse lyden....Kommentar
-
Kommentar
-
Hilsen Anders
Och det känns som när vi kom hit, till möjlighetens land
Du kan följa mina spår hem, Columbus var mitt namnKommentar
-
Hva faen er det for en holdning a? For at barn skal spille fotball trengs det en dommer på banen, og hvis ikke mye har forandret seg siden jeg dømte 7'er fotball, så kryr det ikke av dommere akkurat. Her stiller gutten opp for kretsen sin, og i tillegg prøver å tjene litt småpenger så han kan ta med seg dama si på kino, så mener du at det er helt greit at det er en idiot som får ødelegge det?
Skal sies at jeg har dømt j15 en del ganger selv som 17 åring og det skal sies at dommerne rundt omkring får sinnsykt mye drit slengt fra både foreldre og lagledere.***Større baller enn vett***Kommentar
-
-
Innkjøp
Jeg driver mye med import fra Kina og kan skaffe disse til fabrikkpris. 5 kr + frakt blir prisen per stk.
Jeg stemmer for å ødelegge Vålerenga kirke med disse neste år! Jeg melder meg frivillig til å importere disse! hahaVI ER KANARIFANSEN OG HOLDER ALDRI KJEFT<3Kommentar
-
Kommentar
-
Hehe, jeg er lett med. Å jeg er sikker på at vi finner 1000 andre som legger inn en tier for disse for å ha på Ullevål. Martins før noen matcher, så har du lett fått inn de penga! Hvem i tifo gruppa har ansvaret for slike sprell? hahaVI ER KANARIFANSEN OG HOLDER ALDRI KJEFT<3Kommentar
-
Ville ikke vært så skråsikker på at Stormen ikke tar annsvar for å skaffe oss elefantfødsler i hopetall skotten. Dette satans verk av et instrument er tross alt laget av plastikk. De liker slikt der oppe."Alltid blodsprengt"!
Fong/Macho
Even NordlienKommentar
-
Hater virkelig vuvuzzzzzzzzzzzzzzzeladritten over alt på jord, men å ta med en del av de mot enga på ullevaal for så å totalt ødelegge kjerkelåta dems er en av de beste ideene jeg har hørt lenge. Det er fullstendig respektløst og hadde vært uaktuelt mot noe annet lag, men akkurat enga hater jeg såpass at jeg syns det er greit. Har uansett ikke respekt for hverken laget eller supporterne***Større baller enn vett***Kommentar
-
Kjære medsupportere.
Å gå fra kamp når du står på feltet er ukultur. Det holder ikke at det er vondt, det er det for alle.
I går ble jeg jævlig skuffa over resultatet, men ennå mer skuffa over at folk gikk. Det er jo da vi skulle sunget ut klanen og vist at kjærligheten til fugla stikker dypere enn et vondt tap.
Nå har vi vært i helvete i to sesonger og overlevd. Nå er vi nesten der oppe! Da må vi jo støtte som faen på tribunen!
Vi er Lillestrømsupportere, vi går ikke fra kamp.
MortenKommentar
-
Fullstendig enig.
Og legger til; det å forlate stadion når det går i mot er ukultur også for "supportere" som sitter. I går ble vandringen merkbar etter 0-2 og 0-3. En uting som må oppleves veldig demoraliserende for gutta på banen.Kommentar
-
Klanen blussa ved flere anledninger i går er det lov?? eller kan vi forvente at nff trekker dem i poeng som dem har truet med og gjøre.Jeg tipper at så lenge det er snakk om vif så får dem en liten bot på 10000 kr og et lite klapp på skuldra og beskjed om og ikke gjøre det igjen.Kommentar
-
Klanen blussa ved flere anledninger i går er det lov?? eller kan vi forvente at nff trekker dem i poeng som dem har truet med og gjøre.Jeg tipper at så lenge det er snakk om vif så får dem en liten bot på 10000 kr og et lite klapp på skuldra og beskjed om og ikke gjøre det igjen.
Poengtrekk til søpla kan vi bare glemme.Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
Kommentar