Supporterkultur/ukultur generelt
Collapse
X
-
-
i midten av Norge flagget og oppover? Er hvertfall der mosaikken er dårligst.
Poenget mitt var at det er så og si umulig med bra mosaikk på kfl feltet. (mosaikk er bildekunst der flere farga småbiter danner et mønster). Striper ala Brøndby på det ene bildet er greit, det kan man få til med varierende resultat.
Skal man ha skikkelig mosaikktifo anbefaler jeg å ta det på SS tribunen. Mosaikk og takstolper tar seg heller ikke veldig bra ut
Kommentar
-
Kommentar
-
i midten av Norge flagget og oppover? Er hvertfall der mosaikken er dårligst.
Poenget mitt var at det er så og si umulig med bra mosaikk på kfl feltet. (mosaikk er bildekunst der flere farga småbiter danner et mønster). Striper ala Brøndby på det ene bildet er greit, det kan man få til med varierende resultat.
Skal man ha skikkelig mosaikktifo anbefaler jeg å ta det på SS tribunen. Mosaikk og takstolper tar seg heller ikke veldig bra ut
Dem er ikke lært opp på tifo
Holder ikke arkene lenge nok oppe
Tifo skal være hvor syngende delen erKommentar
-
Men er jo liten tvil om at det er best med mosaikktifo på tribuner med seter. Alle bildene fra frankrike som UltraFo la ut har seter. Dette gjør at man kan få tekst/motiver veldig detaljert (så lenge folka gjør det riktig) .
På KFL feltet der vi noen steder står i klynge og andre steder 1-3 meter unna hverandre vil gjøre at en mosaikktifo vil se veldig slurvete ut.
Regner med at vi er enige der?
Kommentar
-
-Sjanten
EngaTifoIKAROSKommentar
-
Ukultur:
Prica slakter fansens feiring
- Ta av mer? Vi var flere hundre som stod igjen på tribunen og sang sammenhengende i 45 minutter. Det tror jeg nesten ikke har skjedd i Norge før, sier Kjernen-talsmann Andreas J. Johansen når VG Nett konfronterer ham med Pricas kritikk mot fansen.Petter Ø - Kreativ Kanaris
http://www.youtube.com/kreativkanaris Subscribe,rate and appreciate
Støtt Fugla-Tifo med 30 kroner - Send KANARI TIFO til 2401Kommentar
-
Storming av banen når vi putter 1-1 mot enga?
PASSION!Kommentar
-
Petter Ø - Kreativ Kanaris
-
Vi vinner seriegull borte mot enga etter scoring 5 min på overtid av Søgård i 2012. Ullevaal må rives etterpå. Alle spillerne får rivd av alle klær og feirer nakne sammen med fuglafansen.Kommentar
-
Var ikke få politi som kom inn foran vg svingen gitt.
Det var latterlig!Kommentar
-
Petter Ø - Kreativ Kanaris
-
Hulby hadde vi også kledd naken.
Unødvendig med politi der ja, ingen som var ute etter noe bråk. Det var bare rein glede, ikke noe faenskap.
Er ikke så mye som topper scoring borte mot møkkalaget fra helvete!Kommentar
-
De var vel redde for hva som skulle skje hvis det kom et mål til... Hvor langt utpå banen de kom til å ende opp...Kim
Styremedlem KFLKommentar
-
Tror nok noen hadde løpt hele veien hjem til lillestrøm viss det var vi som hadde putta det andre på overtidCustodesI med og motgangKommentar
Kommentar