Hvor mye ødela klanen for på Åråsen i juli? Det gikk garantert med noen seter da. Sender LSK regningen til vif/klanen hvis de ødelegger noe når de har hvert på besøk på Åråsen? Er ikke noe vits i å smadre stadionsetene uansett.
Supporterkultur/ukultur generelt
Collapse
X
-
Ja, LSK sender regning (etter hva jeg har hørt) så det går hvert å fakturaer begge veier. Tror allikevel at fakturaen denne gangen kommer til å skille seg ut..Kommentar
-
Jeg betaler gjerne for 1 sete... Jeg står alltid med foten oppå ryggen foran. Ble veldig hektisk en stund og jeg tråkket ned på seteryggen. Den bøyde seg først ned til betongen for så å løsne fra festet på ene siden. Dvs. plasten knakk akkurat der skruene sitter fast.
Hvordan folk har klart å ødelegge "sittedelen" av setet forstår jeg derimot ikke. Dette sitter tross alt fast med store skruer i en solid stålramme.
Tar selvkritikk for min del av ødeleggelsene, selvom jeg anser det for en smule mindre alvorlig enn å rasere billettsystemer og andre ting på vei UT fra stadion. Da var kampen over og det eneste jeg klarte å mobilisere var noen uskyldige "drepe ett engabarn" mot miniklanen***Større baller enn vett***Kommentar
-
-
Hørte av en mor, som har en unge som er i mini-klanen, at en hadde mer eller mindre prøvd å klatre opp dit for å "ta dem", snakk om lavmål!Kim
Styremedlem KFLKommentar
-
Tommel opp, men når de først er der så trenger mann ikke å bli provosert av en gjeng unger.Daukjøtt Felt CKommentar
-
Samme som at jeg syns det er idiotisk at de har åpent felt over oss. I mange land så er det vanlig å stenge feltet over bortesupporterne.
Den samme personen sier til dette at "det alltid vil bli kastet ting"... Veldig bra forsvar!Kim
Styremedlem KFLKommentar
-
Selvfølgelig. Finnes ingen unskyldning for sånt. Var dritskuffa og lei av folk i blå drakt som pekte på meg og flirte. Dermed falt det helt naturlig å slenge den opp dit. Kunne aldri falt meg inn å gjøre noe sånt utenom kamp. Det samme gjelder når vi, mot lyn, for et par år siden sang "visa pattorna" til de 14-15 år gamle balljentene som entret banen for å løfte tippeligabanneret... Det var til og med en av "sangene" som runget høyest utover ullevaal den kvelden. Unisont fra så og si hele kfl.***Større baller enn vett***Kommentar
-
Jeg sa til denne moren at jeg ikke forsvarte handlinga til dem som avreagerte mot unga, men at det er en latterlig plassering. Kan ikke sette hjemmelagets fans (det er jo det de er selv om de er små unger) rett ved siden av bortelagets. Fikk beskjed om at "det ikke hadde vært problem tidligere, og at det ikke burde være nødvendig". Syns det alltid har vært noe jeg da, men... Uansett så var det klart at det ble et problem nå, så da får de kanskje ta lærdom av det til neste år da?
Samme som at jeg syns det er idiotisk at de har åpent felt over oss. I mange land så er det vanlig å stenge feltet over bortesupporterne.
Den samme personen sier til dette at "det alltid vil bli kastet ting"... Veldig bra forsvar!
Leste på søpleforumet 2-3 dager før matchen at vg øvre kom til å bli åpnet. Virker som en bevisst handling i og med at det ikke akkurat var trangt på noen av langsidene...***Større baller enn vett***Kommentar
-
På Øvre VG var de nederste radene sperret av. Drittet som ble kasta kom fra VIPen som var i mellom. Helt idiotisk og ha VIPen der mener nå jeg. Og Unga ved siden av oss. Lurer på hva dem har tenkt når de valgte å plassere folk slik...Kommentar
-
Det sier vel like mye om "VIP" gjestene til Vålerengen...Enøyd i de blindes dal.Kommentar
-
MEN, å stå igjen etter kampen for å stå å rope mot mini søpla, ødelegge stoler, ødelegge bilettutstyr er veldig lite voksent! Det er som sagt et utrolig lavmål og kjempe idiotisk.
Men det handler mest om hvor voksen vær og enkel er i hodet. Klare å gå en annen vei eller vekk. Prøve å ikke la seg provosere.
Ble sett ganske tydelig på søpla kampen at det var ganske mange som rett og slett ikke var modene nok til å dra på kamp.
Skal man dra på kamp for å ødelegge stoler og annet utstyr kan man bare bli hjemme.Kommentar
-
Men alle dere som veit dere har ødellagt stoler og annet inventar kan jo bare melde seg til betaling av herverket. Hadde jeg ødellagt en stol så skulle jeg jaggu meg være voksen nok til å rekke opp hånda og ta på meg utgiftene for ny stol. Og hvis det er noen som kan peke helle fortelle LSK hvem som prøvde å voldta billettmaskinene, så synes jeg dere skulle det. Urettferdig att LSK skal bli økonomisk skadelidende for dette.
Når det gjelder barnehjemsbarna i svingen, så synes jeg att vålerengen snart må lære, det er ikke nødvendig erte fly forbanna LSK-supportere etter kamp. La oss fly skadeskutt hjem uten å fortsett skytingen.Kommentar
-
Skal folk virkelig melde seg for en knekt plastbit? Om noen år da nff har fått viljen sin så slipper man engasjemang på tribunene og de tilreisende kommer til å sitte i VG svingen med en popkorn til 100 kr med et nffpledd. Om det blir en flott skåring kan det hende publikum setter fra seg kaffen,gir en unison golfapplaus som kanskje blir etterfulgt av en koselig latterkrampe da de ser seg selv på storskjermen. Om vif tar alle poengene etter en velspillt kamp kan det hende de tilreisende blir igjen på stadion for å hylle den flotte klubben. Kanskje vi i fremtiden kunne få til bølgen sammen med klanen? Takk gud for at ingen ødela ankelen spør du meg..Kommentar
Kommentar