Supporterkultur/ukultur generelt

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Totti21
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Mar 2004
    • 3501

Opprinnelig skrevet av BennyLem
    Lite tyder på at klubben genererer inntekter til å kunne kjøpe tilbake 25% av Åråsen.

Jeg venter fortsatt spent på argumentasjon om hvorfor det er bedre å selge 25% av selve Åråsen, enn å leie ut navnet.
    Betaler ikke klubben tilbake på Åråsen i disse dager? Jeg mente jeg leste at de hadde en ordning der LSK skulle eie 100% igjen iløpet av 5 år fra salgsdatoen?

edit: Heller Adeccoliga på de gamle lecablokkene bak målet, enn Tommy Sharif's Arena for min del.

Kommentar

• Lars
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Feb 2004
      • 6156

Jeg har ombestemt meg. Inntekter er alt som betyr noe. Selg Åråsen-navnet så fort som mulig! Vi bør også selge klubbnavnet. Hva med Åkrene Mekaniske Fotballag? Draktfargene bør også kunne generere noen kroner. Nordea er sikkert interessert i å betale for at vi spiller i blått og hvitt. Vi må heller ikke glemme statuen av Tommy Lund - den kan jo smeltes om til en statue av Tommy Sharif.

Bare å sette kreativiteten i sving, folkens. Her skal det tjenes penger!

Kommentar

• Stray Cat
        Moderator
        • Aug 2008
        • 5918

Kom gjerne med forslag til alternative inntektskilder.
        Vi får starte i det små, Benny. Du kan jo ta et kickoff med å spytte like mye i denne kassa, som du spanderte på Lyn.
        For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!

Kommentar

• Leif A
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Dec 2003
          • 3962

Kom gjerne med forslag til alternative inntektskilder.
          Lease ut BennyLem til forskjellige tabloide debattprogrammer på kommersielle fjernsynskanaler. Hans Bauge har passert 60 med god margin, og er vel oppbrukt uansett
          Knurr...

Kommentar

• Tony
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Nov 2003
            • 4737

Det måtte komme: 20 gratisbusser fra Plankehaugen

– Nå skal vi vise at FFK hører hjemme i Tippeligaen både på tribunen og banen, sier Jaran Berg i Plankehaugen.

Førstkommende søndag klokken 15.00 spilles den første kvalifiseringskampen mot Hønefoss på bortebane.
            FFK-supporterne hadde krav på 213 plasser, men har fått 560.
            – De 560 plassene skal vi klare å fylle. For å være sikre har vi bestilt 20 busser. Bussturen blir gratis, men kampbilletten må kjøpes, sier Jaran Berg.
            I tillegg til supporterbillettene har FFK fått mellom 200 og 300 plasser.

Plankehaugen har cirka 40.000 kroner igjen av pengegaven fra Petter Stordalen. Derfor blir det billig å støtte FFK i den første finalekampen.

– Jeg tror det kan komme rundt 1.000 fra Fredrikstad. Mange reiser selv og mange kommer sikkert til å reise fra Oslo.

Berg mener det skjedde noe etter kampen mot Løv Ham.

– Mange jeg har snakket med har fått gløden tilbake etter den kampen. Klubben trenger støtte mer enn noen gang, og jeg er sikker på at vi skal mobilisere stort. Det er en kort tur – vi skal både synes og høres på Hønefoss, sier Berg.

Returkampen spilles torsdag 25. november på Fredrikstad Stadion klokken 20.

Kommentar

• Raskolnikov
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Sep 2005
              • 1453

Hordene vil betale for Sæternes
              Vålerenga-spilleren er beæret over at tilhengerne vil bruke penger på ham.

Lite interessant sak, men må si jeg undres litt over hvordan Hordene kan ha nesten en million kroner på bok.
              Heavy Metall iz a poze, hardt rock iz a laifschteil

Kommentar

• Scorpio
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Feb 2006
                • 411

Opprinnelig skrevet av Raskolnikov
                Hordene vil betale for Sæternes
                Vålerenga-spilleren er beæret over at tilhengerne vil bruke penger på ham.

Lite interessant sak, men må si jeg undres litt over hvordan Hordene kan ha nesten en million kroner på bok.
                Vikinghordene har nesten én millioner kroner på bok etter å tjent penger på supporterturer samt salg av brus og sjokolade, og ønsker å bruke rundt halvparten på å hjelpe Viking, skriver Stavanger Aftenblad.

Kommentar

• FUGlinho
                  KFL styremedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Nov 2003
                  • 2454

Opprinnelig skrevet av Scorpio
                  Vikinghordene har nesten én millioner kroner på bok etter å tjent penger på supporterturer samt salg av brus og sjokolade, og ønsker å bruke rundt halvparten på å hjelpe Viking, skriver Stavanger Aftenblad.
                  Merkelig at de ikke vil bruke pengene på å forbedre seg selv? Tror ikke Sæternes vil hjelpe viking noe nevneverdig...
                  Kim
                  Styremedlem KFL

Kommentar

• Tony
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Nov 2003
                    • 4737

Opprinnelig skrevet av Scorpio
                    Her er det virkelig noen som tjener grovt på de som reiser på turer. SKjønner ikke hvorfor Hordene ikke fokuserer på å legge ressursene inn i tribunelivet istedetfor spillerkjøp.

Kommentar

• egil
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Oct 2005
                      • 1119

Opprinnelig skrevet av Tony
                      Her er det virkelig noen som tjener grovt på de som reiser på turer. SKjønner ikke hvorfor Hordene ikke fokuserer på å legge ressursene inn i tribunelivet istedetfor spillerkjøp.

Har jo råd til minst 50 blussepisoder med så mye penger på bok!
                      KFL - medlem nr 23

Kommentar

• Tony
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Nov 2003
                        • 4737

Opprinnelig skrevet av egil
                        Har jo råd til minst 50 blussepisoder med så mye penger på bok!
                        Ja, vi kunne gjort det . Hordene bør vel først lage noen bannere og flagg først vel

Kommentar

• egil
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Oct 2005
                          • 1119

Noen som vil savne Hønefoss i tippeligaen? Ingen billetter solgt der til returmøtet mot FFK.

KFL - medlem nr 23

Kommentar

• Skinke
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Sep 2007
                            • 3914

For en gjeng med klovner fredrikstad og plankehaugen er:
                            Stabburet sponset med pølser til kampen og hva stiller plankehaugen opp med da?, jo en 2-stangs som takk for pølsene.

Last edited by Skinke; 26.11.2010, 10:11.
                            Daukjøtt Felt C

Kommentar

• Emil B
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Feb 2006
                              • 5921

Opprinnelig skrevet av Skinke
                              Stabburet sponset med pølser til kampen og hva stiller plankehaugen opp med da, jo en 2-stangs som takk for pølsene.

Hehe, rett og slett herlig!

Kommentar

• rulfi
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Mar 2007
                                • 982

Gleder meg vilt til KFL kjører tog opp Aleksen med Saf-Saf banner!

Kommentar

• superbøffel
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Aug 2005
                                  • 5611

Opprinnelig skrevet av rulfi
                                  Gleder meg vilt til KFL kjører tog opp Aleksen med Saf-Saf banner!
                                  Nei nei, vi kjører Sharif banner med neon-lys!
                                  Enøyd i de blindes dal.

Kommentar

• Fjeller'n
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Nov 2003
                                    • 905

Stabburet sponset med pølser til kampen og hva stiller plankehaugen opp med da?, jo en 2-stangs som takk for pølsene.

Jeg kjenner at det er noe inni meg som dør litt når jeg ser slikt.........
                                    "Optimisme er ikke annet enn mangel på informasjon" - Heiner Müller

Kommentar

• veiron
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Nov 2003
                                      • 6267

Opprinnelig skrevet av Fjeller'n
                                      Jeg kjenner at det er noe inni meg som dør litt når jeg ser slikt.........
                                      Jeg kjenner derimot en glede av å se at de idiotene fra Fredrikstad aldri lærer.

Kommentar

• *46*

Dem er nussilige da.....

Kommentar

• escobar
                                          FFK-Supporter
                                          Bøffelpromp
                                          • Sep 2007
                                          • 13

Nå er det ingen vits i å overdrive for å underbygge tantestempelet på PH, men det der er da vitterlig Stabburet-ansatte selv som arrangerte fakkeltog fra fabrikken på Råbekken til Stadion...

Kommentar

Working...