Supporterkultur/ukultur generelt
Collapse
X
-
Jeg har ombestemt meg. Inntekter er alt som betyr noe. Selg Åråsen-navnet så fort som mulig! Vi bør også selge klubbnavnet. Hva med Åkrene Mekaniske Fotballag? Draktfargene bør også kunne generere noen kroner. Nordea er sikkert interessert i å betale for at vi spiller i blått og hvitt. Vi må heller ikke glemme statuen av Tommy Lund - den kan jo smeltes om til en statue av Tommy Sharif.
Bare å sette kreativiteten i sving, folkens. Her skal det tjenes penger!Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Det måtte komme: 20 gratisbusser fra Plankehaugen
– Nå skal vi vise at FFK hører hjemme i Tippeligaen både på tribunen og banen, sier Jaran Berg i Plankehaugen.
Førstkommende søndag klokken 15.00 spilles den første kvalifiseringskampen mot Hønefoss på bortebane.
FFK-supporterne hadde krav på 213 plasser, men har fått 560.
– De 560 plassene skal vi klare å fylle. For å være sikre har vi bestilt 20 busser. Bussturen blir gratis, men kampbilletten må kjøpes, sier Jaran Berg.
I tillegg til supporterbillettene har FFK fått mellom 200 og 300 plasser.
Plankehaugen har cirka 40.000 kroner igjen av pengegaven fra Petter Stordalen. Derfor blir det billig å støtte FFK i den første finalekampen.
– Jeg tror det kan komme rundt 1.000 fra Fredrikstad. Mange reiser selv og mange kommer sikkert til å reise fra Oslo.
Berg mener det skjedde noe etter kampen mot Løv Ham.
– Mange jeg har snakket med har fått gløden tilbake etter den kampen. Klubben trenger støtte mer enn noen gang, og jeg er sikker på at vi skal mobilisere stort. Det er en kort tur – vi skal både synes og høres på Hønefoss, sier Berg.
Returkampen spilles torsdag 25. november på Fredrikstad Stadion klokken 20.Kommentar
-
Kommentar
-
Vikinghordene har nesten én millioner kroner på bok etter å tjent penger på supporterturer samt salg av brus og sjokolade, og ønsker å bruke rundt halvparten på å hjelpe Viking, skriver Stavanger Aftenblad.Kim
Styremedlem KFLKommentar
-
Vikinghordene har nesten én millioner kroner på bok etter å tjent penger på supporterturer samt salg av brus og sjokolade, og ønsker å bruke rundt halvparten på å hjelpe Viking, skriver Stavanger Aftenblad.Kommentar
-
Kommentar
-
Noen som vil savne Hønefoss i tippeligaen? Ingen billetter solgt der til returmøtet mot FFK.
KFL - medlem nr 23Kommentar
-
-
Kommentar
-
Kommentar
-
"Optimisme er ikke annet enn mangel på informasjon" - Heiner MüllerKommentar
-
Nå er det ingen vits i å overdrive for å underbygge tantestempelet på PH, men det der er da vitterlig Stabburet-ansatte selv som arrangerte fakkeltog fra fabrikken på Råbekken til Stadion...Kommentar
Kommentar