Supporterkultur/ukultur generelt
Collapse
X
-
Veit ikke om det var meg du observerte i og med at det haglet lightere når ojo gikk skadet av banen foran oss.***Større baller enn vett***Kommentar
-
Fra min posisjon så jeg flere baklengs enn flygende lightere. En gjenstand (lighter?) landet innenfor 16m, senere kom det en lighter som Steinar P kastet tilbake ut av banen.Kommentar
-
Enøyd i de blindes dal.Kommentar
-
Kommentar
-
***Større baller enn vett***Kommentar
-
Her er du bare dust ,hva du gjør når du står på kanarifeltet straffer alle ...Om det kommer bot til Lsk så håper jeg du er mann nok til å ta den...Neste gang håper jeg du går på hue og ræva ut .Kommentar
-
Hvis klubben får bøter for dette, er det bare din sak da og?Kim
Styremedlem KFLKommentar
-
Det er nok desverre ikke det. Når du står på feltet så er din oppførsel alle sin sak. Når du gjør noe så mongo som å kaste lighter utpå banen så må du regne med at mange bryr seg og at mange helst ser at du aldri viser deg på Åråsen igjen. Dette er vel ikke første gang du har pælma noe ut på banen heller etter hva jeg har forstått.Det er bedre å væra døv enn vålenga.Kommentar
-
Jeg er ikke uenig i at det var en ekstremt dårlig vurdering av meg, men jeg har hvertfall baller nok til å si ifra til folka at jeg har gjort noe dumt. Det sitter 3 andre, som også kastet, men som ikke innrømmer det, her inne. Til syvende og sist gikk det jo bra og jeg kommer nok ikke til å kaste noe på eller mot spillere eller dommere igjen. Er vanligvis altfor opptatt med å synge eller skrike.
Ro ned aggresjonsnivået deres litt nå ;-)***Større baller enn vett***Kommentar
-
Jeg er ikke uenig i at det var en ekstremt dårlig vurdering av meg, men jeg har hvertfall baller nok til å si ifra til folka at jeg har gjort noe dumt. Det sitter 3 andre, som også kastet, men som ikke innrømmer det, her inne. Til syvende og sist gikk det jo bra og jeg kommer nok ikke til å kaste noe på eller mot spillere eller dommere igjen. Er vanligvis altfor opptatt med å synge eller skrike.
Ro ned aggresjonsnivået deres litt nå ;-)Det er bedre å væra døv enn vålenga.Kommentar
-
Det er nok desverre ikke det. Når du står på feltet så er din oppførsel alle sin sak. Når du gjør noe så mongo som å kaste lighter utpå banen så må du regne med at mange bryr seg og at mange helst ser at du aldri viser deg på Åråsen igjen. Dette er vel ikke første gang du har pælma noe ut på banen heller etter hva jeg har forstått.***Større baller enn vett***Kommentar
-
Ro ned aggresjonsnivået deres litt nå ;-)Kim
Styremedlem KFLKommentar
-
Ehm, litt verre å kaste ting mot folk, enn å pipe på egne spillere og supportere da.. Selv om det er en veldig uting det og.Kim
Styremedlem KFLKommentar
Kommentar