Supporterkultur/ukultur generelt
Collapse
X
-
United-fan knivstukket i Roma
Hold deg oppdatert med Midt-Norges og Trondheims største regionavis. Vi gir deg alltid de siste nyhetene innen innenriks, utenriks, sport og kultur.
Selvfølgelig kom det til å skje, og jeg er stygt redd for at det kommer til å skje flere ganger i løpet av kvelden. Ryktene går om at Red Army bruker stedene engelskmenn frarådes å besøke som veikart. Lurt!
Edit: Og der var nummer to et faktum melder Gazzetta dello Sport- Curva Sud Lillestrøm -
Kommentar
-
[ironi]God stemning i Sverige:[/ironi]
Kraftig publikums bråk i Stockholm-derby
Politiet måtte tømme tribunen.
http://www.dagbladet.no/2009/05/28/s...y/aik/6455186/Mvh
Gammer´n (Per T)Kommentar
-
Hvilke av de 3 bildene er interessant? Det øverste bildet er fra et tidligere oppgjør. Men jeg skal iløpet av kvelden legge ut flere interessante bilder fra kampen.
Forøvrig kan det meldes om en hel tribune full av bluss og røyk.
SmåpentKommentar
-
Vel, kulturen i Sverige er bare blitt en stor katastrofe egentlig. Synd. Nå kommer sikkert forbundet med strengere regler så blir det verre for vanlige syngende fans å stå å gjøre sine vanlige greier.Daukjøtt Felt CKommentar
-
Last edited by gamle-perta; 29.05.2009, 12:17.Mvh
Gammer´n (Per T)Kommentar
-
http://www.vgtv.no/?id=22943
Grøss og gru!! Stakkars Baron.
Jeg skrur av lyden neste år om det ikke blir forbud.
Kommer til å bli tidenes skandale-VM. Like greit å sitte hjemme med Keru, Bøllo, NFF og de andre sullikene.Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadalKommentar
-
Denne passer jo inn her: http://blogg.aftonbladet.se/bankoniv...oy-the-silenceEn gang Judas, alltid Judas. 0,1 % av fansen hadde nok en gang rett.
Endelig er mørketida over.Kommentar
-
Beckham tilbake til LA Galaxys
Extravaganza!
For det holder å ta en kikk på Galaxys hjemmeside så blir man bombardert av typisk amerikanske tilstelninger som skal gjøre soccer litt mer holdbart for mannen i gata.
”$ 1 BEER AND $ 1 HOT DOGS NIGHT” mot Houston Dynamo søndag 28. juni er første tilbud. Og de første som møter opp får Galaxy-flagg til å ha i bilvinduet.
Så følger man opp med ”4TH OF JULY FIREWORKS EXTRAVAGANZA!” når New England Revolution kommer på besøkt på selveste nasjonaldagen.
Og som om ikke det var nok, byr man på FAMILY PACKS der fire billetter, fire hot dogs, fire sodas og to billetter til Wild Rivers-parken er inkludert.
Alt dette leder opp til den store dagen da den hjemvendte sønn David Beckham skal lede Galaxy ut i kamp mot New York Redbulls 16. juli.Kommentar
-
Er det noe amerikanere virkelig kan så er det god mat og drikke til en fornuftig penge.
Jeg antar artikkelen er ment å hinte om "ukultur". Pføy. Øl og pølser til 1$ er kultur.
Det som derimot er ukultur er det som møter deg på norske kamper. Varm dispensercola til 30 spenn, og dvaske vafler til 25 spenn, det er ukultur det.Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadalKommentar
-
Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadalKommentar
Kommentar