Supporterkultur/ukultur generelt

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Seb.R
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Apr 2006
    • 4159

Opprinnelig skrevet av _Jonern
    Ro deg ned a! Hvor har jeg sagt noe om selve situasjonen? Jeg snakker til ei som bruker ord som "lusne" til egne supportereffekter. Lær deg å lese!
    My bad, leste bare innlegget ovenfor og la ikke merke til at du kun siterte et lite utdrag.
    www.sebastianramsland.com
    www.twitter.com/sebramsland

Kommentar

• Iselin88
      Seniormedlem
      Forumsadist
      • May 2009
      • 125

Jeg sier igjen jonern, jeg sitter som sagt og syr disse flaggene selv, så hvis du velger å henge deg så opp i det, så deg om det!! Herre.. Supporter effekter betyr da selvsagt en hel del for meg også, men poenget er at det ikke er verdt å lage bråk for noen flagg! Det holder hvertfall jeg meg for god for, og det burde alle andre som mener de forstår supporter kultur også gjøre!

Kommentar

• _Jonern
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Jan 2004
        • 4397

Fantastisk! Da er vi enige!
        ..................

Kommentar

• Folke
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Jun 2008
          • 5955

Bare si ifra om det er noen som trenger å låne en babycall..
          Denne "bitchinga" frem og tilbake fører jo ingen ting med seg, dem som var på bortefeltet må stå til ansvar for det ovenfor LSK og vi andre som ikke var tilstede kan la "kniven" ligge frem til det evt kommer noe konkret ut av dette!

Kommentar

• mr.Jordbakke
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Jun 2005
            • 3845

Opprinnelig skrevet av thefreedictionary
            folkeskikksubst. m entall folkeskikk ['fɔlkəʃɪk] (uskrevne) regler for hvordan en ter seg i omgang med andre, sømmelig oppførsel
            Folkeskikk bør ligge i grunn for både god tribune- og debattkultur.
            NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.

Mvh
            Mr.Jordbakke

Kommentar

• *46*

Opprinnelig skrevet av Tony
              Og når kilden din kommer fra VGD så burde tilogmed du skjønne at det er noe som skurrer.
              Glimrende eksempel på hersketeknikk og personangrep!

Kommentar

• ImRickJames
                Juniormedlem
                Ferskenpels
                • Aug 2011
                • 1

Faen så pinlig å lese her inne. I andre land ville gutta som var over på bortefeltet for å hente flagg tilbake sett på som "helter" som ofra seg for resten av miljøet i Lillestrøm og fått en klapp på skuldra og takk, mens her er man ute etter og ta/støte bort personene med engang. Få opp øya!

Det å ta andres flaggting er et hån mot supporterklubben og det er godt å se at det fortsatt er noen som tar ansvar og beviser at det ikke bare er å ta seg til rette i Lillestrøm og på Åråsen. Her er det Lillestrøms supportere som bestemmer.

Hver gang det skjer en liten ting rundt miljøet her er folk ute på forumet her og blåser opp til krisestemning. Til og med media har latt være å nevne denne episoden, det sier litt. Det er dere her som lager en sak ut av dette.

Personlig syns jeg det er forbanna fett at ting skjer i Lillestrøm og at man står opp for værandre.

Lillestrøm - Fryktet på banen, tribunen og i gatene.

Kommentar

• Kjell.T.Ring
                  Poll St. Ring
                  --==FORUMRUNKER==--
                  • Dec 2005
                  • 11796

Opprinnelig skrevet av ImRickJames
                  Faen så pinlig å lese her inne. I andre land ville gutta som var over på bortefeltet for å hente flagg tilbake sett på som "helter" som ofra seg for resten av miljøet i Lillestrøm og fått en klapp på skuldra og takk, mens her er man ute etter og ta/støte bort personene med engang. Få opp øya!

Det å ta andres flaggting er et hån mot supporterklubben og det er godt å se at det fortsatt er noen som tar ansvar og beviser at det ikke bare er å ta seg til rette i Lillestrøm og på Åråsen. Her er det Lillestrøms supportere som bestemmer.

Hver gang det skjer en liten ting rundt miljøet her er folk ute på forumet her og blåser opp til krisestemning. Til og med media har latt være å nevne denne episoden, det sier litt. Det er dere her som lager en sak ut av dette.

Personlig syns jeg det er forbanna fett at ting skjer i Lillestrøm og at man står opp for værandre.

Beklager skepsisen, men dette lukter dobbeltnicking laaaang vei.
                  Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

Kommentar

• Seb.R
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Apr 2006
                    • 4159

Hver gang det skjer en liten ting rundt miljøet her er folk ute på forumet her og blåser opp til krisestemning. Til og med media har latt være å nevne denne episoden, det sier litt. Det er dere her som lager en sak ut av dette..
                    Okey, så det å stikke en tur bort til bortetribunen for å gi ut et par slag - det ser du på som en liten ting?

God natt.

Kommentar

• FUGlinho
                      KFL styremedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Nov 2003
                      • 2454

Veit ikke om du har merka det de siste ukene, men Norge har vel bevist at vi ikke er som andre land...
                      Kim
                      Styremedlem KFL

Kommentar

• Tony
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Nov 2003
                        • 4737

VIF anket boten som dem hadde fått på 80.000,- og fikk den redusert til 50.000,-

Kommentar

• Seb.R
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Apr 2006
                          • 4159

En ting til. Etter hva jeg har lest (merk; lest) diverse steder, så var disse tostangsene gjenglemt fra forrige kamp mot Sarpsborg (borte) og planen var at disse skulle leveres tilbake. Noe de også ble, under helt fredelige omstanser.

For meg blir det helt utrolig at noen her faktisk forsvarer det som skjedde en liten stund senere.

Kommentar

• MartinRE
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Oct 2008
                            • 738

Opprinnelig skrevet av Seb.R
                            En ting til. Etter hva jeg har lest (merk; lest) diverse steder, så var disse tostangsene gjenglemt fra forrige kamp mot Sarpsborg (borte) og planen var at disse skulle leveres tilbake. Noe de også ble, under helt fredelige omstanser.

For meg blir det helt utrolig at noen her faktisk forsvarer det som skjedde en liten stund senere.

http://knuthsolberg.smugmug.com/Sports/Fotball/LSK-Sarpsborg-08/18467282_gJhBH7#1424787464_WcDhFwb
                            Bare skulle levere det tilbake?
                            "Noen tror fotball dreier seg om liv og død. Jeg er veldig skuffet over den holdningen. Jeg kan forsikre dere om at fotball er mye viktigere enn som så" Bill Shankly.

Kommentar

• _Jonern
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Jan 2004
                              • 4397

Se der ja. Men her i gården spiller det ingen rolle hva S08 supporterne gjorde.. De kunne like gjerne pissa på Tom Lund statuen og rivd ned bortetribunen i samme slengen, ingen som hadde brydd seg. Her er det KUN våre egne som oppfører seg som tullinger uansett!
                              ..................

Kommentar

• KristofferN
                                Juniormedlem
                                Bøffelpromp
                                • Mar 2008
                                • 13

Opprinnelig skrevet av _Jonern
                                Her er det KUN våre egne som oppfører seg som tullinger uansett!
                                Er tydligvis det, bra du har innsett det selv :-) Her skal du få ett klapp på skulder'n

Kommentar

• _Jonern
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Jan 2004
                                  • 4397

Opprinnelig skrevet av KristofferN
                                  Er tydligvis det, bra du har innsett det selv :-) Her skal du få ett klapp på skulder'n
                                  "Et klapp på skulderen"? Den synes jeg var på kanten!
                                  ..................

Kommentar

• Ferry
                                    Seniormedlem
                                    Forumsadist
                                    • Sep 2007
                                    • 148

har ikke vært på LSK kamp på en god stund nå,men etter og lese dette lurer jeg på en ting.
                                    Er det trygt og gå¨på kamp der,blir litt små redd av og lese dette.
                                    AC/DC

Kommentar

• strømmen gutten
                                      Juniormedlem
                                      Ferskenpels
                                      • Apr 2005
                                      • 6

Opprinnelig skrevet av Ferry
                                      har ikke vært på LSK kamp på en god stund nå,men etter og lese dette lurer jeg på en ting.
                                      Er det trygt og gå¨på kamp der,blir litt små redd av og lese dette.
                                      Går du i det heletatt ut av døra? hvis du blir redd for det du alt du leser?
                                      Jeg har dyseleksi men også meninger. Fugla for Life

Kommentar

• Tony
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Nov 2003
                                        • 4737

Opprinnelig skrevet av Seb.R
                                        En ting til. Etter hva jeg har lest (merk; lest) diverse steder, så var disse tostangsene gjenglemt fra forrige kamp mot Sarpsborg (borte) og planen var at disse skulle leveres tilbake. Noe de også ble, under helt fredelige omstanser
                                        Hadde Særp skulle levert dem tilbake hadde dem ikke tatt dem med inn på tribunen og holdt dem opp ned. I tribunekulturverden så er å holde et banner/flagg til motstanderlaget opp ned det samme som å stå på seksjonen over dem og pisse ned på dem. Bare ville kommentere hvordan det føles for enkelte.

Kommentar

• UltraFo
                                          Seniormedlem
                                          Myklebust Light
                                          • Jun 2007
                                          • 800

Falske toner fra fansen:
                                          Hvorfor skal norske fotballsupportere bare skrike videre som om ingen ting har skjedd?
                                          UFC ~ Gulsvarte Brødre

Kommentar

Working...