Supporterkultur/ukultur generelt
Collapse
X
-
Kommentar
-
Relativt stor og små betongtrinn ala de gamle engelske.En rasentusiasts drømmetribune.Var orgasmisk på storkamper når man sto tett i tett og ikke trengte å løpe i raset.Men bare ble dratt nedover av den jublende mengden.Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
"Politiet er for voldelige"
Seriøst? Skal de bare stå å se på da?Petter Ø - Kreativ Kanaris
http://www.youtube.com/kreativkanaris Subscribe,rate and appreciate
Støtt Fugla-Tifo med 30 kroner - Send KANARI TIFO til 2401Kommentar
-
Det han mener er jo at politiets voldelige og "hissige" holding ikke akkurat hjelper til men heller oppildner de som er ute etter å lage bråk. Det er jo bevist 100 ganger at dialog og rolig fremgang er det som funker klart best. Ikke slå og storme imot med pepperspray.
Noen ganger må de jo såklart det vis det tar av. Men de mener det ofte er politiet som gjør at det tar av fordi politet opptrer hissig og nesten voldelig når de trekker batong for minste lille ting.
Litt sånn som pepperspray på Felt A på grunn av Halloween maske er en smule unødvendig. Alt var løst med dialog tidligere i kampen, og maska borte. Men de valge alikavell å gå inn og det skaper unødvendig støy. Har flere eksempler jeg kan dra opp hvor dialog og rolig fremgang har gjort at bråk i kamper har blitt unngått.UFC ~ Gulsvarte Brødre
Kommentar
-
http://mobil.tv2.no/sport/fotball/ti...n-3629123.html -"Vi er ikke medgangssupportere".Jo, det er dere.Kommentar
-
Det han mener er jo at politiets voldelige og "hissige" holding ikke akkurat hjelper til men heller oppildner de som er ute etter å lage bråk. Det er jo bevist 100 ganger at dialog og rolig fremgang er det som funker klart best. Ikke slå og storme imot med pepperspray.
Noen ganger må de jo såklart det vis det tar av. Men de mener det ofte er politiet som gjør at det tar av fordi politet opptrer hissig og nesten voldelig når de trekker batong for minste lille ting.
Litt sånn som pepperspray på Felt A på grunn av Halloween maske er en smule unødvendig. Alt var løst med dialog tidligere i kampen, og maska borte. Men de valge alikavell å gå inn og det skaper unødvendig støy. Har flere eksempler jeg kan dra opp hvor dialog og rolig fremgang har gjort at bråk i kamper har blitt unngått.Petter Ø - Kreativ Kanaris
http://www.youtube.com/kreativkanaris Subscribe,rate and appreciate
Støtt Fugla-Tifo med 30 kroner - Send KANARI TIFO til 2401Kommentar
-
Litt sånn som pepperspray på Felt A på grunn av Halloween maske er en smule unødvendig. Alt var løst med dialog tidligere i kampen, og maska borte. Men de valge alikavell å gå inn og det skaper unødvendig støy. Har flere eksempler jeg kan dra opp hvor dialog og rolig fremgang har gjort at bråk i kamper har blitt unngått.
På en annen side så skulle man egentlig ha latt dem slå hverandre i hjel, og ambulanse og hjelp på sykehuset skulle også ha vært utelukket, da dem selv har bedt og ønsket bråk og juling. Og kommer dem med en anmeldelse så skulle den bare ha blitt lagt rett i avslått. Og skulle dem bli arbeidsuføre etter å fått juling da man deltar så skulle uføretrygd vært nektet. La dem slå hverandre i hjel så lenge dem ønsker det selv.Kommentar
-
Mvh Ronnie "The Runner"
LSK for alltid
Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!Kommentar
-
Jeg har sett krigen på nært hold i England. Det får det vi har sett her hjemme (og her fra Danmark) til å se ut som guttestreker. Skal vi beholde gleden over fotballen, skal vi kunne ta med ungene på kamp i fortsettelsen, MÅ vi ikke gå i samfunnets standardfelle: Å absolutt skulle forstå drittsekkene. Skal vi fjerne avskummet fra sporten vi elsker over alt er det kun en ting som gjelder: ABSOLUTT NULLTOLERANSE.Kommentar
-
Det er vel heller at de forhindrer at reklame gjerde ikke skal rammle ned, men under kampen er gjerde og bort til tribune sikkerhetsone og der er det ikke lov og oppholde seg, vaktene er nok like klare for og hoppe og danse ved mål som dere, men de har sakt ja til og passe opp egne suportere,Kommentar
-
Jeg forsvarer ingenting, jeg bare forklarer hvorfor han danske eksperten mener at politi gjør feil. Ettersom han studerer og er ekspert i hooligansisme antar jeg at han vet LITT hva han snakker om. Han følger det danske miljøet litt bedre enn oss, vis han mener at politiets overreageringer fører til mye bråk i Danmark kan det jo hende at det stemmer? Jeg vet ikke. jeg er ikke på kamper der.
Westham - Millwall 2009
Nyd de videoer og den musik, du holder af, upload originalt indhold, og del det hele med venner, familie og verden på YouTube.
Chealsea - Genk 2010 eller 2011
Twee uur voor de aanvang Genk-Chelsea, de Limburgse politie even onderbemand en in paniek. Voor de ongeduldigaards onder jullie, het heftigste staat op het e...
Kan laste opp mange mange til fra england forstatt, det skjer ting der hver eneste helg med nesten hvert eneste lag. Det bare står ikke så mye om det i media lenger. Det virker nesten umulig å bli kvitt dette på en bra måte. Man har prøvd nulltoleranse, fengsel, man har vell igrunn prøvd det aller mest men det virker ikke som så mye fungerer. Men folk forsker jo på dette på proffessor nivå så det kommer vell en gluping med noen forslag etterhvert. Vi i Norge slipper unna med mye hvertfall, her har klubbene god dialog med fansen og det er lite bråk rundt fotballen generelt. Hvis man tenker antall episoder opp mot antall kamper iløpet av en sesong. I Danmark, Sverige, England og omtrent alle andre steder er det episoder hver runde med mange lag involvert. Så vi får håpe at det det aldri blir sånn i Norge.UFC ~ Gulsvarte Brødre
Kommentar
-
Politiets uduelighed forringer Superligaen
Vestegnens politi har besluttet at rykke derbyet mellem Brøndby og FCK frem til klokken 1330 - OG bestemt, at FCK’s fans kun må komme derud, hvis de tager med specialbusser fra Parken. Trist beslutning - og til dels politiets egen skyld, det er endt, hvor det er, mener ekstrabladet.dk’s fankommentator.
Kommentar
Kommentar