Saken er ille nok i seg selv, men hva skjer med at en ansatt i klubben er leder av supporteklubben? Se for deg Frank Grønlund som leder av KFL
Supporterkultur/ukultur generelt
Collapse
X
-
Saken er ille nok i seg selv, men hva skjer med at en ansatt i klubben er leder av supporteklubben? Se for deg Frank Grønlund som leder av KFLPetter Ø - Kreativ Kanaris
http://www.youtube.com/kreativkanaris Subscribe,rate and appreciate
Støtt Fugla-Tifo med 30 kroner - Send KANARI TIFO til 2401 -
http://fotball.aftenposten.no/elites...icle215538.ece
Saken er ille nok i seg selv, men hva skjer med at en ansatt i klubben er leder av supporteklubben? Se for deg Frank Grønlund som leder av KFLKommentar
-
http://fotball.aftenposten.no/elites...icle215538.ece
Saken er ille nok i seg selv, men hva skjer med at en ansatt i klubben er leder av supporteklubben? Se for deg Frank Grønlund som leder av KFLFor vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!Kommentar
-
*Kjempe gutta fighte gutta!!*
-RagnarRock-Kommentar
-
Kommentar
-
Korsfest korsfest!
Morsomt at enkelte i tråden, som tidligere i sin supporterkarriere stadig vekk kasta gjenstander etter motstanderspillere, skal uttale seg på den måten.. På Republic henger det folk fra alle Lillestrøms supporterkategorier. Kan like gjerne ha vært kfl-medlemmer som andre fugla-fans som har gjort dette, om det som står i media er rett da..Kommentar
-
Jeg har ikke hengt ut noen..Synes bare det er latterlig og kaste stein på en buss ...Uansett hvem det er som gjorde det. Totalt unødvendig. Og det er jeg sikker på at både kfl og ufc er enige i.. Og ja jeg har nok kasta noen mynter etter noen spillere før i tiden heldigvis har jeg begynt og tenke på hva som er konsekvensen om man er ekstra uheldig og skulle treffe noen ...Kommentar
-
Tilskuerstatistikk 2011 - en "rapport" fra 6347 på vgd.no.
Statistikk nerd er nok korrekt navn på denne brukeren. Morsom lesing for den som ønsker å vite mer om tilskuere i norsk fotball 2011. Tre ting jeg bet meg merke i ved LSK:
- Antall betalende tilskuere på Åråsen gikk ned fra 6 611 i 2010 til 6010 i 2011 (budsjettsprekk så det holder?)
- Gjenomsnitlig antall på bortekamp gikk opp fra 333 i 2010 til 334 i 2011.
- Kampen LSK - Stabæk samlet "hele" 2400 tilskuere innefor portene.
Håper det blir en bedring til neste år!Kommentar
-
Tilskuerstatistikk 2011 - en "rapport" fra 6347 på vgd.no.
Statistikk nerd er nok korrekt navn på denne brukeren. Morsom lesing for den som ønsker å vite mer om tilskuere i norsk fotball 2011. Tre ting jeg bet meg merke i ved LSK:
- Antall betalende tilskuere på Åråsen gikk ned fra 6 611 i 2010 til 6010 i 2011 (budsjettsprekk så det holder?)
- Gjenomsnitlig antall på bortekamp gikk opp fra 333 i 2010 til 334 i 2011.
- Kampen Stabæk - LSK samlet "hele" 2400 tilskuere innefor portene.
Håper det blir en bedring til neste år!Kommentar
-
Du satser på fler enn 2400 bortesupportere på Nadderud, altså? Siden det totale antallet tilskuere på kampen var 8 107, må da dette være bortesupportere. Dream on :-)For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!Kommentar
-
Nå som Lsk satser som f og det ser ut som om det kan gå mot noe stort så håper jeg Lsk ledelsen kan komme med en julepresang til de som er utestenkte og la dem få en sjanse til og få med seg 2012.Men blir det mere tull er det ingen nåde..Kommentar
-
Jeg veit ikke hvor mange det er snakk om men jeg håper alle som vill får med seg 2012. Virker jo nesten som klubben begynner på nytt igjen nå om dagen og da håper jeg at alle kan begynne med blanke ark fra jan 2012..Kommentar
Kommentar