Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Under møtet ble også tema ståplasser i toppfotballen diskutert. På grunn av strenge sikkerhetskrav og retningslinjer fra UEFA har eliteserieklubbene kunnet tilby kun 20 prosent ståplasser.
Det blir det nå endring på. Forbundsstyret vedtok fredag å tillate en dobling, altså 40 prosent ståplasser på stadioner i eliteserien. Administrasjonen skal nå komme fram til retningslinjer for hvordan sikkerheten skal ivaretas før vedtaket kan settes ut i livet.
"QXL- auksjon av signert skjorte
Signert ODD-drakt!
Nå kan du sikre deg en signert trøye fra klubben i ditt hjerte!
Som en god fotballsupporter er du helt sikkert både lidenskapelig og generøs, så her har du sjansen til å kombinere disse flotte egenskapene.
Jaktfall AS auksjonerer bort en Odd Grenland trøye med originale signaturer fra samtlige Odd spillere som var i stallen sesongen 2010.
Unik mulighet til å skaffe deg en signert trøye til en god pris!
Er du Odd Grenland supporter, hjelper du også deg selv og Oddrane Supporterklubb: Jaktfall AS vil bruke innkommet beløp i sin helhet til å kjøpe inn Gasshorn, disse er tenkt å deles ut blandt Oddrane for å lage litt ekstra liv på første bortekamp!
Den egyptiske regjeringen frikjenner seg selv etter 74 mennesker mistet livet under en fotballkamp i begynnelsen av februar.
Kanari-Fansen og UFC frikjenner seg selv etter blussingen mot Vålerenga ifjor, fint når man sitter med all makt slik at man bare kan frikjenne seg selv
Utvalget er av den oppfattelse at handlingen utgjør en sikkerhetsrisiko, og at det må reageres strengt mot slike overtredelser. I skjerpende retning legger utvalget vekt på det store antall bengalske lys som ble antent, at klubben tidligere har blitt sanksjonert for lignende overtredelser og at bruken av pyroteknikk foregikk på selve kampområdet og således blant publikum. Dette innebærer at handlingen hadde et større skadepotensiale, og i følge sakens dokumenter fikk flere supportere brannskader som følge av overtredelsen.
Når jeg leste dette var jeg overbevist om at nå tar NFF i bruk poengtrekk.
Jeg forsto ikke helt hvorfor du quotet meg Hexaphim, det var ett eksempel på hvordan Egypt sin regjering utnyttet sin posisjon til og erklære seg seg ikke skyldig.
Hadde egentlig ingen ting med KFL,LSK,bluss,norsk fotball i det hele tatt.
Beklager, jeg mente å quote følgende: "Kanari-Fansen og UFC frikjenner seg selv etter blussingen mot Vålerenga ifjor, fint når man sitter med all makt slik at man bare kan frikjenne seg selv"
Av en eller annen grunn ble ikke den teksten med i quoten - og jeg skjønte ikke at du var sarkastisk. Fjernet sitatet.
Hva er reglementet egentlig verdt når det bare er ett punkt som har minimumsstraff? (pyro m/ alvorlig matriell- eller personskade)
På alle andre punkter så holder det lenge at den skyldige får en smekk på lanken eller et klistremerke med sur munn, så har Klanen oppfylt sin del av å straffe "inntil 60 kamper".
brann hadde ett særdeles bra årsmøte igår hvor supporterne fikk igjennom bla flere ståplasser(http://fotball.aftenposten.no/elites...icle225610.ece), fikk igjennom at Brann skal gå foran på fotballtinget og stemme over at det blir flere billetter til SUPPORTERE på cupfinalen. minst 70% av stadioen skal deles på cupfinalelagene og de fikk igjennom at Brann skal tale i fotballtinget for å endre lengden på tidsrammene rundt tv-kamper.
Her har vi noe å lære, flere ståplasser er utrolig bra for brann sin del, det snakkes om en tyskløsning med stoler som kan legges ned og tas opp ved europacup kamper, det med at supportere skal få flere billetter til cupfinalen sier seg selv, det er noe alle klubber bør kjempe hardt for.
Kommentar